Gå til innhold

Seksuell fortid


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Det er ikke lett å være kvinne altså.

Vi har tydeligvis UENDELIG med tilgang på sex. Men gud forby om vi benytter oss av dette, for da er vi plutselig damaged goods, som sprer bena for alt og alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo.

En fullstendig meningsløs påstand. Du vil altså benekte at gutter er ivrigere på tilfeldig sex enn jenter, og at de 20-30% peneste jentene derfor ikke dekker behovet for de 20-30% mest populære av hannkjønn slik at disse tar for seg av jenter over store deler av attraktivitetsspekteret?

Jeg tilhører selv ikke de menn som har det vanskeligst, tvert imot, og likevel vil jenter som befinner seg under meg i attraktivitet (midt-på-treet-jenter) ha enda lettere enn meg for å få seg et nummer; en jente kan gå ut på et hvilket som helst utested hvilken som helst dag i uken og fikse seg et gratis nummer med en attraktiv mann i løpet av en time. For meg som mann må jeg jobbe litt mer, og kan ikke på samme måte være sikker på å få med meg en svært attraktiv jente.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å være kvinne altså.

Vi har tydeligvis UENDELIG med tilgang på sex. Men gud forby om vi benytter oss av dette, for da er vi plutselig damaged goods, som sprer bena for alt og alle.

Det er uansett vanskeligere å være mann. Stakkars mann som må leve med det faktum at en kvinne har hatt sex før han traff henne. Hore-/madonnatankegangen er ikke lett for menn. Stakkars menn som er ofre for skjevheter i hvert et marked.

Hadde jeg vært offer for så mange skjevheter som menn tydeligvis er, så hadde jeg heller tatt på meg briller. For når man ser skjevheter overalt, og gjør seg selv til offer for disse skjevhetene, så tenker jeg at det kanskje er synet det er noe i veien med.

Makan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

En fullstendig meningsløs påstand. Du vil altså benekte at gutter er ivrigere på tilfeldig sex enn jenter, og at de 20-30% peneste jentene derfor ikke dekker behovet for de 20-30% mest populære av hannkjønn slik at disse tar for seg av jenter over store deler av attraktivitetsspekteret?

Jeg tilhører selv ikke de menn som har det vanskeligst, tvert imot, og likevel vil jenter som befinner seg under meg i attraktivitet (midt-på-treet-jenter) ha enda lettere enn meg for å få seg et nummer, en jente kan gå ut på et hvilket som helst utestend hvilen som helst dag i uken og fikse seg et gratisk nummer med en attraktiv mann i løpet av en time. For meg som mann må jeg jobbe litt mer, og kan ikke på samme måte være sikker på å få med meg en svært attraktiv jente.

Du leste ikke innlegget mitt?

Begge kjønn sliter med å få dem de virkelig vil ha.

Du kan få deg ett ligg på 3 minutter. Du bare går og spør nok mange kvinner om de vil ha sex. Til slutt vil du treffe på en som vil ha det. Mest sannsynlig langt under din vanlige standard (om du ikke utstråler en ekstrem selvtillit og diverse).

En kvinne kan gjøre akkurat det samme, men med akkurat samme problem. Den mest attraktive mannen, for henne, vil ikke si ja - for da ville han ikke vært så attraktiv.

For mange menn er sex det de søker etter, mange kvinner søker etter noe dypere enn slikt.

Mange menn sliter med å få sex. Mange kvinner sliter med å få det dypere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man skal drive å gi folk skyldfølelse for deres verdisyn vitner om lav selvinnsikt

Denne skjønte jeg ikke. Vet du hva selvinnsikt betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL, trengte vi ENDA et emne om dette? Herregud.

Jeg tenkte det samme. Her gir vi oss ikke før alle har startet en egen tråd om samme emne :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leste ikke innlegget mitt?

Begge kjønn sliter med å få dem de virkelig vil ha.

Du kan få deg ett ligg på 3 minutter. Du bare går og spør nok mange kvinner om de vil ha sex. Til slutt vil du treffe på en som vil ha det. Mest sannsynlig langt under din vanlige standard (om du ikke utstråler en ekstrem selvtillit og diverse).

En kvinne kan gjøre akkurat det samme, men med akkurat samme problem. Den mest attraktive mannen, for henne, vil ikke si ja - for da ville han ikke vært så attraktiv.

For mange menn er sex det de søker etter, mange kvinner søker etter noe dypere enn slikt.

Mange menn sliter med å få sex. Mange kvinner sliter med å få det dypere.

Det er her du tar feil. Rart, jeg trodde ikke du var så ukjent med livet på byen? Selv her i frigjorte Skandinavia der vi har de mest seksuelt frigjorte jentene i verden, er sexrelasjonsmarkedet jentenes marked. Selv om jentene er mye lettere å få til sengs enn jenter så å si hvilket som helst annet sted, er det fortsatt slik at guttene er ivrigere enn jentene. For å si det litt brutalt: For mange jenter er kvelden helt grei selv om de ikke ender opp med et one night stand, mens for langt flere gutter er målet på om kvelden var vellykket at man endte opp i en jentes seng.

Hadde det ikke vært forskjell på kjønnene på dette området, ville de 20-30% peneste jentene vært akkurat like ville etter tilfeldig sex og på den måten dekket hele behovet hos de 20-30% mest populære gutta. Da ville verden sett ganske annerledes ut, for da ville vi ikke sett at de mest populære guttene pulte damer over store deler av attraktivitetsskalaen slik de gjør i dag. Da ville din beskrivelse vært riktig, og jenter ville hatt like vanskelig for å få sex med en mer attraktiv person som en gutt.

Men så lenge gutta er mer ivrige enn jentene, vil de mest populære av hannkjønn ta for seg av jenter også under sitt nivå, og dermed blir det mye mye hardere for de gutta som ikke er blant de mest populære. For jenter på disse guttas nivå har jo tilgang til ganske så mye kjekkere gutter. Det er en følge av skjevheten i tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkdet.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, trengte vi ENDA et emne om dette? Herregud.

Jeg tenkte det samme. Her gir vi oss ikke før alle har startet en egen tråd om samme emne :fnise:

Om dere synes temaet er utdebattert, så er det en tråd på 100 sider + her om Fotballfrue. Der vil jeg tro det fortsatt er mye nytt og spennende dere kan bidra med. :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er her du tar feil. Rart, jeg trodde ikke du var så ukjent med livet på byen? Selv her i frigjorte Skandinavia der vi har de mest seksualt frigjorte jentene i verden er sexrelasjonsmarkedet jentenes marked. Selv om jentene er mye lettere å få til sengs enn jenter så å si hvilket som helst annet sted er det fortsatt slik at guttene er ivrigere enn jentene. For å si det litt brutalt: For mange jenter er kvelden helt grei selv om de ikke ender opp med et one night stand, mens for langt flere gutter er målet på om kvelden var vellykket at man endte opp i en jentes seng.

Hadde det ikke vært forskjell på kjønnene på dette området, ville de 20-30% peneste jentene vært akkurat like ville etter tilfeldig sex og på den måten dekket hele behovet hos de 20-30% mest populære gutta. Da ville verden sett ganske annerledes ut, for da ville vi ikke sett at de mest populære guttene pulte damer over store deler av attraktivitetsskalaen slik de gjør i dag. Da ville din beskrivelse vært riktig, og jenter ville hatt like vanskelig for å få sex med en mer attraktiv person som en gutt. Men så lenge gutta er mer ivrige enn jentene, vil de mest populære av hannkjønn ta for seg av jenter også under sitt nivå, og dermed blir det mye mye hardere for de gutta som ikke er blant de mest populære. For jenter på deres nivå har tilgang til ganske så mye kjekkere gutter. Det er en følge av skjevheten i tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkdet.

Leser du innleggene mine før du svarer?

Jeg sier at jenter sliter med å få dem de vil ha, på samme måte som gutter sliter med å få dem de vil ha. Poenget er at de fleste gutter vil - i første omgang - ha sex, da dette er en mangelvare.

For jenter er sex ikke en mangelvare og ser derfor etter andre ting.

Som du selv sier: gutters mål for kvelden er sex, jenter kan godt være fornøyd uten sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du innleggene mine før du svarer?

Jeg sier at jenter sliter med å få dem de vil ha, på samme måte som gutter sliter med å få dem de vil ha. Poenget er at de fleste gutter vil - i første omgang - ha sex, da dette er en mangelvare.

For jenter er sex ikke en mangelvare og ser derfor etter andre ting.

Som du selv sier: gutters mål for kvelden er sex, jenter kan godt være fornøyd uten sex.

Ok, kanskje jeg misforstod deg da. At kjønnene stiller mer likt på partnermarkedet slik at jenter har like vanskelig som gutter for å få den de vil ha som kjæreste er helt riktig, hvis det var sånn man skal forstå det du skriver. Jeg oppfattet det som at vi fortsatt bare snakket om forholdene på sexrelasjonsmarkedet, og der har jentene overtaket, som følge av en skjevhet i tilbud og etterpørsel. På partnermarkedet eksisterer ikke den samme skjevheten, og der kan både jenter og gutter som ellers er populære nok ha problemer nettopp idet man er som mest forelsket. Det har du rett i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig tull at det er jentenes marked!

Det er blitt en skeivhet i dette "markedet", som er utviklet etter sex og singelliv-revolusjonen på tidlig 2000-tallet, der kvinnene gikk og tok det de ville ha; mens mennene satt og tok imot de som kom. Dette fordi kvinnene kunne endelig være frigjorte og utforske sine seksuelle drifter akkurat som menn gjorde.

Menn i min generasjon har oppvokst med at generasjonen før de har bare kunne sitte i baren og kvinnene har kommet og tatt det de vil ha.

Men nå som tiden har gått har kvinner blitt mer tilbakeholden enn på tidlig 2000-tallet. Resultatet er at menn tidlig og i midten av tyveårene ikke snakker med jenter, ikke sjekker opp, ikke går opp til på byen. De som får pule er de 2% som vet at mange jenter er for sjenerte, og kan snakke og sjarmere de.

Jeg vet ikke hva dere snakker om at damer kan gå på byen og få HVEM SOM HELST. Jeg er fin, men jeg har aldri i mitt liv fått napp på byen med tilfeldige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så lenge gutta er mer ivrige enn jentene, vil de mest populære av hannkjønn ta for seg av jenter også under sitt nivå, og dermed blir det mye mye hardere for de gutta som ikke er blant de mest populære. For jenter på disse guttas nivå har jo tilgang til ganske så mye kjekkere gutter. Det er en følge av skjevheten i tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkdet.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullstendig tull at det er jentenes marked!

Det er blitt en skeivhet i dette "markedet", som er utviklet etter sex og singelliv-revolusjonen på tidlig 2000-tallet, der kvinnene gikk og tok det de ville ha; mens mennene satt og tok imot de som kom. Dette fordi kvinnene kunne endelig være frigjorte og utforske sine seksuelle drifter akkurat som menn gjorde.

Menn i min generasjon har oppvokst med at generasjonen før de har bare kunne sitte i baren og kvinnene har kommet og tatt det de vil ha.

Men nå som tiden har gått har kvinner blitt mer tilbakeholden enn på tidlig 2000-tallet. Resultatet er at menn tidlig og i midten av tyveårene ikke snakker med jenter, ikke sjekker opp, ikke går opp til på byen. De som får pule er de 2% som vet at mange jenter er for sjenerte, og kan snakke og sjarmere de.

Jeg vet ikke hva dere snakker om at damer kan gå på byen og få HVEM SOM HELST. Jeg er fin, men jeg har aldri i mitt liv fått napp på byen med tilfeldige menn.

Mener du i fullt alvor at du ikke tror du ville fått med deg en kjekk mann i løpet av en time på et utested hvis du selv gikk aktivt ut på sjekkern slik gutta må? Det er ingen som har sagt at hver eneste mann ville bli med deg hjem, det jeg har sagt er at du ville kunne få med deg en ganske så attraktiv mann. Hvis du gikk ut og jobbet for det. Sitter du mer passiv og venter på å bli sjekket opp kan det nok ta litt mer tid.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere synes temaet er utdebattert, så er det en tråd på 100 sider + her om Fotballfrue. Der vil jeg tro det fortsatt er mye nytt og spennende dere kan bidra med. :lur:

Temaet vil antagelig aldri bli utdebattert.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig tull at det er jentenes marked!

Det er blitt en skeivhet i dette "markedet", som er utviklet etter sex og singelliv-revolusjonen på tidlig 2000-tallet, der kvinnene gikk og tok det de ville ha; mens mennene satt og tok imot de som kom. Dette fordi kvinnene kunne endelig være frigjorte og utforske sine seksuelle drifter akkurat som menn gjorde.

Menn i min generasjon har oppvokst med at generasjonen før de har bare kunne sitte i baren og kvinnene har kommet og tatt det de vil ha.

Men nå som tiden har gått har kvinner blitt mer tilbakeholden enn på tidlig 2000-tallet. Resultatet er at menn tidlig og i midten av tyveårene ikke snakker med jenter, ikke sjekker opp, ikke går opp til på byen. De som får pule er de 2% som vet at mange jenter er for sjenerte, og kan snakke og sjarmere de.

Jeg vet ikke hva dere snakker om at damer kan gå på byen og få HVEM SOM HELST. Jeg er fin, men jeg har aldri i mitt liv fått napp på byen med tilfeldige menn.

Interessant. Men om 2% vet at hvis de sjekker jenter så får de positiv respons, hvordan forklarer du da at jeg alltid blir avvist av både yngre, eldre stygge og pene jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Temaet vil antagelig aldri bli utdebattert.

Damn, jeg hadde håpet at ingen skulle lukte at denne tråden ene og alene er et middel for å tilfredsstille mitt enorme oppmerksomhetsbehov. Du er tydeligvis litt for smart for meg.

Eventuelt, cry me a river, eller finn deg en tråd som interesserer deg. Jeg synes tråden har blitt riktig så interessant, og så lenge debatten går, så er den tydeligvis ikke helt overflødig.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det henger sammen med en persons trygghet på egen seksuell legning og ja, i det hele tatt, en persons trygghet på seg selv. For enkelte er det ikke like stor stas i å ha "besteget" en person som flere har gjort, fremfor å være tilnærmet den eneste personen som har vært dér.

Det sier mer om de som lar en persons fortid styre valgene sine, fremfor hva de føler og mener om en person basert på hva h*n gjør i nåtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på damene her. Ingen av jentene vil være sammen med en fyr som puler på horer hver gang han er på ferie fordi de mener at det er en risiko. Man vet aldri lissom helt om ektemannen slutter med denslags oppførsel som og pule på horer på massasjeinstitutt, for han har nemlig vært singel i mange år og da drev han sånn. Kvinner tenker, - en mann som ofte drar på horehus når han er singel vil kanskje fortsette atferden når han blir et par?

For og ha lyst på å pule horer handler mer om åssen mennesketype du er enn om du nødvendigvis er singel. Når man puler horer er man også littegranne utakknemlige og har litt menneskeforakt.

Kvinner som ofte tar med seg menn hjem for og nekte dem adgang neste dag har litt av den samme menneskeforakten jeg snakker om.

Så sier de samme kvinnene, - at jeg "jææææææg ville aaaaaldri ha pult en pedo, en voldtektsmann, en som pulte søstera si, - osv....

Men en fremmed!!! Javisst!

Er det rart menn har vanskeligheter med og stole på en som ikke helt vet selv hva hun tror på?

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Det er nesten ikke til å tro at jeg snakker med en mann her, Mike. :gjeiper: Du har jo åpenbart ikke skjønt poenget med det innlegget jeg siterte fra Datingmagasinet. For menn har tilfeldig sex en mye større verdi enn for kvinner, det er forståelig at en del kvinner ikke forstår dette siden de er født med nærmest ubegrenset tilgang på tilfeldig sex, derfor vil kvinner typisk kunne snakke som deg: Men det er jo han som får investere tid og kjærlighet i henne resten av livet som er den heldige, ikke de som fikk spennende sex med henne uten å investere noe som helst i tidlige år. Men slik er det ikke nødvendigvis. Les igjen innlegget jeg skrev på Datingmagasinet. Forsøk å forstå hva jeg der vil frem til.

Og hadde det vært sånn at en slik mann måtte velge mellom et liv som enslig og å ta en kvinne som har hatt mange seksualpartnere i sin ungdom, ville det nok vært riktig at fortiden ikke kan endres og at han er pent nødt til å godta et forhold til en slik kvinne, men saken er jo at en mann nettopp kan velge en kvinne med en fortid han kan leve med. Så hvis en mann som har vært frustrert i sine unge år ikke føler for å slå seg til ro med en kvinne som gitt massevis av one night stands til andre menn i en periode han ikke hadde sjans på henne, kan han velge en kvinne som ikke har hatt massevis av one night stands. Og det er det altså en del menn som gjør. Mens kvinnene har problemer med å forstå dem. Det er det hele tråden handler om.

Hmmmmm, jeg er vel kansje ikke noen typisk mann da siden jeg ikke forstår dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...