Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig å komme hjem med verdens beste samvittighet etterpå trening, kos deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt:

Oppvarming: 10 min tredemølle. Hastighet 6.5km/h.

Bein:

Leg Curl: 25kg 10x3

Beinpress: 30kg 12x2

Leggpress: 60kg 12x3

Leg Extension: 20kg 12x3

Utfall: 2kg pr hånd 10x3

Triceps:

Pushdown: 10kg 12x3

Tau: 3.75kg 10x3

Enarms kabel: 2,5kg 10x3

Faen så svak jeg er blitt!

Også var det ei kjerring i garderoben som opplyste meg om at det ikke er lurt å trene så mye styrke når jeg er så langt på vei som jeg er (hun så treningsblokka mi, og trodde tydeligvis at jeg 5-6. måneder gravid). :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Dagens treningsøkt:

Også var det ei kjerring i garderoben som opplyste meg om at det ikke er lurt å trene så mye styrke når jeg er så langt på vei som jeg er (hun så treningsblokka mi, og trodde tydeligvis at jeg 5-6. måneder gravid). :kjefte:

:O hva svarte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Beklager, men jeg er ikke gravid."

:daane: Hun løp ganske fort ut av garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det var ikke noe hyggelig. :( Jeg hater magen min.

Dagens kosthold:

Frokost: 2 skiver rugbrød med syltetøy (kanskje ikke det sunneste pålegget, men vi har ikke handlet på en stund.)

Mellommåltid: En skål fitness med frukt.

Lunsj: 2 skiver rugbrød med skinkeost.

Før trening-måltid: 2 skiver med falukorv og agurk.

Etter trening: En shake.

Kvelds: En joghurt og en pose nøtter. :sikle:

Ble ikke middag siden jeg ikke kom meg til butikken, desverre. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh møkkadame som sa det der!

Men det virker som om du er på god vei igjen da! Dette blir bra. Gleder meg til å følge med. Masse inspo her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en ting å si! Hvorfor trodde hun det utfra treningsblokka di?

Når jeg har hatt etedag på fredager tror jeg godt jeg kunne sett ut som en som er ganske mange måneder på vei. Blir sååå oppblåst av potetgull, taco og sjokolade. Men det går jo bort igjen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig trøbbel med tarmene så er oppblåst uansett hva jeg gjør. Klarer ikke engang gå på do om jeg tar lakserende. Driver å blir testa men har ikke funnet noe. Må vel snart ta mr av tarmene! Så jeg skjønner godt hun trodde jeg var gravid for det ser sånn ut, men hu hadde ikke trengt å si noe da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har kommet igang med treningen igjen da! Den dama var en skikkelig dust! Du kan trøste deg med at det er mange der ute som har samme problem som deg! Har laktoseintoleranse, men misstenker at jeg har noe annet også, siden selv om jeg til tider bare lever på soyaprodukter og laktosefrie ting ser stadig magen min ut som en ballong. Er liksom ikke like gøy når resten av kroppen er sånn passe slank og fin, mens magen minner mest om en høygravid sin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her og. Har ganske grei kropp, men så blir hele driten dratt ned av at det ser ut som jeg er høygravid. Skikkelig kjipt, og er jo derfor jeg også gjemmer meg bort i store klær, som videre fører til enda verre selvtillit, og så fortsetter den onde sirkelen. Huff!

Blir ikke noe trening idag likevel. Er så sykt trøtt, og halsen har hovnet opp litt igjen. Vil ikke risikere å bli syk på nytt når jeg nettopp er blitt frisk, så jeg skal gå en tur til i stedet. Da har det evt blitt to turer. Om jeg sovner, så har jeg hvertfall gått en tur idag.

Dagens kosthold var:

Frokost: En skål crusli med frukt.

Lunsj: To skiver rugbrød med gaudaost og agurk.

Mellom: Pistasjenøtter.

Middag: Grillet kylling med poteter og salat.

Mellom: Skalk (som i spekeskinkeskalk).

Ikke så mye som jeg burde ha spist, men er vanskelig å få til ordentlig kosthold når jobben kommer litt i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også veldig fort oppblåst spes. av hvete og gjær, så kan godt se gravid ut etter å ha spist litt brød eller noe sånt.

Men du spiser så sunt og godt! Blir litt inspirert her jeg sitter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har gjærallergi? Søstera mi har visst det, og slutta å spise ting med gjær. Da forsvant oppblåstheten. Jeg er også sånn, men klarer ikke slutte helt. Er håpløst å bli så oppblåst at man ser gravid ut, så skjønner godt du blir frustrert av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det. I et halvt år spiste jeg gluten-, melke- og egge- fri diett for å se om det gjorde noe forskjell på magen. Da ble det ikke noe gjær heller, men jeg var like oppblåst hele tiden likevel. :sukk: Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Merkelig. Kjenner en som var oppblåst etter hvert eneste måltid. Han hadde store smerter og orket ingenting. Da han kuttet ut brus, forsvant alle plagene. Og da hadde han vært hos legen i over ett år uten at lege fant noe ut. Jeg vet ikke om du drikker brus? Uansett, bare et forslag. Folk er jo forskjellige så det kan være så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Nei, jeg har ikke det. I et halvt år spiste jeg gluten-, melke- og egge- fri diett for å se om det gjorde noe forskjell på magen. Da ble det ikke noe gjær heller, men jeg var like oppblåst hele tiden likevel. :sukk: Men men.

UFF da !! prov ikkje å tenke så mye på det. du har vært kjempe flink og gått ned. De finner sikkert ut det med magen din, men viktig å være fornaugd med seg sjølv.

Den dame dummet seg sikkelig ut !! Veldig ufofligt å sei sånn.. men hun trodde det sikkert fordy hun så treningsboka di. folk kan være langt på vei uten at det vises særlig . og store klær virka som du prover å skjule noe.

Jeg blei en gang spørrt om jeg var gravid, hadde lagt på meg 10 kilo fordy jeg måtte ta medisin som jeg la på meg på.

jeg svarte til hun dama: Nei jeg har bare lagt på meg. hun blei KJEMPE flau.

Jeg synes du er flink å trene og spise rikgig, ditta klarer du . lykke til videre, håper de finner ut ditta med mageproblemmet ditt!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, uff. Var hos legen og han sa seg enig i at jeg så gravid ut, og måtte for sikkerhetsskyld spørre når jeg sist hadde mensen. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...