Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg bare så dette utsagnet...

Prøvebakst til lille fadderbarns bursdag neste helg

...uten å se bildet, så tenkte jeg mitt :lur: Jaja, er det en ting som ikke har endret seg de sista ljuva åren, så er det mitt ensporede tankesett :gjeiper:

Men kakene var i aller høyeste grad dødskule! :jepp: Jeg gleder meg til Halloween, har allerede kommet masse artige saker i butikkene....har tjuvstartet litt! :gresskar:

Og du: så utrolig bra med jobbintervjuinnkallelse!! :5: masse,masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt igjen et livstegn her. Så spennende med jobbintervju! :hoppe: Lykke til! Fantastiske kjeks, forresten! :jepp: Håper du har hatt en avslappende helg, og at formen er bedre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bakst! Fadderbarnet er jaggu heldig som har en fadder som baker så kule kaker :nigo:

Og grattis med innkalling til førstegangsintervju :hoppendeglad: Ble det noen nye klær forresten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ja jeg gjør jo det :skratte: Jeg følte meg bare truffet

De fleste kan vel kjenne seg igjen i noe sånt... ;)

Omg, døds ( :hoho:) kule!!!

Ikke sant! Jeg lurer fortsatt egentlig på hva som er best å stikke dem ut av, blir liksom ikke helt fornøyd med konsistensen. Kanskje jeg jukser og lager en langpanne brownies og stikker ut av den...? :klo:

Når jeg bare så dette utsagnet...

...uten å se bildet, så tenkte jeg mitt Jaja, er det en ting som ikke har endret seg de sista ljuva åren, så er det mitt ensporede tankesett

Men kakene var i aller høyeste grad dødskule! Jeg gleder meg til Halloween, har allerede kommet masse artige saker i butikkene....har tjuvstartet litt!

Og du: så utrolig bra med jobbintervjuinnkallelse!! :5: masse,masse lykke til!!

Og en annen ting som tydeligvis ikke endrer seg, er min evne til å følge dine resonnementer... Så jeg vet egentlig ikke helt hva du tenkte... :sjenert:

Tusen takk for lykkeønskninger, begynner å nærme seg nå, det kjennes!! :bond:

Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt igjen et livstegn her. Så spennende med jobbintervju! Lykke til! Fantastiske kjeks, forresten! Håper du har hatt en avslappende helg, og at formen er bedre. :klemmer:

Så utrolig hyggelig å se deg her inne Muffin! :hug: Håper alt står bra til med deg!! Helga var vel egentlig ikke så avslappende, men hyggelig likevel, og da må det være lov. Formen er heldigivis tilbake til normalen, det var på tide! Begynte å bli veldig lei av det hele!!

Kul bakst! Fadderbarnet er jaggu heldig som har en fadder som baker så kule kaker

Og grattis med innkalling til førstegangsintervju :hoppendeglad: Ble det noen nye klær forresten?

:klem:

Tusen takk MaiL, både for kakeskryt og jobbintervjuskryt! :nigo: Det ble innkjøp av nye klær i Trondheim, så nå skal det være på plass. Nå er det bare å bli mentalt klar som gjenstår, jeg kommer til å være så ekstremt nervøs!!! Skal prøve å ikke tenke så mye på det i dag, men vet ikke om jeg lykkes... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Det kommer nok til å gå kjempefint skal du se :)

Jeg håper du har rett MaiL, nervene kommer og går i bølger i dag også. Tør ikke tenke på hvordan jeg har det i morgen 08.45 (skal på intervju kl 9) :bond: I dag har jeg kikket på Strategidokument, Årsrapport for 2011 og prøvd å sette meg litt inn i stedet. Greit å vite hva jeg eventuelt lurer på også, så jeg ikke er helt blank i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

tenker på deg :klemmer: tenker hardt hardt hardt!!!! :hug:

Tusen takk Azalea, det kom godt med! :klemmer:

Håper det ikke var altfor skummelt! :klemmer: For du er vel ferdig nå, antar jeg..

Jeg var faktisk ikke ferdig da du postet, nesten halvannen time var jeg inne! :daane: Skummelt var det, men jeg kom da ut igjen hel :ler: Fikk kjørt meg ganske hardt, damen som intervjuet meg var kjapp til å stille meg til veggs hvis jeg snakket litt rundt grøten (mens jeg tenkte meg om)... Det var en hyggelig stemning altså, og jeg sitter igjen med et ganske godt inntrykk, men jeg mistenker vel fortsatt at jobben er et par nummer for stor for meg. Det skal ansettes 2-3 personer, jeg er blant de 12 som var innkalt til førstegangsintervju. Den gruppa skal halveres til neste runde, da skal flere fra arbeidsgiver være tilstede og det skal gås mer inn på personlige egenskaper og kanskje en faglig case :haar: Om jeg kommer videre får jeg vel vite noe over helga. Fortsatt god tid til å gruble med andre ord :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tenkte på deg i dag. Spennende å se om du kommer til annengangsintervju! Jeg har en god følelse. :jepp:

Takk Muffin! Ja, det blir veldig spennende! :bond: Om ikke annet, så håper jeg at jeg kommer videre for intervjutreningens skyld, har aldri vært på et ordentlig annengangsintervju før, så det hadde jeg sikkert lært mye av! Vi får se til uka om jeg får noen telefon!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingrene* for at du kommer videre til neste runde :jepp:

Hva har helgen å by på denne gang ? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg, det var litt av et førstegangsintervju! Der kom du deg vel virkelig "Ut av komfortsonen!"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

*krysser fingrene* for at du kommer videre til neste runde :jepp:

Hva har helgen å by på denne gang ? :hug:

Tusen takk MaiL! :)

Denne helga har min kjære beredskap, så det styrer jo litt, hun kan ikke gjøre de helt store krumspringene. I kveld skal vi bare slappe av og kose oss, kanskje se en film, det hadde vært stas. I morgen er min eneste plan at jeg skal på pole dance workshop med

kl 15.30, grugleder meg og er forberedt på å bli skikkelig starstruck! :ler: Søndag skal vi i ettårsdag til fadderbarnet vårt, lenge siden vi har sett ham nå, så det blir kjempestas! Og mellom dette tror jeg vi rett og slett skal prøve å slappe av litt! Og glede oss til Hawaii, nå nærmer det seg virkelig! :hoppe:

Hjelpe meg, det var litt av et førstegangsintervju! Der kom du deg vel virkelig "Ut av komfortsonen!"? ;)

Skikkelig ut av komfortsonen der ja!! Fortsatt litt usikker på om det er for langt utenfor komfortsonen, men det finner jeg vel ut av hvis jeg kommer videre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig helg. Tror det kommer til å gå fint på workshoppen - du er jo så flink allerede :jepp:

Ikke lenge før dere reiser nå! Kjenner jeg blir en smule misunnelig, skulle gjerne vært med i kofferten :nigo:

Ha en super helg Neferet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en koselig helg. Tror det kommer til å gå fint på workshoppen - du er jo så flink allerede :jepp:

Ikke lenge før dere reiser nå! Kjenner jeg blir en smule misunnelig, skulle gjerne vært med i kofferten :nigo:

Ha en super helg Neferet :klem:

Hehe, ganske mange som gjerne skulle vært i koffertene våre etterhvert :lur: Men du har helt rett, ikke lenge igjen nå, skjønner det egentlig ikke helt!! Regner med det går opp for meg når vi er i gang!

En super helg ønskes deg også! :hug:

:bolledeig: workshop :bolledeig:

Jaaa! :bond: Om fire og en halv time! :daane: Jeg grugleder meg! :bolledeig:

Har endt opp med å dra på en event som skal være i morra kveld også, hadde tenkt å være fornuftig å være hjemme, søndag kveld og greier. Men Jenyne skal opptre, og det skjer jo ikke så ofte at man kan se noe sånt live. Og på mye mer nært hold enn forrige gang! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmerker som gjør vondt bare jeg går helt normalt, stive og støle lemmer, trøtt som en dupp og superfornøyd etter helgas opplevelser! :nigo: Nesten synd at superstjernen som gjorde alt dette skal jobbe to år for Cirque du Soleil, for da er det garantert at hun ikke kommer hit igjen med det første (sannsynligvis aldri, men det tenker vi ikke på...) :hjerte: Jenyne :hjerte:

Workshop var superstas, litt guffent akkurat når jeg kom i og med at jeg ikke kjente noen, Jenyne satt i rommet og jeg følte meg litt malplassert. Men så fort vi kom i gang var det bare stas. Og når øvelse nr. 2 eller 3 etter oppvarmingen faktisk løste en gåte jeg har slitt med i EVIGHETER, så var det jo verdt det alene!! :hoppe: Jeg kan herved klatre!! :hoppendeglad: Vi gjorde også flere ting som kan settes sammen til ett, og jeg gleder meg allerede til å prøve å gjenskape det hjemme! Selv om det til slutt var så sårt at det var vondt å prøve, og kroppen var sliten og skjelven, så var det helt fantastisk! Dette var virkelig den kickstarten jeg trengte for å komme i pole-modus igjen! Et bilde av meg og Jenyne fikk jeg også tatt, i tillegg til at det ble tatt et gruppebilde (lurer på om jeg får se det noen gang??).Og når jeg var borte hos Jenyne for å takke for workshop'en og hun sa "Everything you did today looked beautiful" ble jeg en anelse lykkelig selv om det kanskje ikke er sant. Jeg tar det uansett med meg som et minne for livet! :bolledeig:

Jeg var veldig glad jeg hadde bestemt meg for å være ufornuftig og dra på Pole Sport Event som ble arrangert i går kveld, Jenyne skulle opptre, det gjorde også flere andre instruktører fra selskapet til hun jeg var på privattime hos i vinter. På workshop'en var det nemlig ei som spurte om Jenyne kunne vise fram det hun hadde lært oss, og det gjorde hun. Alle sto henført og målbundet å så på henne, selv de enkleste tiing ser ut som kunst, og de kompliserte tingene ser helt effortless ut. Og når hun opptrådte i går, var det jo på et lite sted (i motsetning til en stor scene som jeg så henne på i Stockholm i 2010) og vi sto under 5 meter unna. Hun gjorde en fantastisk opptreden, alt så ut som det var gjort i slow motion (og dermed tusen ganger vanskeligere) og det var helt strålende!! :hjerte: Tenk å bli så lykkelig av noen få minutters kunst på stang!!

Veldig overstrømmende innlegg dette :ler: , men hun er tross alt en av verdens beste, og det syntes så til de grader... Nå, tilbake til hverdagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en drømmeopplevelse :jepp:

Og jeg er heeeelt sikker på at hun faktisk mente det hun sa til deg - Ta til deg skryten du, for det er vel fortjent :jepp:

Ha en super mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...