CathrineMic Skrevet 10. april 2012 #221 Del Skrevet 10. april 2012 Ja,der fikk jeg det jaggu til, takk skal du ha! Jeg sitter fortsatt på jobb, 1 time igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. april 2012 Forfatter #222 Del Skrevet 10. april 2012 Bra Du får holde ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 11. april 2012 5+6 i dag, tiden går så saaakteee :gjeiper: har prøvd å ringt legekontoret i dag også, men idag var det begrenset tilgang på telefon på grunn av sykdom... Vet de tar mot timebestilling på nett, men går det an å bruke for å bestille svangerskapskontroll også?? Synes likesom det er sånt man gjør over telefon jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 11. april 2012 #224 Del Skrevet 11. april 2012 Oi, man må kanskje si at det er på svangerskapskontroll man skal på ja.. Sa ingenting om det jeg, ikke spurte hun heller, jeg sa bare at jeg måtte ha en legetime uti mai.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 11. april 2012 #225 Del Skrevet 11. april 2012 5+6 i dag, tiden går så saaakteee :gjeiper: har prøvd å ringt legekontoret i dag også, men idag var det begrenset tilgang på telefon på grunn av sykdom... Vet de tar mot timebestilling på nett, men går det an å bruke for å bestille svangerskapskontroll også?? Synes likesom det er sånt man gjør over telefon jeg.. Åhh, ja kan tenke meg at tiden går sakte nå.. Syntes selv at det gikk utrolig tregt frem til uke 8, og etter det har egentlig dagene bare hoppet avgårde!! Så hold ut Er formen grei? Kvalm og uvel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2012 Forfatter #226 Del Skrevet 11. april 2012 Oi, man må kanskje si at det er på svangerskapskontroll man skal på ja.. Sa ingenting om det jeg, ikke spurte hun heller, jeg sa bare at jeg måtte ha en legetime uti mai.. :gjeiper: Hihi, du kan jo ringe dem opp igjen å si det da? Vet ikke jeg :gjeiper: Åhh, ja kan tenke meg at tiden går sakte nå.. Syntes selv at det gikk utrolig tregt frem til uke 8, og etter det har egentlig dagene bare hoppet avgårde!! Så hold ut Er formen grei? Kvalm og uvel? Dagen er så lange akkurat nå! Håper tiden flyr etter uke 8 til meg også, må slutte å tenke på at tiden går sakte tror jeg :gjeiper: Formen har vært grei de to siste dagene, bare litt antydning til kvalme tidlig om morgenen, og det kan jeg så absolutt leve med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 11. april 2012 #227 Del Skrevet 11. april 2012 Hei hei Jeg var hos legen i går. Jeg ville dobbelsjekke folsyre, jern osv, det gjorde jeg forrige graviditet og, så det er veldig lurt! Dagens tips:=) De gjør ikke noe på legekontoret før i uke 10 ca..10-12 med innkalling til ord ul, svangerskapspapirer osv.. Håper kvalmen gir seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. april 2012 #228 Del Skrevet 11. april 2012 Huffda, var visst vanskeligt å bestille time til legen din hører jeg.. Håper du får tak i de imorgen, å kan få en time å notere ned :D Jeg kunne bestille time på mld, men jeg visste liksom ikke helt hva jeg skulle skrive, skulle skrive hvilket hast det var for time eller noe sånt. Det ble for innviklet for meg asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2012 Forfatter #229 Del Skrevet 11. april 2012 Er liksom ikke meningen jeg skal til legen jeg, prøver på ny i morgen Har spottet litt idag og kjenner jeg blir veldig bekymra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. april 2012 #230 Del Skrevet 11. april 2012 Å? Jeg har lest flerne plasser at dette kan være veldig normalt i begynnelsen. Men om det ikke stopper, så hadde jeg dratt til fastlegen imorgen tidligt mellom 7-8 tror jeg det er på "nød/drop in". Så får du hvertfall skjekket at alt er ok :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. april 2012 #231 Del Skrevet 11. april 2012 Kos å treffes, vi må ta oss en cupcakelagingskveld en dag altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2012 Forfatter #232 Del Skrevet 11. april 2012 Å? Jeg har lest flerne plasser at dette kan være veldig normalt i begynnelsen. Men om det ikke stopper, så hadde jeg dratt til fastlegen imorgen tidligt mellom 7-8 tror jeg det er på "nød/drop in". Så får du hvertfall skjekket at alt er ok :D Jeg vet at det skal være helt vanlig, men jeg blir bekymra likevel Så redd for at noe er galt! Kos å treffes, vi må ta oss en cupcakelagingskveld en dag altså Det var trivelig Det tenkte jeg også på, du får ta et "kurs" med meg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2012 Forfatter #233 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg er litt hysterisk av meg, men ble litt roligere når jeg kom over denne statistikken: Hvor ofte går det bra: 5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra 9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra 13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra 17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra 21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra 25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra Gleder meg stort til å passere de magiske 12, slik at jeg kan senke skuldrene enda litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. april 2012 #234 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg vet ikke hvordan det er å være gravid og bekymret, så jeg sender deg en Det er sikkert lurt å slappe av og kose deg! Nyt tiden og finn på fine ting som gjør at tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. april 2012 #235 Del Skrevet 11. april 2012 Huff ja, jeg skjønner det! Hadde også blitt beskymret. Du får slappe av, å prøve å slappe av litt, å se det an imorgen Det går nok helt bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2012 Forfatter #236 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg vet ikke hvordan det er å være gravid og bekymret, så jeg sender deg en Det er sikkert lurt å slappe av og kose deg! Nyt tiden og finn på fine ting som gjør at tiden går fort! Takk, Nuttapia Blir nok en utfordring å få dagene og ukene til å gå, har du tips til hva jeg kan gjøre? Huff ja, jeg skjønner det! Hadde også blitt beskymret. Du får slappe av, å prøve å slappe av litt, å se det an imorgen Det går nok helt bra skal du se Satser på at det ordner seg, er bare litt over gjennomsnittet hysterisk og litt pessimist :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 11. april 2012 #237 Del Skrevet 11. april 2012 Huff, høres ikke godt ut å spotte.. Kan godt forstå du blir bekymret! Men det skal jo gå bra vettu Tenk du snart er 6 uker! Hallveis gjennom de "verste" ukene ÅÅh er så gøy å følle med her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. april 2012 Forfatter #238 Del Skrevet 11. april 2012 Huff, høres ikke godt ut å spotte.. Kan godt forstå du blir bekymret! Men det skal jo gå bra vettu Tenk du snart er 6 uker! Hallveis gjennom de "verste" ukene ÅÅh er så gøy å følle med her! Takk for gode ord tingeling Ja, nå er det 6 uker i morgen, håper ukene frem mot uke 12 går raskt Gøy at du følger med også, håper du slenger deg over i graviditetsdagbøkene snart Er vel ikke lenge til ikm nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. april 2012 #239 Del Skrevet 11. april 2012 Det går nok så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 11. april 2012 #240 Del Skrevet 11. april 2012 Ja vi får håpe på det! Det nermer seg! 6 dager til ca.. kan fort bli 4 dager til! Har altid hat tr på besøk før jeg trodde jeg skulle, men skylder på p-pillene:p så 4-6 dager, så er ikm! Nesten litt skummelt! Satser vertfall på at dine nesste 6 uker går kjempefort, med meget lite kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå