Gå til innhold

1+1=3 ?

Bolla!

Anbefalte innlegg

Unnskyld Mala :klemmer: Du er supersterk, det må jeg si. Bare 1 dag igjen nå, så kan du teste. :jepp:

10kg på 1 år? Gratulerer!! Det er jo kjempebra. :jepp:

Som jeg skrev i dagboka mi.. Jeg spiste godis i går. Sukk.. Gjorde det ikke bevisst. Har du noen tips til hvordan jeg skal unngå disse små fellene?

Håper dagen din går fort, så det plutselig er torsdag! :klemmer:

Det klør i fingrene etter å teste i dag, men jeg holder ut :gjeiper:

10 kg på ett år er ikke noe å juble for, men det går i allefall i riktig retning, det er det som er viktigst for meg :)

Du kan prøve sterk tyggis eller drops, da frister det ikke så mye med godis etterpå, synes jeg da. :)

Tror dagen skal gå ganske raskt, nå er det husarbeid på planen før det blir jobb i ettermiddag.

Du er god :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før jeg begynte på p-piller hadde jeg forferdelige menssmerter, og jeg er så redd for at de skal komme tilbake nå som jeg har sluttet på de...

Vi snakker smerter som gjorde at jeg ikke fungerte på verken skole eller jobb.. :sjenert:

Ellers har jeg en rar følelse i magen idag, litt stikkinger innimellom, så det er kanskje like før tanta melder sin ankomst.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klør i fingrene etter å teste i dag, men jeg holder ut :gjeiper:

10 kg på ett år er ikke noe å juble for, men det går i allefall i riktig retning, det er det som er viktigst for meg :)

Du kan prøve sterk tyggis eller drops, da frister det ikke så mye med godis etterpå, synes jeg da. :)

Tror dagen skal gå ganske raskt, nå er det husarbeid på planen før det blir jobb i ettermiddag.

Du er god :klemmer:

Synes du skal være fornøyd med 10kg jeg, er ikke bare-bare å gå ned i vekt. Jubler for deg jeg! :jepp:

Tyggis eller drops, hmm. Da får jeg prøve det neste gang, det eller å pusse tennene.

Har gjort litt husarbeid i dag jeg og, er så digg etter at man er ferdig. Eller, straks ferdig.. Må bare vente til vaskemaskinen og oppvaskmaskinen er ferdig. ;)

Før jeg begynte på p-piller hadde jeg forferdelige menssmerter, og jeg er så redd for at de skal komme tilbake nå som jeg har sluttet på de...

Vi snakker smerter som gjorde at jeg ikke fungerte på verken skole eller jobb.. :sjenert:

Ellers har jeg en rar følelse i magen idag, litt stikkinger innimellom, så det er kanskje like før tanta melder sin ankomst.. :sukk:

Æsj.. Håper virkelig du slipper unna de smertene. :( Har aldri slitt mer supersterke mensensmerter selv, men de gangene jeg har vært sengeliggende pga det.. *grøss* Unner ingen de smertene altså. Stakkars dere som sliter med det. :(

Kjenner jeg er skikkelig spent på dine vegne..! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj du er vanvitti flink som ikke tester da!! Hadde jeg aldir klart!! du får skrive i morgen om du tester dag!! Det verste med venting på tr, er at mensmerter kan du få om du er gravid og.. så er klin umulig å skille fra en an synes jeg.. eller.. tipper jeg heter de, har aldri vert gravid før, så hva vet jeg egentli... :P

Huff, kraftige smerter er ikke godt :( får virkeli håpe det er noe du slepper nå! selfølgeli går vi for null mensen å da KAN de jo ikke bli smerter av det heller!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være fornøyd med 10kg jeg, er ikke bare-bare å gå ned i vekt. Jubler for deg jeg! :jepp:

Tyggis eller drops, hmm. Da får jeg prøve det neste gang, det eller å pusse tennene.

Har gjort litt husarbeid i dag jeg og, er så digg etter at man er ferdig. Eller, straks ferdig.. Må bare vente til vaskemaskinen og oppvaskmaskinen er ferdig. ;)

Æsj.. Håper virkelig du slipper unna de smertene. :( Har aldri slitt mer supersterke mensensmerter selv, men de gangene jeg har vært sengeliggende pga det.. *grøss* Unner ingen de smertene altså. Stakkars dere som sliter med det. :(

Kjenner jeg er skikkelig spent på dine vegne..! :sjenert:

Det er kjempegodt å være ferdig med husarbeidet, men fy det er vanskelig å starte noen ganger :fnise:

Jeg håper jeg slipper unna de verste smertene, vet nesten ikke hva jeg skal gjøre om de kommer tilbake altså, får håpe jeg etterhvert slipper unna mensen en goood stund :)

Jeg er litt spent jeg også, selv om jeg er overbevist om at TR er like rundt hjørne... :sjenert:

Tiden vil vise.

Oj du er vanvitti flink som ikke tester da!! Hadde jeg aldir klart!! du får skrive i morgen om du tester dag!! Det verste med venting på tr, er at mensmerter kan du få om du er gravid og.. så er klin umulig å skille fra en an synes jeg.. eller.. tipper jeg heter de, har aldri vert gravid før, så hva vet jeg egentli... :P

Huff, kraftige smerter er ikke godt :( får virkeli håpe det er noe du slepper nå! selfølgeli går vi for null mensen å da KAN de jo ikke bli smerter av det heller!! :D

Det har vært vanskelig å la være, men jeg skal skrive her uansett om jeg tester, og det gjør jeg så lenge tanta ikke har kommet enda :)

Ventetiden er lang ja, vil bare få det overstått og bare finne ut om tanta kommer :sjenert:

Jeg håper å slippe kraftige smerter fremover, håper jo at det klaffer snart også da, slik at man slipper dustetanta en god stund :gjeiper:

---------------------------------

Ellers har det kjentes ut som at mensen har skulle kommet i hele ettermiddag og kveld, men den har ikke dukket opp enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det må jo være noe du kan få for smertene vel? Kan ikke være sunt for verken psyken eller kroppen å ha det såå vondt hver eneste mnd. :( Nei, håper du slipper TR i det hele tatt jeg da. ;) Og om det ikke går denne gangen så håper jeg du slipper mange runder med TR.

Husk, ikke sikkert at det slår ut positivt allerede nå heller. Om det ikke lyser positivt i dag og TR enda ikke har kommet i morgen/overmorgen så er det bare å teste igjen. Er så spent på hva resultatet ble!! :rodmer:

Håper du får en fin dag på jobb! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent for morgendagen, Mala :)

Mala Mala!!! Oppdater! :fnise:

Men det må jo være noe du kan få for smertene vel? Kan ikke være sunt for verken psyken eller kroppen å ha det såå vondt hver eneste mnd. :( Nei, håper du slipper TR i det hele tatt jeg da. ;) Og om det ikke går denne gangen så håper jeg du slipper mange runder med TR.

Husk, ikke sikkert at det slår ut positivt allerede nå heller. Om det ikke lyser positivt i dag og TR enda ikke har kommet i morgen/overmorgen så er det bare å teste igjen. Er så spent på hva resultatet ble!! :rodmer:

Håper du får en fin dag på jobb! :klemmer:

Dere er gode :klemmer:

Tok en test med en gang jeg stod opp kl. 6.30 i dag, men det var ikke noen tvil om at den var negativ... :sjenert:

Så det er vel bare å vente på tanta denne gangen. Kjenner jeg ble litt skuffet, selv om jeg vet at vi hadde vært kjempeheldige om det hadde klaffet allerede på første forsøk :) Det var denne tålmodigheten min igjen da :gjeiper:

Kan godt være at jeg kan får noe for smertene Angel-A, tidligere har det gått greit med paracet/ibux og noe varmt for å legge over magen, men som sagt jeg håper jeg slipper det snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dumme TR! :snurt::klemmer:

Ikke tenk på det, nå er det snart påske! Fri og nye muligheter, med kos og alt som skal til!!

krysser fingre for neste periode!!! :jepp:

Ønsker deg en fin dag, Mala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge tanta ikke kommer, så må man jo håpe! Kjipt hvis hun stikker innom da, men da er det bare å kjøre på en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig. Vel, jeg krysser fremdeles fingrene for at TR ikke dukker opp. Fremdeles håp! Men, om TR skulle komme.. Så får du se positivt på det. Da er det vel eggløsning i påsketider(?) og det er jo ikke dumt. ;)

Skjønner godt følelsen din, er jo et sterkt ønske om å bli gravid og få barn, så da er det ganske naturlig å bli skuffet når testen viser negativ. Vi får heller juble over ny PP rett og slett og håpe det går denne gangen. Tar jo litt tid før p-pillene er ute av kroppen også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei fy dumme dumme TR... :kjefte: Hadde håpet hun ikke kom jeg.. Men da håper vi på pp2!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode altså :klemmer:

Har enda ikke sett noe til TR, kanskje jeg har bommet helt på denne syklusen og at EL var senere enn jeg trodde.. :sjenert:

Blir jo gal av dette!

Må nok bare vente på tanta og glede meg til pp2 og håpe på bedre lykke da :)

Jobber i ettermiddag/kveld, men har faktisk fri i morgen og det skal nytes, det er den andre frilørdagen min etter nyttår!

Ønsker dere alle en fin helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kommer på påskebesøk, har begynt så smått å spotte litt... :kjefte:

Da starter vi med blanke ark og ved godt mot på pp2 etter påske :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke det besste påskebesøket som en kan få!

Så får vi håpe at pp2 er en god periode, med null TR!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt unødvendig påskebesøk spør du meg, håper hun stikker sin vei snart og ikke kommer tilbake før til neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare bittelitt spotting i dag, spørs vel om TR kommer for fult i løpet av helgen da...

Vil bare ha det overstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. da får vi ennten håpe det ikke komme mer, å at det er en liten hemlighet i magen din, eller at hun kommer så fort at hun snart er borte,å dere kan starte med pp2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...