Gå til innhold

Hva tenker damer om "bolere"?

Fremhevede innlegg

Gjest stine1991
Skrevet

Hos menn skrumper testiklene, og produksjonen av det mannlige kjønnshormonet reduseres som oftest betydelig. Hos enkelte tar det mange måneder før produksjonen tar seg opp igjen. Mange er forbigående sterile og impotente. Menn bruker som regel langt høyere doser enn kvinner, og de generelle bivirkningene blir derfor mere uttalte hos mannlige dopingmisbrukere.

Noen bivirknigner, som feks kreft og sykdommer i hjerte- og karsystemet kan komme mange år etter endt bruk.

Noen får psykiske og mentale forandringer i form av rastløshet, uro, aggresjon, konsentrasjons- og søvnproblemer. Noen får endret personlighet. Andre igjen blir paranoide og det utvikles en avhengighet for medikamentet.

Når man slutter med medikamentet kan det oppstå, angst, depresjon og selvmordstanker.

Steroider kan gi økt blodtrykk og væskeansamlinger i kroppen. I enkelte få tilfeller forekommer leversvikt, og noen får nyresvikt.

Økt kvisetendens, skallethet og kraftig hårvekt kan forekomme hos både menn og kvinner. Fettstoffenes sammensetning i blodet forandres og risikoen for hjerte-karsykdom øker betraktelig.

Ungdom i puberteten kan få vekstforstyrrelser.

IKKE NOE SEXY med steroider! å risikere å bli steril og impotent er en stor ofring for å se "fin" ut. tror ikke mange kvinner hadde villet bli sammen med en som hadde svære muskler men aldri kunne lage barn og Iallefall ikke ha sex med dem.. fusj!

http://www.lommelegen.no/legesvar/bivirkninger-av-steroider

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke menn med mye muskler. Det eneste jeg synes er fint er noe ryggmuskler og avlange, lite markerte biceps. Det styggeste må vel være lårmuskler og magemuskler.

Gjest Tigress
Skrevet

Dopingbrukarar er dopingbrukarar. Null respekt.

Eg ser opp til folk som har svære musklar, men som ikkje har brukt ulagelege middel for å komme dit. Det skal mykje til for å få slike musklar, og eg synest det er tøft at nokon gjer den innsatsen. Eg tenner ikkje på veldig store musklar, eg synest ikkje det er særleg pent. Han på bildet hadde for store armar og brystmusklar til at eg likte det. Magen hans var veldig fin!

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt! Jenter elsker store muskler, si hva dere vil. På samme måte som gutter elsker store pupper. Det finnes ikke noe "for stort" av noen av delene, det er en selvmotsigelse. Det handler om gener og evolusjon, på samme måte som kvinner med store bryster gir mer melk og sikrer en god og trygg oppvekst for barna på den måten så skaper en mann med store muskler en trygghet hos kvinnen fordi han kan beskytte henne og barna sine mot alt. Enkelt. Evolusjon.

Skrevet

Du blir respektert. Du slipper bråk for folk vet at det nytter ikke å bråke med en med muskler.

Du blir respektert, ja? Se på denne doping-saken i Trondheim, hvor flere kjente gutter fra treningsmiljøet (de driver bla. to treningssenter i Trondheim) er mistenkt for distribusjon av store mengder anabole steroider. De har ikke mye respekt igjen i miljøet de, altså. I mine øyne er dette så lavmål som man kan få det, og jeg ville ikke tatt i et menneske som støtter denne industrien en gang. Lykke til, håper du får kjempeliten penis som følge av dumskapen din!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt! Jenter elsker store muskler, si hva dere vil. På samme måte som gutter elsker store pupper. Det finnes ikke noe "for stort" av noen av delene, det er en selvmotsigelse. Det handler om gener og evolusjon, på samme måte som kvinner med store bryster gir mer melk og sikrer en god og trygg oppvekst for barna på den måten så skaper en mann med store muskler en trygghet hos kvinnen fordi han kan beskytte henne og barna sine mot alt. Enkelt. Evolusjon.

At større bryster gir mer melk er da bare tullball! Tydelig at du er mann og kan ingenting om kvinner, haha!

• Liker 9
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg føler meg ikke trygg rundt bolere, fordi de er mye sterkere enn meg og kunne utøvd hard vold om de ville. Dessuten blir jo bolere ofte agressive. Dårlig kombo.

• Liker 4
Gjest Sobril
Skrevet

Du må gjerne tenke slik hvis det får deg til å føle deg bedre, men jeg er kvinne og blir avtent av for mye muskler.

Innen ditt miljø tenker man sikkert motsatt. Det har ikke streifet de bitte-små hjernecellene dine at miljøet du vanker i er like lite som nevnte celler???

Skrevet

Bullshit... I en annen tråd som handlet om pupper var det en helt hetro mann som sa at han ikke brydde seg om pupper. Du kan godt si at MANGE liker muskler, men å si at alle gjør det er helt idiotisk. Hvis man først skal begynne å snakke om evolusjon synes jeg det er relevant at den arten som var dominerende før Homosapiens hadde mye mer muskelmasse og generelt var sterkere enn oss. Pga. hjernekapasiteten våres var det de som døde ut og vi som overlevde. Så ikke kom her og prat om evolosjon osv.

• Liker 6
Skrevet

Du som gutt påstår ati at vi jenter liker store muskler uansett, og vi har ikke noe vi skal ha sagt? Jasså du.

Det slår deg ikke at dette er en subjektiv smakssak, og at de som er best egnet til å uttale seg om dette nettopp er oss jenter?

Enten er det noe essensielt du ikke forstår her, eller så troller du litt ;)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er du virkelig seriøs nå?

Jeg kjenner endel som boler, og det er omtrent INGEN som liker de! De lager alltid bråk på uteplasser og skal alltid slåss og "tøffe" seg..Folk har NULL respekt for dem, og de ser helt latterlig ut..

Ja, det er pent med muskler, men ikke for mye muskler..De som boler ser iallefall ikke bra ut...

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du som gutt påstår ati at vi jenter liker store muskler uansett, og vi har ikke noe vi skal ha sagt? Jasså du.

Det slår deg ikke at dette er en subjektiv smakssak, og at de som er best egnet til å uttale seg om dette nettopp er oss jenter?

Enten er det noe essensielt du ikke forstår her, eller så troller du litt ;)

Sikkert en god blanding :)

Bolere er ikke mye pent å se på. Markerte muskler kan være fint, men det blir liksom litt for mye av det gode.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Det er naturlig. Det er ikke mulig å poppe noen piller og så får man muskler. Sorry. Det hadde vært en stor salgsvare ellers. Man må jobbe hardt for å få store muskler. Dette er bare stoff som hjelper forbrenningen og hjelper musklene å bygge seg opp litt raskere. Men du må jobbe for det. Hardt.

Anabole steroider er å jukse seg til større muskler.

En skulle trodd at menn som er opptatt av kropp, også er opptatt av helse. Anabole steroider ødelegger kroppen, for ikke å snakke om potensen.

Hvem blir tiltrukket av en oppblåst okse av en mann uten potens???

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Ærlig talt! Kvinner har svart deg. Om ikke du liker svarene som du får er det ditt problem!

PS! Det er ikke størrelsen på brystene som gjør at en produserer mye melk eller ikke.

En mann med med store muskler er ikke noe tess så lenge hjernen er på størrelse med en peanøtt.

• Liker 6
Gjest Christine
Skrevet

Jeg synes det er fint. Men det er meg !!! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hver gang jeg ser disse folkene på treningsstudioet tenker jeg "For noen jævla tapere". Det at du blir lagt merke til behøver ikke nødvendigvis være postivit.

å så klarer man ikke å se bort, blir litt som en ulykke, prøver å kvele latteren og håper på at man klarer å få det til å se ut som et høflig smil... :fnise:

Du må sjekke de ut ja? Du kan si hva du vil, men handling teller høyere enn ord.

^

Du blir respektert. Du slipper bråk for folk vet at det nytter ikke å bråke med en med muskler.

om du må ha musker for å bli respekter, så er det virkelig ikke respekt du får.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Psychological Side Effects of Steroids

edginess, impatience, paranoid feelings

severe mood swings including depression

obsession with body image, having to work out, and food

angry and violent outbursts known as "roid rage"

General Physical Side Effects of Steroids

liver damage

kidney damage

increased blood pressure and cholesterol (risk for heart disease)

depressed immune system (risk for infections)

headache and stomach ache

nosebleeds

severe facial and body acne

decreased joint flexibility

Additional Physical Side Effects of Steroids

In men:

breast enlargement

shrunken testicles

lowered sperm count

increased sex drive

decreased sexual performance - difficulty getting and maintaining erections

In women:

growth of facial and body hair

male pattern balding

development of Adam's apple

deepening of voice

enlargement of clitoris

abnormal or absent menstrual period

infertility

In teens:

stunted growth due to early closure of the growth centres in long bones

severe acne

The side effects of steroids can be dangerous and permanent.

Your genetic makeup has a major role to play in your body shape and size. That's a fact even steroids can't change.

Anabolic steroids for the purpose of bodybuilding can only be obtained on the black market. Much of this supply is impure or unclean. Vials and needles are often shared.

Injection of steroids means increased risk of AIDS, and other diseases such as hepatitis.

http://www.peelregion.ca/health/commhlth/bodyimg/steroid.htm

Skrevet (endret)

http://bodymusclegrowth.files.wordpress.com/2011/05/muscular-body.jpg

Jenter sier de ikke liker bolere. Men i hemmelighet så elsker de de store musklene som folk som tar vitaminer og interesserer seg for kroppsbygging bygger på seg. Jenter elsker muskler. Så enkelt. ;)

Kos deg med boleren din du, så tar jeg han her (etter en runde med voksing :fnise:)

Endret av melly666
Skrevet

Nei, Mr. "Sol & Bol" har jeg ingenting til overs for.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

NEI! Store muskler er for meg symbol på en taper. Null hjerne, oppblåste muskler og lite tissefant. Hvorfor i alle vide væla skulle det være atraktivt?

Så Kjære Herr Ruslebiff - du tar grundig feil om du tror damer vil ha en oppblåst biff med liten tiss og dårlig utholdenhet. Og at på til er hissig og deprimert.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...