Anerikke Skrevet 26. juni 2012 #181 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg kjenner lite liv. Men jeg har morkaka fremme så det er vel ikke annet å vente. Men jeg gleder meg veldig til å kjenne skikkelige spark! Vi har vogn parat, en nydelig lyseblå Simo Classic direkte fra 70-tallet. Elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. juni 2012 #182 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg kjenner lite liv. Men jeg har morkaka fremme så det er vel ikke annet å vente. Men jeg gleder meg veldig til å kjenne skikkelige spark! Vi har vogn parat, en nydelig lyseblå Simo Classic direkte fra 70-tallet. Elsker den! Nei, da er det kanskje ikke så rart at du ikke har kjent så mye.. Men er ikke lenge til du kjenner mye du heller Gled deg! Greit å ha vogn i orden!! Vi har også kjøpt vogn, en emmaljunga edge duo combi! I tillegg har jeg kjøpt bilstol og base Ellers er det lite som er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 26. juni 2012 #183 Del Skrevet 26. juni 2012 Kjøpt vogn idag, Emmaljunga mondial duo :-) Hvit skinn. Mye har dere gitt for vognene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 27. juni 2012 #184 Del Skrevet 27. juni 2012 Kjøpte brukt (2010-modell, brukt ca 1 år) og betalte 4500kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 27. juni 2012 #185 Del Skrevet 27. juni 2012 Kjøpte brukt (2010-modell, brukt ca 1 år) og betalte 4500kr Hvordan vogn var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 27. juni 2012 #186 Del Skrevet 27. juni 2012 Emmaljunga edge duo combi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 27. juni 2012 #187 Del Skrevet 27. juni 2012 Da har vi vært på ordinær ul Termin ble 24. november (menstermin 22. november). Var så herlig å se lille gullet igjen, artig å se hvor aktiv babyen faktisk er! Har kjent lite liv, og regnet med at morkaken ligger på framsiden, og dette ble bekreftet i dag. Er så godt å få bekreftet at alt er vel :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 27. juni 2012 #188 Del Skrevet 27. juni 2012 Da har vi vært på ordinær ul Termin ble 24. november (menstermin 22. november). Var så herlig å se lille gullet igjen, artig å se hvor aktiv babyen faktisk er! Har kjent lite liv, og regnet med at morkaken ligger på framsiden, og dette ble bekreftet i dag. Er så godt å få bekreftet at alt er vel :) Gratulerer så masse :-) Fikk du vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. juni 2012 #189 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Hei! Slenger meg på skravletråden her inne, eg! Kjekt å prata med andre gravide, som er omtrent like langt på vei som meg. Eg er no 15 veker på vei, og foreløpig termin er 19. desember. Har frå før ei jente på 3 1/2 år. Etter 3 års prøving og mykje strev, er eg endelig gravid igjen! Håpar å bli bedre kjent med dåke andre her inne etter kvart! Endret 27. juni 2012 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 28. juni 2012 #190 Del Skrevet 28. juni 2012 Gratulerer så masse :-) Fikk du vite kjønn? Nei, vi vil ikke vite kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 28. juni 2012 #191 Del Skrevet 28. juni 2012 Var på ultralyd idag :-) Alt sto bra til med lille frøkna inni der :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 28. juni 2012 #192 Del Skrevet 28. juni 2012 Var på ultralyd idag :-) Alt sto bra til med lille frøkna inni der :-) Gratulerer med jenta gøy at alt står bra til, og så stas med jentebaby. Må vente 6 dager til UL jeg... Begynner å bli utålmodig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 28. juni 2012 #193 Del Skrevet 28. juni 2012 Gratulerer med jenta gøy at alt står bra til, og så stas med jentebaby. Må vente 6 dager til UL jeg... Begynner å bli utålmodig :gjeiper: Tusen takk :-) Huff, skjønner deg kjempe godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miesol Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #194 Del Skrevet 28. juni 2012 Har vært borte herfra lenge, men nå er det på høy tid med litt oppdatering igjen Var på ordinær ultralyd for ei uke siden (21/6) og i magen min sprella det ei lita Fantes ikke sjenert, lå ei stund med beina i V-stil over hodet så det skulle være liten tvil om kjønnet Den siste uka har jeg også begynt å kjenne ganske mye liv Har morkaka fremme så det har latt vente litt på seg, men nå dytter hu godt flere ganger om dagen - og spesielt om jeg har spist noe søtt... Terminen ble flytta litt tilbake til 13 november så jeg er 20+5 i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. juni 2012 #195 Del Skrevet 29. juni 2012 Har vært borte herfra lenge, men nå er det på høy tid med litt oppdatering igjen Var på ordinær ultralyd for ei uke siden (21/6) og i magen min sprella det ei lita Fantes ikke sjenert, lå ei stund med beina i V-stil over hodet så det skulle være liten tvil om kjønnet Den siste uka har jeg også begynt å kjenne ganske mye liv Har morkaka fremme så det har latt vente litt på seg, men nå dytter hu godt flere ganger om dagen - og spesielt om jeg har spist noe søtt... Terminen ble flytta litt tilbake til 13 november så jeg er 20+5 i dag Koselig å høre fra deg igjen Velkommen tilbake, og gratulerer så mye med en liten jente i magen!! Skal legge deg inn i terminlista, jeg! Er formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. juni 2012 #196 Del Skrevet 29. juni 2012 Frøken M: Gratulerer med jente du også Har du fått ny termin, eller har du den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. juni 2012 #197 Del Skrevet 29. juni 2012 Virker som om det er mange som venter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 29. juni 2012 #198 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg har fått ny termin :-) 30.November Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. juni 2012 #199 Del Skrevet 29. juni 2012 Virker som om det er mange som venter nå Ja, jentebabyene er i flertall på terminlisten vår nå Jeg har fått ny termin :-) 30.November Da har jeg lagt inn både deg og miesol med riktig dato og riktig farge i terminlista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. juni 2012 #200 Del Skrevet 29. juni 2012 Hei! Slenger meg på skravletråden her inne, eg! Kjekt å prata med andre gravide, som er omtrent like langt på vei som meg. Eg er no 15 veker på vei, og foreløpig termin er 19. desember. Har frå før ei jente på 3 1/2 år. Etter 3 års prøving og mykje strev, er eg endelig gravid igjen! Håpar å bli bedre kjent med dåke andre her inne etter kvart! Hei hei, og til deg Veldig hyggelig at vi blir flere i "slutten-på-året"-terminklubben vår!! Hvordan er formen din så langt? Ikke lenge til du skal på UL, nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå