Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2012

miesol

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner lite liv. Men jeg har morkaka fremme så det er vel ikke annet å vente. Men jeg gleder meg veldig til å kjenne skikkelige spark!

Vi har vogn parat, en nydelig lyseblå Simo Classic direkte fra 70-tallet. Elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner lite liv. Men jeg har morkaka fremme så det er vel ikke annet å vente. Men jeg gleder meg veldig til å kjenne skikkelige spark!

Vi har vogn parat, en nydelig lyseblå Simo Classic direkte fra 70-tallet. Elsker den!

Nei, da er det kanskje ikke så rart at du ikke har kjent så mye.. Men er ikke lenge til du kjenner mye du heller :jepp: Gled deg! :)

Greit å ha vogn i orden!! Vi har også kjøpt vogn, en emmaljunga edge duo combi! I tillegg har jeg kjøpt bilstol og base :jepp: Ellers er det lite som er i boks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt vogn idag, Emmaljunga mondial duo :-) Hvit skinn.

Mye har dere gitt for vognene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på ordinær ul :) Termin ble 24. november (menstermin 22. november). Var så herlig å se lille gullet igjen, artig å se hvor aktiv babyen faktisk er! Har kjent lite liv, og regnet med at morkaken ligger på framsiden, og dette ble bekreftet i dag.

Er så godt å få bekreftet at alt er vel :) :) :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ordinær ul :) Termin ble 24. november (menstermin 22. november). Var så herlig å se lille gullet igjen, artig å se hvor aktiv babyen faktisk er! Har kjent lite liv, og regnet med at morkaken ligger på framsiden, og dette ble bekreftet i dag.

Er så godt å få bekreftet at alt er vel :) :) :)

Gratulerer så masse :-) Fikk du vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Slenger meg på skravletråden her inne, eg! ;) Kjekt å prata med andre gravide, som er omtrent like langt på vei som meg. :Nikke:

Eg er no 15 veker på vei, og foreløpig termin er 19. desember. Har frå før ei jente på 3 1/2 år. Etter 3 års prøving og mykje strev, er eg endelig gravid igjen! :rodmer:

Håpar å bli bedre kjent med dåke andre her inne etter kvart! :)

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd idag :-) Alt sto bra til med lille frøkna inni der :-)

Gratulerer med jenta :rodmer: gøy at alt står bra til, og så stas med jentebaby.

Må vente 6 dager til UL jeg... Begynner å bli utålmodig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta :rodmer: gøy at alt står bra til, og så stas med jentebaby.

Må vente 6 dager til UL jeg... Begynner å bli utålmodig :gjeiper:

Tusen takk :-) Huff, skjønner deg kjempe godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært borte herfra lenge, men nå er det på høy tid med litt oppdatering igjen :)

Var på ordinær ultralyd for ei uke siden (21/6) og i magen min sprella det ei lita :babyjente: Fantes ikke sjenert, lå ei stund med beina i V-stil over hodet så det skulle være liten tvil om kjønnet ;)

Den siste uka har jeg også begynt å kjenne ganske mye liv :) Har morkaka fremme så det har latt vente litt på seg, men nå dytter hu godt flere ganger om dagen - og spesielt om jeg har spist noe søtt...

Terminen ble flytta litt tilbake til 13 november så jeg er 20+5 i dag :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte herfra lenge, men nå er det på høy tid med litt oppdatering igjen :)

Var på ordinær ultralyd for ei uke siden (21/6) og i magen min sprella det ei lita :babyjente: Fantes ikke sjenert, lå ei stund med beina i V-stil over hodet så det skulle være liten tvil om kjønnet ;)

Den siste uka har jeg også begynt å kjenne ganske mye liv :) Har morkaka fremme så det har latt vente litt på seg, men nå dytter hu godt flere ganger om dagen - og spesielt om jeg har spist noe søtt...

Terminen ble flytta litt tilbake til 13 november så jeg er 20+5 i dag :)

Koselig å høre fra deg igjen :jepp: Velkommen tilbake, og gratulerer så mye med en liten jente i magen!! :klemmer: Skal legge deg inn i terminlista, jeg!

Er formen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken M: Gratulerer med jente du også :) Har du fått ny termin, eller har du den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om det er mange som venter :babyjente::)

Ja, jentebabyene :babyjente: er i flertall på terminlisten vår nå :fnise:

Jeg har fått ny termin :-) 30.November

Da har jeg lagt inn både deg og miesol med riktig dato og riktig farge i terminlista :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Slenger meg på skravletråden her inne, eg! ;) Kjekt å prata med andre gravide, som er omtrent like langt på vei som meg. :Nikke:

Eg er no 15 veker på vei, og foreløpig termin er 19. desember. Har frå før ei jente på 3 1/2 år. Etter 3 års prøving og mykje strev, er eg endelig gravid igjen! :rodmer:

Håpar å bli bedre kjent med dåke andre her inne etter kvart! :)

Hei hei, og :velkommen: til deg :) Veldig hyggelig at vi blir flere i "slutten-på-året"-terminklubben vår!!

Hvordan er formen din så langt? Ikke lenge til du skal på UL, nå?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...