Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2012


miesol

Anbefalte innlegg

Syns det er kjempebra at du har klart å kutte ned på røyken. Selv så har jeg aldri røyka, men har slitt veldig i perioder med søtsug og overspising. Så i mitt hue føler jeg suget etter en røyk er det samme som suget etter sjokoladen!! ;)

Lykke til på UL til mandag. Blir stas å se lillegullet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 uker idag :-) Skal til legen 16.juli, gleder meg til å se om jernlagret mitt har gått opp :-) Lå jo nede på 9,4 sist jeg var hos jordmor, og nå har jeg tatt 2 duroferon hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på UL og det er en liten gutt!!:D Oppdaget tisseluren selv! Var skikkelig tydelig:D Så etterpå skal jeg kjøpe litt gutteklær;) Alt så bra ut sa jordmora og vi fikk 9 bilder! Så han også i 3D. Var en kjempebra opplevelse! Vi ble satt fram 3 dager. Det likte jeg veldig godt for hvis vi går 14 dager på overtid kommer babyen den 22 og ikke på julaften eller noe:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten guttebaby i samboeren sin mage, Marielle :rodmer: Er det ikke deilig å ha sett ham? Godt at alt stod bra til :jepp: Blir mange gutter på terminlista vår nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten guttebaby i samboeren sin mage, Marielle :rodmer: Er det ikke deilig å ha sett ham? Godt at alt stod bra til :jepp: Blir mange gutter på terminlista vår nå :fnise:

haha ja! Så det ble mange gutter! Sjekket faktisk lista før vi dro på UL og da tenkte jeg.. hm, det må jo nesten bli ei jente, for det er jo 50-50% gutter og jenter i verden:P Så ellers blir det for mange gutter, men det ble visst en gutt alikevel:P Men syns det var kjempegøy å ha sett ham! Vi så ham også i uke 10, og da var det enda mer spesielt for det var jo første gangen, men det var helt utrolig å se alle organene idag og at vi fikk vite kjønnet. Forresten så kan du endre termindatoen på terminlista. Vi har termin 8.12.12 nå:) var 3 dager lengre på vei enn vi hadde regnet ut;) Er ikke helt mulig siden hun da skulle blitt befruktet dagen før hun ble inseminert:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble og satt frem 3 dager, men det har noe med hvor tidlig egget fester seg, noen egg bruker lang tid på å feste seg, mens andre fester seg veldig fort.

Jeg vet også hvilken dato babyen er unnfanget (valentines day), kom hjem fra sydentur uten gubben kvelden før (gjennsynsgleden var stooor :hoppendeglad: ), så det kan jo ikke ha skjedd før!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ligger ganske likt i løypa vi, Susa!

På ordinær UL fikk jeg samme termin som jeg fikk hos legen i uke 7, Dama som tok UL trodde ikke at jeg kunne ha kommet så langt, fordi jeg da må ha blittt gravid kanskje bare to uker etter en SA. Men sånn er det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss vogn! Emmaljunga Mondial, creme leatherette...den er så nydelig :hoppendeglad:

2009 modell, kosta 5000 kr, og da fikk vi med en voksi urban-pose!

Er kjempefornøyd, må liksom bort og kikke på den iblant...

Hvordan går det med formen deres da?

Jeg merker at det er kjempedeilig med ferie, men får ikke gjort så mye da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering. Da har man vært til UL, litt under gjennomsnittet men alt så bra og normalt ut =) Regnet ut til 18+5 i dag og termin 12.12.12. Å de så en liten gutt der inne. Forløpig kjent lite liv men her også morkake som ligger foran.

Endret av kittykatt85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. Har nettop slukt en liten bolle med potetgull til kveldsmat. Skjønner meg ikke på denne matlysta altså! Og er så skrubb sulten for tia at jeg tror magen skal vrenge seg om jeg ikke spiser...

Noen flere som har det sånn??

P.S kittykatt85: Gratulerer så mye med at du får gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten ja...spiste ei brødskive med stekt egg på til frokost, og to timer senere så slukte jeg tre oreokjeks...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten ja...spiste ei brødskive med stekt egg på til frokost, og to timer senere så slukte jeg tre oreokjeks...!

Uff ja :gjeiper: Har nettopp spist to brødskiver med jordbær til frokost. Er fortsatt sulten :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte det var på tide med et lite magebilde ;) Dette er tatt i går, 24+5 :jepp:

482026_10151960565690473_1151902649_n.jpg

Ellers er formen grei! Fortsatt kvalm, og spiser kvalmestillende hver morgen... Begynner å bli litt lei av det, men det må til hvis jeg ikke skal kaste opp hele dagen! Er også veldig trøtt, men det hører vel med! Priser meg nå lykkelig over at jeg ikke har andre plager, som f.eks. bekkenløsning, vonde bein osv! :hoppendeglad: Så er fortsatt i full jobb! 61 jobbedager igjen til sv.permisjon!! :strix:

Kjenner liv hver dag nå! Noen dager er han mer aktiv enn andre dager :rodmer:

PS: ...og JA, jeg (også) er sulten og må tisse HELE TIDEN :fnise:

Endret av Ninnin86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig fin mage du har Ninnin!!:D samboeren sin mage vokser hver dag virker det som.. er så koselig å se på:) av og til legger jeg øret mitt på magen hennes for å høre om jeg hører 'babylyder' men tror jeg bare hører tarmene:P Hadde nok håpt på et lite 'hei mamma' eller noe:P haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tisse ja...kjenner til den! Må ofte tisse med en gang jeg reiser meg opp, tydelig at det er noe som presser på blæra ja!

Ellers så kjenner jeg mye liv. Og har en del kynnere, særlig morgen og kveld. Fler av dere som har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, kakaoen og Marielle :rodmer: Veldig stolt av magen min, altså!! Har vokst mye på bare noen få uker, så er nok ikke lenge til du får skikkelig babymage også, kakaoen :jepp:

Jeg har også kynnere nå og da! Ikke vondt, men magen strammer seg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse ja...kjenner til den! Må ofte tisse med en gang jeg reiser meg opp, tydelig at det er noe som presser på blæra ja!

Ellers så kjenner jeg mye liv. Og har en del kynnere, særlig morgen og kveld. Fler av dere som har det?

Kjenner igjen både det å måtte tisse hele tiden, og sulten som aldri før!! :ler:

Jeg har også mye kynnere, flere ganger om dagen. Aldri vondt, men ubehagelig, noen ganger mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå!!! igår hadde vi vært og spist på restaurant og da vi la oss i 2 tida sa samboer at hun kjente at babyen hadde våknet og bevegte seg litt.. Så jeg la hånda mi på magen hennes og da kjente jeg bevegelsene!! ååå det var sååå spesielt!! Hun sa hver gang hun kjente at han bevegte på seg så kjente jeg også at det dunka noe i håndflaten! jeg fikk tårer i øynene for dette var bare helt supert:) gleder meg til å kjenne det oftere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...