Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2012 #61 Del Skrevet 15. mars 2012 Det gikk helt strålende!! Den mannen har magiske evner, det er jeg hellig overbevist om!! Det var ikke så ille som jeg hadde fryktet heller, men måtte jo bite tennene sammen ved noen anledninger... Nå er jeg sliten, sulten og har en skikkelig sår arm - tror adrenalinet er på vri ut av kroppen. Godt å være på vei hjem da!! Bjørn! armen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2012 #62 Del Skrevet 16. mars 2012 Bilde av armen ligger nå publisert på bloggen for de som eventuelt vil ta en kikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2012 #63 Del Skrevet 16. mars 2012 Wow! Ikke verst å ha et så nært forhold til KG-dagboka si at man tatoverer undertittelen på armen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2012 #64 Del Skrevet 16. mars 2012 Hihi Mazzi, det var akkurat i den rekkefølgen det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. mars 2012 #65 Del Skrevet 16. mars 2012 Blogg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2012 #66 Del Skrevet 16. mars 2012 Blogg? Mailadresse på PM = invitasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. mars 2012 #67 Del Skrevet 16. mars 2012 Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 16. mars 2012 #68 Del Skrevet 16. mars 2012 Tattoo den var driiiiitstilig Legger igjen en fredags også jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. mars 2012 #69 Del Skrevet 16. mars 2012 Fytti grisen så kult ...og det må ha gjort noe helt for j***** vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. mars 2012 #70 Del Skrevet 17. mars 2012 Goooooood lørdagsmorgen søte du Hvordan går det med tattooen?? gjør det vondt nå, sånn i etterkant? Håper du får en kjempefin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mars 2012 #71 Del Skrevet 19. mars 2012 Tattoo den var driiiiitstilig Legger igjen en fredags også jeg!! Plutselig ble det fredag og helg og så er det mandag allerede.... Så må nesten gi deg en mandags- tilbake! Fytti grisen så kult ...og det må ha gjort noe helt for j***** vondt Jeg fryktet egentlig at det skulle være lidelse hele tida, og det ville vært en påkjenning, nesten fire timer med nåler i armen kunne blitt spennende... :tunge: Men det var ikke så aller verst, oppunder armhulen er skikkelig ille, men ellers ble jeg positivt overrasket! Heldigvis må jeg si! En skal visst lide for skjønnheten har jeg hørt, så godt jeg er fornøyd ihvertfall! Goooooood lørdagsmorgen søte du Hvordan går det med tattooen?? gjør det vondt nå, sånn i etterkant? Håper du får en kjempefin lørdag Nå går det fint med tatoveringen! Jeg var hoven og sår hele fredag, men så har det gått gradvis nedover. Nå har den begynt å flasse, så den er ikke akkurat så lekker for øyeblikket. Men om et par dager viser den seg nok fra en bedre side igjen! Lørdagen ble bra, fin helg sånn generelt egentlig! Har selvfølgelig klart å få forkjølelsen nå jeg da, så er litt usikker på hvorfor jeg er på jobb. Får vurdere om jeg skal skåne mine kolleger etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 19. mars 2012 #72 Del Skrevet 19. mars 2012 Innom med en mandags det kan kanskje være greit å skåne kollegaer, å fokusere på å selv bli frisk sender over en varm kopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 20. mars 2012 #73 Del Skrevet 20. mars 2012 God tirsdagsmorgen, søte du Hvordan er formen din idag? Håper ikke du har blitt verre!! legger igjen en drøss med og varmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mars 2012 #74 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei Azalea! Jeg er godt plassert på sofaen under pleddet med forkjølelsen min i dag. Snørr og hodepine er visst dagens selskap... Koselig å se du har vært innom her og tenkt på meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. mars 2012 #75 Del Skrevet 20. mars 2012 Snørr og hodepine er hvertfall bedre enn streptokokker. Du skal være glad du! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mars 2012 #76 Del Skrevet 20. mars 2012 Snørr og hodepine er hvertfall bedre enn streptokokker. Du skal være glad du! God bedring! Det er helt sant, forhåpentligvis fort over dette! God bedring til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mars 2012 #77 Del Skrevet 20. mars 2012 Verden syntes ikke at forkjølelse og hodepine var nok, så den slengte likegodt menssmerter og restskatt min vei også... Jeg hadde det på følelsen at det ble restskatt i år, men ikke noe morsommere uansett. Skal melde inn ekstra skattetrekk når jeg er på jobb igjen, sikre meg litt bedre neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 20. mars 2012 #78 Del Skrevet 20. mars 2012 æsj da.. skulle liksom ikke være dagen idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. mars 2012 #79 Del Skrevet 20. mars 2012 masse god bedring, restskatt suger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. mars 2012 #80 Del Skrevet 20. mars 2012 God bedring din skjønnas Kjipt med restskatt, men sånn er det visst for mange i år desverre, flere i år enn i fjor visst Jeg kommer fortsatt ikke inn på sidene deres, så jeg lever i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå