Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

For tre år siden var jeg så spent og nervøs at jeg knapt klarte å få i meg en brødskive til frokost :hjerte: Men det ble jo (selvfølgelig, nær sagt) en fantastisk dag for meg og kjære, fra ende til annen, og det har jammen ikke vært så mye å klage på de tre årene som har gått etterpå heller! :rodmer:

I dag skal vi ut og spise etter jobben, sannsynligvis se en film, og ellers se hva kvelden bringer :lur: Men først må jeg visst jobbe litt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Gratulerer så masse med bryllupsdagen! :hug:

Tusen takk MaiL! :klemmer:

------------------------------------------------------------------------

Gårsdagen ble veldig koselig, vi endte med å snu alle planene på hodet :fnise: Ut og spise ble byttet ut med grilling på takterrassen :sikle: og den planlagte filmen måtte pent utgå på grunn av andre aktiviteter :lur: Helt greit det altså, vi kan se på film en annen gang vi :fnise: Og så norske jordbær til kveldsmat, kjempegodt! I og med det var lærbryllupsdag denne gangen fikk jeg Thomas Sabo-armbånd med hjertecharm av kona, det vil si, butikken hadde ikke bestilt riktig armbånd, så jeg skal bytte det jeg fikk til det kona tenkte å kjøpe :rodmer: Snille kona mi! Bryllupsdag er bra, gleder meg til neste gang allerede! :ler:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert armbånd :jepp: Selv kjøpte jeg lær belte til mannen i anl lærbryllupsdagen :)

:ler: høres ut som dere hadde en fin feiring, selvom ikke alt gikk etter planen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Lekkert armbånd :jepp: Selv kjøpte jeg lær belte til mannen i anl lærbryllupsdagen :)

:ler: høres ut som dere hadde en fin feiring, selvom ikke alt gikk etter planen :lur:

Jeg var ikke like lur som deg, så hadde ikke lyktes i å finne noe fint i lær... Jeg får bedre fantasien, eller kanskje spørre om innspill neste gang! :jepp:

Feiringa var veldig fin, desto kjipere at det ble litt krøll i går. :tristbla: Håper det retter seg snart. Utrolig hvordan ting kan forandre seg fra den ene dagen til den neste! Det må jo bare bety at det kan forandre seg riktig vei igjen...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forandrer seg nok helt sikkert riktig vei igjen, dere har jo holdt sammen så lenge at det er høyst sannsynlig at krøllene retter seg ut igjen :klem:

Ønsker deg en strålende helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Det forandrer seg nok helt sikkert riktig vei igjen, dere har jo holdt sammen så lenge at det er høyst sannsynlig at krøllene retter seg ut igjen :klem:

Ønsker deg en strålende helg :sol:

Tusen takk MaiL! :hug:

Det er jo sant som du sier, det ordner seg. Jeg er bare utrolig god på mental krisemaksimering, det har jeg alltid vært. Og så er det så sjelden vi ikke er på samme linje, så da er det litt ekstra stress. Skal prøve å tøyle hjernen litt, så går det seg nok til! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Viljen vant over kroppen i dag, og en 5 km løpetur er gjennomført på en FREDAG kveld!! :daaner: Må si jeg er veldig fornøyd med meg selv nå ja!! :nigo:

At det var en pine nesten hver eneste meter snakker vi ikke like høyt om... :sjenert: Jeg gjennomførte, det er det viktigste!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne løpeturer er grusomme. Jeg hadde også en sånn økt sist, og krysser fingrene for at kroppen fungerer bedre i dag.. Men fredagskvelden?! Den er reservert for sofaen her i gården! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Preaching to the choir her altså Mazzi, fredager er så absolutt skapt for sofaen!! Men var så urolig i kroppen og hadde skogen rett utenfor døra (hos svigers) så tenkte det kunne gjøre meg godt! :jepp:

Lykke til med dagens tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det er den tankegangen som skal til hvis man vil være i god form! :tommelopp: Nå for tida er jeg mer i et spor hvor jeg finner på allverdens dårlige unnskyldninger, men heldigvis drar han godeste meg med... ;) Dagens tur er unnagjort. Ok tid og gjennomføring, særlig med tanke på at det er helt grusomt trykkende vær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Wow, det er den tankegangen som skal til hvis man vil være i god form! :tommelopp: Nå for tida er jeg mer i et spor hvor jeg finner på allverdens dårlige unnskyldninger, men heldigvis drar han godeste meg med... ;) Dagens tur er unnagjort. Ok tid og gjennomføring, særlig med tanke på at det er helt grusomt trykkende vær..

Synes dere er flinke jeg! :jepp: Mitt ambisjonsnivå er omtrent sånn at hvis jeg gjennomfører er det en vellykket tur :fnise: Jeg og kona trosset regnet i dag og var ute på en tre kvarters tur i skogen. Trodde jeg skulle dø både underveis og etterpå, men ekstra god samvittighet etterpå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bøyer meg i støvet* for den fredagsturen din!

DU ER FLINK!!

Selv klarte jeg fire økter forrige uke, og håper på like mange denne og neste uke :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Tusen takk MaiL! :nigo: Det er jammen ikke ofte jeg har funnet på noe sånt en fredag kveld, så er veldig fornøyd med akkurat den! Så har det ikke blitt så mye ennå hittil denne uka, men i dag skal jeg til pers igjen. Gleder meg!

Håper det går bra med din gjennomføring denne uka også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I disse ferietider er det litt rullering på hvem som har dansetimen på onsdager, og i går var det en gammel kjenning som kom tilbake. Hun har tidligere hatt det jeg forbinder med danseaerobic, men også funk som er mer hip hop-basert. Og i går var det tydelig at hun nå kun har det sistnevnte, og tittelen i boka mi kom nok en gang til sin rett... :daane: Det er så lenge siden at det var litt guffent å skulle være "nede" og i hip hop-modus! :skratte: Men mot slutten ble det faktisk ganske moro også. :jepp: Kjenner jeg er støl allerede, uvante muskelgrupper har fått kjørt seg! Det eneste skåret i gleden er at jeg ganske tidlig feilbelastet høyrekneet (som i utgangspunktet er kranglete) så jeg har litt vondt for å gå i dag. :tristbla: Litt usikker på hva det betyr i forhold til dagens treningsplan, som er tur med ei venninne, men satser på at det går bra med knestøtte på plass. Det var ihvertfall ikke så ille at det ikke ble rom for litt ekstratrening på kvelden! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være gøy å hive seg i forskjellige timer, spesielt når det blir sånn som du beskriver :jepp:

Selv tør jeg aldri gå på timer alene, så det blir med styrketrening for min del.

Ha en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Jeg er etterhvert vant med å gå på timer alene, så det plager meg ikke. De som ser det rare jeg gjør da kjenner meg ikke, så da er det jo greit :ler: Men skjønner at det kan være guffent i et rom fullt av folk, jeg er alltid veldig selvbevisst i den tida det tar før timen kommer i gang, når vi bare står der liksom...

Super dag ønskes deg tilbake! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kjempedeilig dag i går, jobbdagen ble stykket opp av lunch med verdens beste fadderbarn og foreldrene hans, det var superstas! :hjerte::nigo: Etter jobb var det litt mat og hvile med kjære før powerwalking med venninne. Da vi nesten var ferdig med runden vår, var vi der kjære trener, hun hadde blitt igjen alene og vi stakk innom og ble med på litt styrketrening. Er allerede støl etter onsdagens dansing, det blir neppe bedre av øvelser med medisinball og spensthopp! :ler:

Og så kom det et skummelt og spennende brev i posten! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Flinkingen :duskedame:

Brev ?????? Fortell! :pls:

Ønsker deg en suuuper Helg :klemmer:

Tusen takk MaiL!! :nigo:

Fikk brev fra Riksen i går (allerede!!) der de bekreftet at henvisning/søknad var mottatt. Det sto ikke noe mer spennende enn at den endelige avgjørelsen tas av lege der på avdelingen og at vi får høre fra dem hvis vi blir godkjent for behandling, men jeg hadde ikke forventet det brevet før tidligst i september, så det var overraskende!! Er veldig spent på hva vi må forholde oss til av ventetider, og når første forsøk vil bli... :sjenert:

Super helg ønskes deg også, håper du har bedre vær enn oss, her er det torden og monsterregnvær! :regn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...