Gå til innhold

Seksuell fortid


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters 2.0

Haha, ja.

Så rart, det må da være bedre for selvfølelsen om en kvinne vil henge ut med deg, elske deg og pule deg både hardt og ømt en dullion ganger enn at hun ønsker å bruke deg som hest for en kveld og hive deg ut dagen etter?

Er jeg virkelig den eneste mannen som tenker slik? :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Så rart, det må da være bedre for selvfølelsen om en kvinne vil henge ut med deg, elske deg og pule deg både hardt og ømt en dullion ganger enn at hun ønsker å bruke deg som hest for en kveld og hive deg ut dagen etter?

Er jeg virkelig den eneste mannen som tenker slik? :lete:

:vetikke:

Tydeligvis. Ergo er du ikke mann nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sannsynligvis feil, da tvillingstudier viser at det er en sterk genetisk komponent til både antall sexpartnere og utroskap for kvinner.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å holde meg unna trådene med dette emnet, da jeg er mer enn lei av enkelte bitre menn som er mer fordomsfulle enn hva man skulle trodde det var mulig å bli, men, likevel:

Ja, det finnes gener som øker faren for utroskap for både menn og kvinner, men det er ikke det samme som at et høyt antall sexpartnere øker sannsyenligheten for utroskap. I så fall er ikke du mye å stole på, for menn med mange ONS er visstnok mer tilbøyelige til å være utro enn andre...Jeg tror vi kan konkludere med at statistikk ikke er så veldig brukbart når man drar den ned på enkeltinidivid nivå, hva?

Hva forskningen ang. hvilke menn kvinner tenner på når vedrører, er jeg mildest talt skeptisk. Det skurrer "litt" at man plutselig skulle begynne å tenne på helt adre menn enn noralt, og/eller få lyst til å være utro, gjør det ikke? Men hva vet vel jeg, jeg som har brukt hormonspiral i gud - vet - hvor - mange - år.

Edit: Glemte en kilde: http://www.smis.no/2011/03/12/det-var-ikke-meg-%E2%80%93-det-var-genene/

Endret av Monica1968
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tancos

Det er mange grunner til at jeg ikke vil ha en jente, hvis jeg hadde valget, med mange flere sexpartnere. Jeg føler bare en uggen følelse når jeg tenker på alle mennene hun har hatt, og om det i det hele tatt var noe i det bortsett fra sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, det må da være bedre for selvfølelsen om en kvinne vil henge ut med deg, elske deg og pule deg både hardt og ømt en dullion ganger enn at hun ønsker å bruke deg som hest for en kveld og hive deg ut dagen etter?

Er jeg virkelig den eneste mannen som tenker slik? :lete:

Jeg ville skjønt deg hvis du sa at det tross alt er enda viktigere for en mann å ha en kjæreste enn å være så seksuelt attraktiv at jenter vil velge å ha sex med deg uten annen grunn enn at de har lyst på deg. Men det er jo fordi det er andre ting som er enda viktigere enn den selvtillitsboost man får av å vinne frem på et så hardt og nådeløst marked som sexrelasjonsmarkedet. Som jeg skrev:

Tilfeldig sex er en mye større selvtillitsboost for en mann enn det å få sex i et forhold, rett og slett fordi forholdene på kjønnsmarkedet er som de er: De aller fleste gutter kan på et tidspunkt få seg en kjæreste (og ha sex med henne), men på sexrelasjonsmarkedet er forholdene mye mer nådeløse, derfor sier det mye mer om din seksuelle attraktivtet at kvinner har lyst på deg for sexens skyld.

Så lenge vi snakker om hva som er størst egnet til å styrke selvfølelsen er det å få bevis på at man er såpass attraktiv seksuelt at man kan få sex med jenter man ikke har investert hverken tid eller følelser i langt mer effektivt enn dette at du selvsagt vil få sex av en jente du har knyttet deg til og som har valgt deg også av mange andre grunner enn din seksuelle tiltrekningskraft.

Men det er jo som sagt ikke bare det å få styrket selvfølelsen som betyr noe i livet, så hvis jeg skal foreta en rangering vil jeg selvsagt ikke mene at tilfeldig sex er viktigere enn kjærligheten til en kvinne, på ingen måte. Men sexen i et kjærlighetsforhold vil ikke booste egoet på samme måte, så de menn som ikke har fått oppleve gode år på sexrelasjonsmarkedet vil ha grunn til å mislike tanken på at dama har bidratt til å bygge opp massevis av andre menn.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med mange partnere er i sin fulle rett til å søke jenter med færre partnere bak seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt primitivt å måle personlig suksess og selvtillit etter hvor mange kvinner man har hatt sex med? Hvor mye sier egentlig det om en person?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske vi allesammen bare kunne respektere hverandre slik at vi kan forstå hverandre littegranne.

Har ingen problemer med løse damer, faktisk har jeg holdt på med en del løse damer, og jeg har holdt på med damer som har ligget med få. Kvinner som er kristne har jeg holdt på med, en gang møtte jeg en jøde som var flink i senga. Ikke alle menn har pult på en muslimsk jente, men det har jeg gjort! Noen lå jeg med fordi de var fulle og andre fordi de trengte bekreftelse. Noen jenter var jeg sammen med og andre jenter var jenter jeg akkurat hadde møtt.

Når jeg skal oppsummere må jeg si at de kvinne som har hatt færrest partnere er også de jentene som har hatt færrest problemer i det store og hele. Sånne luddere som har knullet så mange at det er umulig og ta seg en tur ut uten at hun skal møte på bekjentskaper er bare helt slitsomt. Har hemmelig nummer. Har mange som forfølger henne. Det er så mange som er sinte på henne og hun har masse trøbbel med tidligere venner, venninner, forholder, vennskaper og masse slitasje.

Jeg må vel selv få velge hva slags jente jeg blir mest lykkelig med vel?

Kan være at det er greit og ha litt forhistorie, men da skal man være ærlig om den! Jeg orker ikke overraskelser som er unødvendige. Hvorfor forstår dere jenter ikke noe så enkelt?

Det er ikke for kvinnenes skyld jeg velger partner, det er for min egen skyld! Hvis jeg vil ha damer som har ligget med få fordi jeg føler at det betyr færre problemstillinger i min virkelighet, - javel. Sånn er det bare! Det er ikke min feil at man ikke selv velger hva slags materiale man tenner på.

Den kvinnen som informerer elsker jeg! De kvinnene som åpent og ærlige kan fortelle om alle menneskenes baksider er jenter jeg finner interessante. Kvinner som har opplevd og står for det den selv har gjort er kvinner jeg beundrer. Jenter som helt åpent, uten hemninger, innrømmer sitt egentlige jeg er jenter jeg tiltrekkes av.

Kvinner som liker og skape seg virkeligheter og leve på andres fasader er jenter jeg ser litt ned på. Kvinner som veldig ofte gjør handlinger hun ikke kan stå for selv og ikke vil innrømme for seg selv eller andre er jenter jeg blir litt skeptiske mot. Kvinner som hele tiden skal påpeke hvor dydige og prektige og uskyldige de er maner til usikkerhet.

Det er bare sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt primitivt å måle personlig suksess og selvtillit etter hvor mange kvinner man har hatt sex med?

Jo.

Hvor mye sier egentlig det om en person?

En hel del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt primitivt å måle personlig suksess og selvtillit etter hvor mange kvinner man har hatt sex med? Hvor mye sier egentlig det om en person?

Du fatter ikke dette fordi du ikke innser at for menn er tilfeldig sex et knapphetsgode. Det er det ikke for kvinner, altså klarer dere ikke se dette fra vår side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt primitivt å måle personlig suksess og selvtillit etter hvor mange kvinner man har hatt sex med? Hvor mye sier egentlig det om en person?

Helt naturlig, men da er det bare en av flere parametre. Hvis man vil ha sex med "mange".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fatter ikke dette fordi du ikke innser at for menn er tilfeldig sex et knapphetsgode. Det er det ikke for kvinner, altså klarer dere ikke se dette fra vår side.

Det blir altfor generaliserende. Det finnes da uansett mange andre knapphetsgoder som krever innsats og evner. For å generalisere tilbake:

Per trener på Elixia, soler seg, og går med klær som viser frem brunhet og muskler. Han er motebevisst, pen på håret, og har en utstråling mange damer liker. Han går ut på byen hver helg og har sex med mange tilfeldige damer. Han er opptatt av utseendet til både seg selv og damene han har sex med, og har kred innad i miljøet av de andre guttene som har tiltro til a-alfa- og beta-teoriene. Han jobber på Rimi, fikk halvdårlige karakterer på skolen og gidder ikke lese bøker.

Så har du Nils, som aldri hadde draget på damene. Han var flink på skolen, men har aldri trent, så han er bleik og tynn, uten definerte muskler. I stedet for å dra på byen hver helg, sitter han enten hjemme og ser film eller leser historie, som han er svært interessert i. Han tar høyere utdanning, satser på det han brenner for og ender opp som professor i historie på UiO, gifter seg og får barn.

Gjett hvem jeg har mest respekt for?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, det må da være bedre for selvfølelsen om en kvinne vil henge ut med deg, elske deg og pule deg både hardt og ømt en dullion ganger enn at hun ønsker å bruke deg som hest for en kveld og hive deg ut dagen etter?

Er jeg virkelig den eneste mannen som tenker slik? :lete:

Hør. Problemet er at dama vil henge med deg i et forhold av en dullion andre grunner enn at hun er tiltrukket av deg. Hva så om han er average joe, tenker hun. Han er snill, tålmodig, holder ut jævelungene mine, holder ut alle nykkene mine, han er stabil i humøret og trygg, fast og bra inntekt. Jeg TRENGER ham, tenker hun. Hadde aldri valgt ham for ti år siden, og aldri for kun sex. Men han veier opp med andre ting.

Han er et andrevalg. Både han og dama vet det. Og han kan regne med at når han slikker henne og hun ligger med øynene igjen så tenker hun på alle hunksa som har pult henne tidligere, og at hun forestiller seg at tunga di tilhører én av dem i stedet for deg.

Hvem ønsker vel å være noens andrevalg? Jeg skjønner godt at menn som ikke har hatt draget tidligere velger bort kvinner de mistenker har hatt mange partnere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Hør. Problemet er at dama vil henge med deg i et forhold av en dullion andre grunner enn at hun er tiltrukket av deg. Hva så om han er average joe, tenker hun. Han er snill, tålmodig, holder ut jævelungene mine, holder ut alle nykkene mine, han er stabil i humøret og trygg, fast og bra inntekt. Jeg TRENGER ham, tenker hun. Hadde aldri valgt ham for ti år siden, og aldri for kun sex. Men han veier opp med andre ting.

Han er et andrevalg. Både han og dama vet det. Og han kan regne med at når han slikker henne og hun ligger med øynene igjen så tenker hun på alle hunksa som har pult henne tidligere, og at hun forestiller seg at tunga di tilhører én av dem i stedet for deg.

Hvem ønsker vel å være noens andrevalg? Jeg skjønner godt at menn som ikke har hatt draget tidligere velger bort kvinner de mistenker har hatt mange partnere.

Dummeste jeg har lest hittil i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir altfor generaliserende. Det finnes da uansett mange andre knapphetsgoder som krever innsats og evner. For å generalisere tilbake:

Per trener på Elixia, soler seg, og går med klær som viser frem brunhet og muskler. Han er motebevisst, pen på håret, og har en utstråling mange damer liker. Han går ut på byen hver helg og har sex med mange tilfeldige damer. Han er opptatt av utseendet til både seg selv og damene han har sex med, og har kred innad i miljøet av de andre guttene som har tiltro til a-alfa- og beta-teoriene. Han jobber på Rimi, fikk halvdårlige karakterer på skolen og gidder ikke lese bøker.

Så har du Nils, som aldri hadde draget på damene. Han var flink på skolen, men har aldri trent, så han er bleik og tynn, uten definerte muskler. I stedet for å dra på byen hver helg, sitter han enten hjemme og ser film eller leser historie, som han er svært interessert i. Han tar høyere utdanning, satser på det han brenner for og ender opp som professor i historie på UiO, gifter seg og får barn.

Gjett hvem jeg har mest respekt for?

1. Altfor generaliserende?? Hvis du ikke fatter at virkeligheten på sexrelasjonsmarkedet er uendelig forskjellig for kvinner vs. menn så eier du ikke forestillingsevne. Blant kvinner er det bare de aller minst pene som kan oppleve å slite med manglende oppmerksomhet. Helt gjennomsnittlige kvinner vil aldri mangle tilbud fra menn. Menn flest må derimot YTE noe for å få seg noe, også ganske kjekke menn.

2. Jeg og andre menn driter i respekten din. Vi vil ha fitta di. En hvilken som helst historieprofesser vil gladelig bytte ut den miserable forhistorien sin på studenthybelen og alt det den leder frem til av senere karriere for å oppleve en uke av Per`s hverdag. Jeg også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hør. Problemet er at dama vil henge med deg i et forhold av en dullion andre grunner enn at hun er tiltrukket av deg. Hva så om han er average joe, tenker hun. Han er snill, tålmodig, holder ut jævelungene mine,holder ut alle nykkene mine, han er stabil i humøret og trygg, fast og bra inntekt. Jeg TRENGER ham, tenker hun. Hadde aldri valgt ham for ti år siden, og aldri for kun sex. Men han veier opp med andre ting.

Han er et andrevalg. Både han og dama vet det. Og han kan regne med at når han slikker henne og hun ligger med øynene igjen så tenker hun på alle hunksa som har pult henne tidligere, og at hun forestiller seg at tunga di tilhører én av dem i stedet for deg.

Hvem ønsker vel å være noens andrevalg? Jeg skjønner godt at menn som ikke har hatt draget tidligere velger bort kvinner de mistenker har hatt mange partnere.

Rent bortsett fra at du er en kvinneforakter, er du også barnehater. Hennes "jævelunger" er vel også mannens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har lest hittil i dag.

Jeg ser gjerne at du begrunner hvorfor du mener dette er dumt. Er det urealistisk mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...