Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest cool_water

Oi, tror ikke det er så mange som faktisk gidder å lese igjennom dagboka. :hoho: Ikke når den har blitt på et par sider allerede hvertfall, så creds til deg!

Takk. :sjenert: Du får si ifra om du lurer på hva noen av øvelsene er, alt er nok ikke navngitt helt riktig for jeg har det med å huske øvelsen men ikke navnet.

Hehe, ble litt revet med :P

Har du noen tips til gode korsryggøvelser? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rygghev (ikke maskin)! Trener du på treningssenter? Ellers er supermann bra for korsrygg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Trener på treningssenter ja. Alright, da skal jeg legge inn rygghev og supermann(:fnise:) på hver økt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Sailor! :klem:

Idag var treningen svært tøff. Jeg har sovet dårlig i natt, så har vandret rundt som zombie, og jeg var på besøk hos reservemammaen min idag. Det er altså moren til bestevenninna mi, og det er virkelig tøft å være der selvom jeg er utrolig glad i henne. Jeg fikk masse klær etter bestevenninna mi, og hun ville jeg skulle komme tilbake å hjelpe henne å sortere bilder, lage albumer til andre barndomsvenninner av oss og få gått igjennom enda flere klær. Uff, det er skikkelig tøft, er tross alt bare litt over ett år siden bestevenninna mi døde.. Men men, så treningen var mye mer slitsom idag enn ellers!

Økten så uansett sånn ut:

Oppvarming: 10 min tredemølle, 6.5km/h

............ 10kg benkpress 12x2

Benkpress: 20kg, 10x3

Hantelflies: 8kg, 12x3

Pushups: 7 (2 mer enn forrige gang haha), så 5.

Leg Curl: 35kg (5kg opp), 12x3

Leg Extension: 30kg (5kg opp), 10x3

Gående utfall: 6kg (3kg opp), 2xdobbelsallengde

Leggpress: 70kg, 12x3

Superset: Pushdown 10kg, Triceps tau 5kg, 10x3 på begge

Tricepspress benk: k.v. 8x3

Forresten så hater jeg ansiktet mitt og skulle ønske det fantes øvelser som omgjorde det helt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Ville bare gi deg en klem jeg :klemmer:

Ser ut som en veldig bra økt du hadde, og jeg er ganske sikker på at du har et skjønt ansikt KaDust :strix::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vurdere seriøst å prøve ansiktstrening. Det skal jo stramme opp huden i ansiktet en del, kanskje det skjer en liten positiv forandring hvertfall? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette va dårlig gjort! jeg og vil ha sex som trening! :( jaja, får ta det igjen etterhvert når livet blir litt roligere for meg og karen jeg treffer :lur:

Skal følge med! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pialill!

Og takk, Sailor. Det er vanskelig, for jeg har alltid hatt VELDIG få venner. Og 2 av de er døde, så blæh. Har en igjen, hehe. :P

Uansett: Igår skulle vi ha trent lett kondis med litt tøying og skulderpress. Meeeeen, Knut sovna på sofaen og våknet igjen rimelig sent med vondt i halsen. Så da droppet vi det, og tar det heller igjen på lørdag før vi stikker ned på camping! :)

Jeg syklet forøvrig litt på trimsykkelen til mamma når jeg var oppom der igår morges, men eh. :sjenert: Jeg spiste litt After Eight samtidig! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh vet ikke hva jeg skal si. Trist å lese i hvert fall. :klemmer:

Litt After Eight skader vel ikke :P

God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Greit med litt hvile ;)

Ååh, camping høres deilig ut! Dere har vel ganske så flott vær borte på Østlandet? :)

God helg KaDust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har det vært rimelig fint i det siste! :) Også har vi campingvogn på Solviken Camping i Engelsviken. :) Elsker å være der (har hytte der også, men kusina mi låner den i helgen, så da tar vi campingen bare :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens styrkeøkt:

Oppvarming: 10 min tredemølle, 7.0 km/h

.................... Knebøy 12x2 uten stang.

Knebøy: 10kg, 10x3

Markløft: 20kg, 12x3

Superset: Bakside lår kabel 15kg, stående tåhev k.v+20kg, 12x3 på begge

Superset: Skråbenk hantel 12kg 12x3, Kabel brystpress under 10kg 10x3

Superset: Biceps curl 6kg (2kg opp) 12x3, Hammercurl 6kg (2kg opp) 10x3

Biceps stang: 10kg, 12x3

Relativt sliten nå etter alle supersettene, men det er godt å få ting unnagjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål og vekt:

Vekt: 66.1 kg

Bryst: 85 cm (-1)

Mage/midje: 65cm

Hofter: 93 cm (+2)

Lår: 56 cm (-1)

Legger: 37cm (+1)

Armer: 27cm

Jeg øker i muskelmasse de stedene fettet har falt av. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igår ble det ikke noe trening, vi dro bare rett på camping og slappet av og grillet. Deilig!

Idag derimot har vi hatt en liten økt:

Oppvarming: (Shrugs 16kg 10reps, Nakke kabel 10kg, 10 reps)x2

Shrugs: 36kg, 10x3

Nakke kabel: 20kg 12 reps, 25kg 10 reps, 30kg 10 reps

Sittende hantelroing: 8kg, 10x3

Bred roing, tau: 12.5kg 12x2, 10kg 12reps

Underarmkombo: 12kg 20x2, 16kg 20reps

Shrugs og Nakke kabel var et superset, men satt det opp sånn nå, siden jeg økte for hvert sett på nakke kabel.

Kondisjon: Lett jogging 30 min, 3.79km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres herlig ut KaDust!

Lurt å måle seg, mye lettere å få et skikkelig bilde av hva som skjer med kroppen da, bedre enn bare vekten :)

Passe å måle seg en gang i uken eller? Tenkte å gjøre det samme nå som jeg begynner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg måler meg en gang i uken, men nå som jeg har gått med mye og såvidt har fett igjen på kroppen så skjer det ikke så mye. Men jeg ser jo at jeg blir strammere og strammere og at fett byttes med muskler. Logger derfor bare målene mine en gang i måneden ca :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...