Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Det er godt du har trua, en dag skal jeg leve opp til den også. Men i går var ikke den dagen :sjenert: I går var nemlig smertehelvetedagen, så tiden jeg vanligvis skulle brukt til å trene ble brukt til en etterlengtet hvil på sofaen. Var nemlig oppe og knasket piller i to og en halv time natt til i går, så litt sliten i går... :Gjesp: Så får jeg heller være fornøyd med at jeg hørte på kroppen, det må til noen ganger det også! Litt vanning av blomster ute og klesvask ble det da, i det minste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt å få høre fra legen at det er lurt å lytte til kroppen sin :lur: Det virker som om smertene er over for denne gangen heldigvis! Håper du også har en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Helga er overstått, den var en salig blanding av husarbeid ute (lørdag), husarbeid inne (i går), litt avslapping, ukeshandling, litt trening i går kveld og film(er). :) For første gang på lenge hadde vi en helg hjemme uten noen andre planer enn det som måtte gjøres med hus og hage, det har vært så deilig!! :jepp: April og mai har vært i overkant hektiske, så det var virkelig etterlengtet å bare være hjemme. Fredag kveld hadde jeg alene på sofaen, koste meg med snop og Glee mens kjære var på jobbsamling, deilig!! Dessverre for kjære hadde de vært mye av kvelden ute i telt (utenfor restauranten) og hun som allerede hadde en snikende forkjølelse har blitt dårligere i løpet av helga. I natt har hun holdt både seg selv og meg våken, men på jobb skulle hun :rolleyes: Hørte fra henne for en halvtime siden, da hadde hun funnet ut at det lureste var visst å reise hjem likevel, godt hun kom fram til det. Så kanskje kroppen hennes har en sjanse til å komme seg igjen.

I morgen bærer turen til Bjørn for siste gang denne runden, siste del av armen min skal fullføres. Denne gangen er jeg ikke så nervøs, jeg bare gleder meg! (Og så er det jo litt trist også da, for da har jeg ikke lenger noen grunn til å komme dit... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så deilig med sånne helger uten planer! Jeg har mindre planer i helgene nå enn jeg har hatt siden barneskolen, så her i gården er det bare stas å fylle dem opp :fnise:

Så gøy at armen din nå skal bli helt ferdig! Skjønner at det blir litt trist også, når du har holdt på med den såpass lenge!.. Da er det vel bare å starte på neste "prosjekt" :lur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Ja, det er så deilig med sånne helger uten planer! Jeg har mindre planer i helgene nå enn jeg har hatt siden barneskolen, så her i gården er det bare stas å fylle dem opp :fnise:

Så gøy at armen din nå skal bli helt ferdig! Skjønner at det blir litt trist også, når du har holdt på med den såpass lenge!.. Da er det vel bare å starte på neste "prosjekt" :lur:.

Det er vel mer eller mindre stas med planer ettersom hvordan normaltilstanden er, jeg ser den :ler: Men da ble vi jo begge veldig fornøyde med helga! :jepp:

Jeg tror ikke det blir noe nytt prosjekt på en stund altså. Har (i motsetning til kjære som både har ting hun har lyst på og som fant ut at hvis vi gjør alvor av det å få barn så må hun få mer blekk for å veie opp :fnise: ) ingen nye planer som ligger og lusker i bakhodet, så da er det ingen fare med det første. Det har stort sett gått noen år fra gang til gang, før jeg startet på armen var det nesten 6 år siden forrige. Så da har jeg litt rolig tid framover. Det tror jeg lommeboka også er glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... å få barn er en god unnskyldning for å måtte veie opp med noe voksenkos ja. Mer blekk eller flere diamanter i allianseringen som her i gården ;) Penger koster det uansett, så er greit å fordele det litt :Nikke: Hvordan er det med dere og barneplanene nå? Pratet noe mer om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hehe... å få barn er en god unnskyldning for å måtte veie opp med noe voksenkos ja. Mer blekk eller flere diamanter i allianseringen som her i gården ;) Penger koster det uansett, så er greit å fordele det litt :Nikke: Hvordan er det med dere og barneplanene nå? Pratet noe mer om det?

Det er alltid godt å ha noen unnskyldninger for å skjemmes bort litt! :jepp: Vi prater litt innimellom, er det et godt svar...? :sjenert: Har time hos fastlegen tirsdag neste uke, skal forhøre meg litt om muligheter og sånn da. Blir spennende! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prater litt innimellom, er det et godt svar...? :sjenert: Har time hos fastlegen tirsdag neste uke, skal forhøre meg litt om muligheter og sånn da. Blir spennende! :bond:

Godt nok! ;) Spennende uansett! Plutselig har dere bestemt dere også går ting fort!

2 timer, to roser og en lotus senere er armen min komplett! :nigo: Fine fine Bjørn!! :hjerte:

Nydelig arm! Liker litt sånn feminine touches :jepp: (selv om dette er laget av en mann :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt nok! ;) Spennende uansett! Plutselig har dere bestemt dere også går ting fort!

Nydelig arm! Liker litt sånn feminine touches :jepp: (selv om dette er laget av en mann :fnise:)

Tusen takk! :nigo: Jeg er veldig glad i armen min, den ble enda bedre enn jeg kunne drømme om! Ville jo at den skulle være mye mer feminin enn de andre tatoveringene, og det har den blitt! Hoven, sår og rød nå, men det er jo naturlig. Har lært i løpet av disse øktene at jeg blir veldig hoven i etterkant. Om et par dager begynner den nok å bli seg selv igjen :jepp:

Jeg vet ikke hvor fort det vil kunne gå hvis vi skulle bli helt sikre på å sette i gang prosessen jeg... :sjenert: Innbiller meg at det er mye ventetid, og i tillegg leser jeg om mange i vår situasjon som har mange runder med inseminasjon uten resultat, så regner liksom med at det er tilfelle for oss også... Og så har jeg plutselig blitt litt bekymra for jobben, jeg har jo bare midlertidig kontrakt, og er jo ikke akkurat sikret å få fortsette hvis jeg skulle bli borte lenge. Så mye som skal tenkes på...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :nigo: Jeg er veldig glad i armen min, den ble enda bedre enn jeg kunne drømme om! Ville jo at den skulle være mye mer feminin enn de andre tatoveringene, og det har den blitt! Hoven, sår og rød nå, men det er jo naturlig. Har lært i løpet av disse øktene at jeg blir veldig hoven i etterkant. Om et par dager begynner den nok å bli seg selv igjen :jepp:

Jeg vet ikke hvor fort det vil kunne gå hvis vi skulle bli helt sikre på å sette i gang prosessen jeg... :sjenert: Innbiller meg at det er mye ventetid, og i tillegg leser jeg om mange i vår situasjon som har mange runder med inseminasjon uten resultat, så regner liksom med at det er tilfelle for oss også... Og så har jeg plutselig blitt litt bekymra for jobben, jeg har jo bare midlertidig kontrakt, og er jo ikke akkurat sikret å få fortsette hvis jeg skulle bli borte lenge. Så mye som skal tenkes på...!

Desverre vet ikke jeg så mye om ventetiden som eventuelt måtte være, men fikk inntrykk av, hos de parene jeg støtte på i praksis, at det hadde gått relativt raskt! Og alle disse parene hadde hvertfall positive resultater :)

Sånn jobbmessig skjønner jeg bekymringen din... Det er vanskelig for nyutdannede leger å få seg jobb i sentrale strøk også, og det er hvertfall bare vikariater ( hvis en ikke har hatt turnus der (og dermed en fot innenfor)), så jeg vil få en utfordring når jeg kommer tilbake.. Men den tid, den sorg! Det vil aldri være et perfekt tidspunkt å få barn på, så vi har bare hoppet i det ;) har din kjære fast jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Desverre vet ikke jeg så mye om ventetiden som eventuelt måtte være, men fikk inntrykk av, hos de parene jeg støtte på i praksis, at det hadde gått relativt raskt! Og alle disse parene hadde hvertfall positive resultater :)

Sånn jobbmessig skjønner jeg bekymringen din... Det er vanskelig for nyutdannede leger å få seg jobb i sentrale strøk også, og det er hvertfall bare vikariater ( hvis en ikke har hatt turnus der (og dermed en fot innenfor)), så jeg vil få en utfordring når jeg kommer tilbake.. Men den tid, den sorg! Det vil aldri være et perfekt tidspunkt å få barn på, så vi har bare hoppet i det ;) har din kjære fast jobb?

Ja, kjære har fast jobb, det er ihvertfall en bra ting. :jepp: Og det er jo helt sant som du sier, at det er aldri et perfekt tidspunkt. For øyeblikket ser det ut til at prosjektet jeg jobber i ikke akkurat kommer til å holde tidsplanen, så kan jo ikke utsette det til evig tid for å få gjennomført prosjektet heller. Hvis vi vil ha barn, så må prosjektet vike! :opplyser: Og jobb får jeg jo alltids, det har jeg tro på. Blir helt smårar av dette jeg! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Danseaerobic i går med ny tattis, litt sårt, men det gikk heldigvis fint. Yogaen måtte vike, tenkte det var greit å ikke provosere en arm som var såpass hoven. Men det er alltid så stas å :danser: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

*savn*

Hørtes lurt ut å tenke litt konsekvenser, så får du ei god helg også! :klem:

Skjønner godt du savner å :danser: , det finnes jo ikke noe morsommere enn å danse med Elen (ihvertfall ikke av ting som kan gjøres i treningssal)! Du må komme på en drop-in time før du skal dra til turnustjenesten!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ble plutselig syk på torsdag ettermiddag :sukk: Hadde hodepine fra morgenen av, men det hender jo innimellom. Men i et møte på ettermiddagen kom kvalmen som kastet på meg, i skikkelige bølger. Og jeg var skjelven og svimmel. Ventet bare på at møtet skulle bli ferdig, og måtte si til makkeren min at jeg bare måtte komme meg avgårde. Hadde sittet lenge nok og vurdert om jeg måtte kaste opp i søppelkassa for å si det sånn. Så stormet ut og kom meg på bussen hjem (som heldigvis gikk bra) og fikk funnet sofaen. Slapp, svimmel og uvel resten av kvelden, og med feber en drøy grad over normalen. Men heldigvis ikke noen akutte dobesøk verken den ene eller den andre veien! I går skulle hele avdelingen på Blåtur, en utflukt til hemmelig destinasjon som gjøres en gang i året. Denne gangen visste vi at det innebar skogstur, ca 2 mil til sammen. Fant fort ut at det ikke var så lurt om kroppen var i ulage, så måtte bli hjemme. :tristbla: Skikkelig kjipt, men var nok lurt. Magen var grei, men slappheten, svimmelheten og hodepinen satt i mye av gårsdagen også. Håper jeg er over kneika nå! Kjære hadde det sånn i begynnelsen av uka, så må jo ha vært noe slags virus... :vetikke: Skulle det ikke være bra igjen har jeg jo uansett en legitime tirsdag morgen... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du savner å :danser: , det finnes jo ikke noe morsommere enn å danse med Elen (ihvertfall ikke av ting som kan gjøres i treningssal)! Du må komme på en drop-in time før du skal dra til turnustjenesten!! :jepp:

En drop-in time hørtes artig ut!! Holder hun på mange lørdager fremover?

Så utrolig kjedelig å bli akutt dårlig! Hvis din kjære hadde det samme nylig, hørtes ikke virus ut som en urimelig teori...

God bedring! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

En drop-in time hørtes artig ut!! Holder hun på mange lørdager fremover?

Så utrolig kjedelig å bli akutt dårlig! Hvis din kjære hadde det samme nylig, hørtes ikke virus ut som en urimelig teori...

God bedring! :kose:

Det er lenge siden jeg har vært og danset på lørdagene, men har inntrykk av at hun stort sett har timene. Hvis du vil ta turen en gang og det passer for meg også, så kan vi jo danse sammen! Og så kan jeg spørre på forhånd om det er hun som har timen, så du slipper bomtur! :jepp:

Formen var heldigvis stigende i løpet av fredag, men kjære var litt pjusk igjen. Lørdagen var derfor veldig rolig, noe som var godt for oss begge. Helga har tross mye hvile vært veldig bra og effektiv, vi har fått hentet pakke på posthuset, handlet for denne uka, vasket hus, sett film, vært på releasekonsert lørdag kveld, sett fotball-EM og hatt masse masse kvalitetstid :lur: Ja takk til flere sånne helger!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...