Susa Skrevet 12. juni 2012 #161 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jeg tror jeg kjente spark ista To små korte spark mot blæra/underlivet...babyen satt i sete da vi var på ul på torsdag, så det kan jo stemme da! Håper virkelig at den snur seg til fødsel da... Endret 12. juni 2012 av Susa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 12. juni 2012 #162 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg tror jeg kjente spark ista To små korte spark mot blæra/underlivet...babyen satt i sete da vi var på ul på torsdag, så det kan jo stemme da! Håper virkelig at den snur seg til fødsel da... Åhhh, er det ikke en herlig følelse? Jeg har kjent bevegelser i 2-3 uker nå, men det er bare den siste uken jeg har kjent skikkeelige spark Kjenner ikke noe på utsiden av magen, da.. Det har bare skjedd tre ganger! Men mye liv inni der Gutten min lå også i seteleie på ul, og tror ikke det er uvanlig! Så ikke bekymre deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 13. juni 2012 #163 Del Skrevet 13. juni 2012 Herlig å kjenne at det er noen der inne! Jeg har ikke kjent noe enda, og jeg er ganske sikker på at morkaka ligger fremme slik forrige gang. Skal på UL i morra, så da får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 13. juni 2012 #164 Del Skrevet 13. juni 2012 Herlig å kjenne at det er noen der inne! Jeg har ikke kjent noe enda, og jeg er ganske sikker på at morkaka ligger fremme slik forrige gang. Skal på UL i morra, så da får vi se Masse lykke til på UL i morgen!! Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 13. juni 2012 #165 Del Skrevet 13. juni 2012 Takk! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 13. juni 2012 #166 Del Skrevet 13. juni 2012 Gleder meg skikkelig til UL imorgen jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 15. juni 2012 #167 Del Skrevet 15. juni 2012 Særs vellykket UL! Alt så bra ut, og vi venter nok på en liten gutt denne gangen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 16. juni 2012 #168 Del Skrevet 16. juni 2012 Vi venter ei jente 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 16. juni 2012 #169 Del Skrevet 16. juni 2012 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 19. juni 2012 #170 Del Skrevet 19. juni 2012 Om under to timer skal jeg til Jordmor :-) Gleder meg, hun er så koselig. Lurer skikkelig på om jeg har gått opp noen kg:p Og veldig spent på blodprosenten min, jeg var jo nede på 10,2 så spennende å se om den har gått opp, har vært flink å ta jerntabletter :-) Oppdaterer når jeg kommer hjem derfra :-) Ha en flott dag alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 19. juni 2012 #171 Del Skrevet 19. juni 2012 Da var jeg hjemme igjen :-) Blodprosenten har gått ned fra 10,2 til 9,4, så nå skulle jeg gå opp på jern tablett inntaket å spise grønnsaker hver dag :-) Håper dette kommer til å hjelpe.ellers var alt nr. Hjertelyd på 150, og mage mål på 15 cm er 17+5 idag :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 19. juni 2012 #172 Del Skrevet 19. juni 2012 Også har jeg gått opp fra 55 som var på starten til 60 :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. juni 2012 #173 Del Skrevet 19. juni 2012 Så gøy med hjertelyd Jeg er også spent på min blodprosent. Jeg lå på 15. Og etter det jeg har skjønt er det helt i topp av hva som er bra, så ingen jern her i gården Og forløpig har jeg bare gått opp 1 kilo. Jippi :gjeiper: men må veie meg igjen til fredag, så vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 22. juni 2012 #174 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg har enda ikke veid meg dette svangerskapet, jeg! Tror ikke jordmora mi bryr seg så veldig om det. Legen har jeg bare vært hos en gang helt i begynnelsen, og da ble jeg ikke veid. Aner virkelig ikke hvor mye jeg har gått opp. Kanskje på tide å ta en tur på vekta? Ser at jeg får merker etter sokkene, og det liker jeg ikke helt. Hadde ingen ødemer sist svangerskap, og har ikke lyst til å skvalpe rundt full av vann! Sist jeg fødte var HB på 7, så jeg følger litt ekstra med på den. Den var 13 for noen uker siden, så det ser jo bra ut så langt. Har tatt sånn kosttilskudd for gravide fra apoteket, og det inneholder vel en del jern. Hvordan står det til med dere da, damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. juni 2012 #175 Del Skrevet 22. juni 2012 Her er jo alt fryd :gjeiper: hehe.. Kvalmen kommer sjeldnere, men jeg er forsatt skam trøtt til tider. Men i kveld har jeg kjent en liten en som "slår" meg i navelen. Følte at det ikke var noe tvil.. (håper jeg ) Ellers så er jeg i full gang med å strikke en hærlig omslagsbody til babyen, og har satt de kommende bestemødrene og mi søster i gang med strikking. Mamman min er kjempeflink til å strikke så jeg har ønska meg en heldress til nyfødt med Marius mønster. Syns de er såååå fine, og mamma strikker det jeg ønsker meg Noen flere som har tatt frem strikkepinnene?? Ellers.. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 22. juni 2012 #176 Del Skrevet 22. juni 2012 jeg har tatt frem strikkepinner jeg! :D Driver og strikker babyteppe nå. Jeg har ikke strikket så veldig lenge enda, så avanserte ting som en genser har ikke jeg prøvd enda, men dette teppet blir ganske fin. Med bølgemønster. Tok en stund før jeg skjønte hvordan man strikker bølger men fikk det til!:D jippi! det er gøy å strikke! Ikke noe babyspark her enda, vi venter og venter:) På onsdag skal vi til jordmor og håper hun finner hjertelyden. Da blir det litt mer 'ekte' 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 22. juni 2012 #177 Del Skrevet 22. juni 2012 Tror kanskje jeg kjente spark for 3 dager siden, og i stad da jeg satt meg rolig i sofaen :-) Akkurat som det var noen som dyttet på meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvette Skrevet 24. juni 2012 #178 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er helt sikker på at det er babyen jeg kjenner som beveger seg, kjenner det best når jeg ligger.. Da er det noe urytmiske "bølger" omtrent 2-3 cm under navlen.. Er 15+5 i dag : ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 24. juni 2012 #179 Del Skrevet 24. juni 2012 På onsdag hørte jeg hjertelyden igjen hos min lege, men så kort tid, så skal neste gang høre om jeg får høre litt lenger enn fem sek. Kjøpte vogn på torsdag, brukt, teutonia s3 spirit brun. Hadde egentlig tenkt å kjøpe lilla, men i stedet for å betale over 8000 inkludert bag og sportsdel og uten stelleveske fikk jeg alt det og ekstra trekk og myggnetting og regne trekk til 3500 kr Siden dette er vårt tredje barn har vi jo alt ellers, og det er godt. er 20 uker på onsdag. Litt redd i forhold til at det er litt tidlig, men man håper jo at det går bra Håper dere har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 25. juni 2012 #180 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har begynt å kjenne liv daglig nå Det er kjempestas! Mannen har også kjent det flere ganger, og føler seg plutselig mer deltakende i graviditeten Jeg skal strikke fanadress til gutten min, men må bli ferdig med bunaden som jeg strikker til nevøen min først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå