Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

æsj da.. :klemmer::kose: skulle liksom ikke være dagen idag.. :troest:

Nei, gårsdagen var ikke akkurat noe å skryte av. Satser på at denne blir bedre! :jepp:

:klemmer: masse god bedring, restskatt suger!

Tusen takk! :klem:

:klemmer: God bedring din skjønnas :klemmer: Kjipt med restskatt, men sånn er det visst for mange i år desverre, flere i år enn i fjor visst :klo: Jeg kommer fortsatt ikke inn på sidene deres, så jeg lever i spenning :bond:

Tusen takk snuppa!! Jeg hadde det på følelsen, men teit uansett. Heldigvis får kjære igjen så det jevnes ut, da blir det ikke fullt så ille. Puh! Håper det ordner seg for deg når du får sjekket til slutt! :hug:

:klemmer: God bedring! :kose:

Må ta meg turen innom bloggen din også skjønner jeg. :jepp:

Tusen takk! :klemmer: Litt bedre i dag foreløpig, så håper det går framover. Bloggen er alltid åpen for besøk, litt lite pole der akkurat nå, det kommer når armen er grodd! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

heisann søtnos :klemmer:

hvordan er formen idag? føler du deg bedre? håper virkelig det!!

Legger igjen en stor :hug: til deg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I dag er formen litt bedre, heldigvis! Tenkte jeg skulle ta en liten tur på butikken for å finne ut om jeg duger til noe annet enn å ligge på sofaen. Det hender jo at det ikke er så mye som skal til når forkjølelsen herjer... Satser på at jeg er over det verste nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

håper det! ta det med ro uansett da, ikke overdriv noe. Gi kroppen en sjanse til å hente seg inn igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

God fredagsmorgen :klemmer:

hvordan er formen? fortsatt hjemme fra jobb?

Håper du føler deg bedre, og at du ihvertfall får slappet av godt i helgen og blir frisk!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Dæven å stilig den armen din blir!! :jepp:

Fortsatt god bedring :klemmer:

Fine armen!! Bare en gang til nå, så har jeg en komplett halfsleeve!! :nigo: Merker at det gror annerledes på innsiden, det ser bra ut, men er fortsatt sårt og ømt. Satser på det går seg til de nærmeste dagene :jepp:

God fredagsmorgen :klemmer:

hvordan er formen? fortsatt hjemme fra jobb?

Håper du føler deg bedre, og at du ihvertfall får slappet av godt i helgen og blir frisk!

:hug:

God lørdagsformiddag må jeg si da :ler: Jeg var hjemme i går også ja, men har nok tippet over det verste nå. På tide spør du meg!! Jeg har alenehelg denne helga, kjære er hjemme hos foreldrene sine. I går kveld hadde jeg besøk av kusina mi og samboeren, har ikke møtt ham før, og det er sjelden jeg ser henne også. De overnattet, og jeg hadde tenkt å varte opp med god frokost i dag, kjøpt inn frukt for å bruke juicemaskina og alle greier. Men opplegget de skulle på gjorde at de måtte reise herfra kl 7 i dag tidlig, så de sto opp og reiste avsted. Så da ble det hjemmelaget appelsin- og ananasjuice på meg isteden :ler: Nå sitter jeg på takterrassen og nyter vårsola, vet ikke helt hva dagen bringer enda. Kvelden bringer konsert, jeg og ei venninne skal se Katzenjammer :jepp: Men fram til det har jeg et hav av tid til disposisjon :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hjerte: Katzenjammer :hjerte:

Som seg hør og bør etter en konsert, har jeg et blandet repertoar av sanger på hjernen... :nigo: Sove nå :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Deilig med godstemning etter en bra konsert! Nyt det :Nikke:

Håper du har hatt en strålende søndag! :sol:

Konsert er (nesten) alltid bra! Det blir noen i år, det er stas!

Søndagen var veldig deilig, brukte en del tid på takterrassen i sola med bok, sånt kan man like i mars! Hørte i går at det er mulig at alt finværet er brukt opp før påske, men får vel bare ta det som det kommer tenker jeg.

god mandags formiddag :klemmer:

Hei Azalea! :hug: Håper du hadde en bra mandag, og at tirsdagen følger i samme spor! :jepp:

:vinke:

:vinke: Begynner formen å komme seg litt? Jeg har fortsatt endel snørr til overs, men ellers synes jeg at ikke kan klage så mye nå lenger.

Når skal du gjøre armen helt ferdig?

:klemmer:

Åh, det er lenge til... :sjenert: Bjørn er jo så populær, så lang ventetid hos ham for tida. Så sant det ikke skjer noe flytting av timen, så skal jeg gjøre den ferdig 5. juni. Gleder meg til å se det ferdige resultatet, klarer ikke helt å se det for meg, akkurat som jeg ikke skjønte hvordan innsiden skulle bli etter at jeg hadde vent meg til utsiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Medarbeidersamatale overlevd, puh! Pleier ikke å grue meg til sånt, men denne gangen gjorde jeg det. Heldigvis uten grunn, sjefen er fortsatt fornøyd :nigo:

I går fikk jeg kjørt en bra treningsøkt, begynner å kjenne det godt i kroppen nå... :sjenert: Brukte Nike-appen igjen, tenkte jeg bare skulle ta en kort oppvarming, så kjørte 15 minutters Cardio Burst først. Så fikk jeg ånden over meg, og kjørte en 45 minutters Tighten Up i tillegg... Makan til trening! Jeg er litt imponert over at jeg ikke jukser, gir meg eller noe sånt, når det bare er meg og Pad'en som ser meg, men jeg følger slavisk instruksjonene og blir kjempesvett og skjelven i beina. Så fikk jeg prøvd min nye Redcord Mini, gjorde noen øvelser for overkroppen, skikkelig effektivt! Stølheten kommer snikende i armer og skuldre kjenner jeg. Og så fikk jeg lov til å leke litt i den til slutt, syntes jeg fortjente det. Så da fikk jeg dinglet litt opp ned, og prøvd en liten splitt, som denne bare dypere. Det største problemet var å få bein nr 2 inn i slynga, skikkelig trening bare det! :fnise: Men moro var det, slynge er stas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Hei søte du :klemmer:

Hvordan er det med deg? skjønner at formen er bedre! godt å høre!

Bra medarbeideramtalen gikk bra, sånt er jo litt nervepirrende før man skal inn.. vil jeg tro!! :klo: kom jo igrunn på at jeg aldri hadde det når jeg jobbe i Råde.. hmm..ba om det i alle årene, men har aldri hatt det.. :klo: (sier jo litt om arbeidsstedet)

så flink du er til trening :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Hei søte du :klemmer:

Hvordan er det med deg? skjønner at formen er bedre! godt å høre!

Bra medarbeideramtalen gikk bra, sånt er jo litt nervepirrende før man skal inn.. vil jeg tro!! :klo: kom jo igrunn på at jeg aldri hadde det når jeg jobbe i Råde.. hmm..ba om det i alle årene, men har aldri hatt det.. :klo: (sier jo litt om arbeidsstedet)

så flink du er til trening :jepp:

Hei Azalea! :hug:

Med meg er det bra, litt trøtt, men det er jo ikke uvanlig :ler: Heldigvis har forkjølelsen sluppet taket, jeg trodde jo en stund at jeg aldri skulle bli kvitt den, snørra hang igjen langt uti denne uka selv om formen var bedre.

Litt merkelig at du aldri fikk medarbeidersamtale ja, det er jo strengt tatt lovpålagt tror jeg. Men det er ikke alltid arbeidsgivere forholder seg til sånne detaljer som arbeidsmiljøloven og sånt har jeg skjønt, de tar den vel mer som veiledende.... :ironi:

Takk for treningsskryt, jeg prøver så godt jeg kan. I dag blir det første økt på stang siden før tatoveringen kom på innsiden av armen, spørs om jeg husker noe nå...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I går var jeg så støl at jeg knapt klarte å gå når jeg hadde sittet rolig mer enn to minutter. Det er greit å være støl altså, men til en viss grad! Når absolutt alt gjør vondt, da er det ikke morsomt lenger. Jeg kunne jo ikke gå glipp av danseaerobic syntes jeg, men hadde yogaen litt på kanskje. Håpte egentlig at det skulle gå seg til litt når jeg ble varm (som jeg pleier når jeg er støl), men dengang ei. Etter en times dans var det fortsatt vondt å bruke beina. Jeg skylder på min store hoochie-mama-rumpe, den må jo ha ekstra mye å være støl i. :fnise: Jeg sa fra til instruktøren at jeg kanskje måtte ta det litt rolig på yogaen, fordi jeg var så støl i beina, og hun lurte på hva jeg hadde gjort. Fortalte henne da at denne Nike Training-appen tar livet av meg, og da ble hun veldig fornøyd og mente at jeg tydeligvis hadde funnet et område jeg måtte jobbe mer med... :snurt: Frekk var hun :ler: Men det gikk ganske greit på yoga da, heldigvis. Og i dag er det dag tre, så selv om jeg fortsatt kjenner stølheten godt, så er det mye bedre enn invalidonsdagen!

19 april reiser jeg og kjære og svigers til Manchester :hoppe: I februar var jeg i kontakt med et polestudio for å be om privattime i lyra/aerial hoop, og ble veldig gira. Skulle maile når det nærmet seg, og det gjorde jeg på mandag. Har fortsatt ikke hørt noe... :sjenert: Jeg kan vel ikke begynne å mase helt ennå, men skulle gjerne hatt bestillingen i boks! Gleder meg veldig til turen, men enda mer hvis jeg får bestilt en sånn time!!

Og mer reising skal det visst bli... :sjenert: I november bærer turen til Stockholm med ei venninne. Cirque du Soleil kommer ikke til Norge med nåværende turné, men Sverige får besøk. I oppsettningen er den første poledanceren jeg så på youtube med,

med! :bond: Hadde egentlig tenkt å ta med kjære, men i og med at forestillingen har Michael Jackson som tema, mente hun at det ble for mye Michael Jackson... Så da drar jeg med ei venninne isteden. Min store drøm er at det kan holdes workshops med Felix i Stockholm mens hun er der, men det er vel å håpe litt mye, i og med hun er der i en annen sammenheng. Klarte ikke å la muligheten til å se henne gå fra meg, det blir kanskje eneste muligheten jeg får! Godt å ha ting å glede seg til! :nigo:

Nå gleder jeg meg også, snart er arbeidsdagen slutt og det er tid for middag og litt sofakos med kjære, før det er trening på oss begge. Og i morgen er det fredag! Måtte :sol: vare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Elen altså :ler:

Cirque de soleil har en trofast fan i deg! :fnise: så gøy med masse reising! :hoppe:

Ja, du ser henne for deg ikke sant...? :fnise: Men hun er verdt det da, frekkheten til tross. På onsdag var det ny musikk og nytt program, kjempegøy! Mistenker at jeg må ta turen i morgen formiddag for å prøve den nye koreografien med bedre bein enn onsdagen! :jepp:

Jeg har jo egentlig bare sett Cirque en gang da, men jeg blir gjerne trofast fan. Tenkte du kanskje på Cirkus Cirkör? Der har jeg nemlig vært litt mer besat... :sjenert: Jeg synes det er rart å tenke på at det har eksistert en sånn akrobatisk verden som jeg ikke kjente til før jeg begynte med pole! Alt jeg har gått glipp av!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...