Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Danes

Hei, takk for oppmuntring :klem:

Så fint at du legger ut hva du spiser, det kan være ideer til meg som er helt fantasiløs når det gjelder mat - jeg blir så fort matlei. En felle jeg går i er å spise mye salat når jeg skal spise sunnere - men det blir man utrolig fort lei av. Mye tygging for å bli mett :ler:

Du er kjempeflink til å trene. Det er viktig, som du sier, for det mentale. Jeg merker enorm forskjell på periodene mine, ift hva jeg spiser og på aktivitetsnivået. Kan snu en dag helt rundt på kosten og treningen! Nesten skummelt. Og nesten utrolig at man likevel gidder å drikke vin og spise junk når dagen etter blir så kjip, for min del :sjenert:

Håper du får en fin dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg klem :klemmer:

Når du føler sånn mentalt sett så er det utrolig viktig å bare ta en pause for å hente seg inn igjen. Ikke stress med treningen. Det kommer etter hvert.

Håper du får en bedre dag i dag (også fremover). Og se! Du begynte jo bra i dag, så det går jo fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å være psykisk syk, det ødelegger så mye når det slår inn skikkelig. :( Er så vanskelig å ta kontroll over livet mitt når det er så mye som hemmer meg. Dritt lei av å gå å vente på hjelp, men jeg har purret 10 ganger uten respons. Uff, får bare vente..

Jeg skal legge ut resten av dagens matplan når kvelden er omme. Jeg er ikke helt sikker på om det blir trening idag, siden det er ettårs dagen til meg og Knut. Vet ikke om han har planlagt noe eller ei. Jeg driver hvertfall å lager middag nå! Blir litt ekstra (men lett) mat idag, siden vi feirer. :)

Også har jeg eksamen i morgen da, som jeg tenker å møte opp på selvom jeg ikke klarer å besvare oppgaven. Får hvertfall komme meg inn, så er jeg ett steg nærmere å håndtere disse eksamensgreiene kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å være psykisk syk, det ødelegger så mye når det slår inn skikkelig. :( Er så vanskelig å ta kontroll over livet mitt når det er så mye som hemmer meg. Dritt lei av å gå å vente på hjelp, men jeg har purret 10 ganger uten respons. Uff, får bare vente..

Jeg skal legge ut resten av dagens matplan når kvelden er omme. Jeg er ikke helt sikker på om det blir trening idag, siden det er ettårs dagen til meg og Knut. Vet ikke om han har planlagt noe eller ei. Jeg driver hvertfall å lager middag nå! Blir litt ekstra (men lett) mat idag, siden vi feirer. :)

Også har jeg eksamen i morgen da, som jeg tenker å møte opp på selvom jeg ikke klarer å besvare oppgaven. Får hvertfall komme meg inn, så er jeg ett steg nærmere å håndtere disse eksamensgreiene kanskje.

Får håpe du får hjelp snart, kan ikke være noe gøy å gå og vente sånn på den måten :( Og lykke til på eksamen!

Gratulerer med ettårsdag! Gleder meg til matplanen, alltid morsomt å se hva andre planlegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten er alt skrevet! Ble en litt rar matdag siden det har vært stress med å rekke alt før Knut kom hjem, og etterpå sovnet vi og det som er. Uansett

Etter frokost var det:

MM: En kopp grønn te.

MM: Grønn god morgen joghurt.

Middag: BBQ-marinerte (hjemmelaget marinade) koteletter, hjemmelaget potetmos, hjemmelaget rundstykker og en fresk salat.

MM: Et eple

MM: En skive peanutsmør.

Maten blir sikkert helt fucka i morgen også. Tror jeg må ha noe sukker under eksamen så jeg ikke sovner i det minste (har sovnet på en eksamen før hehe). Så vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender en god klem til deg! :klemmer: flott at du prøver deg på eksamen uansett :) Da har du i hvertfall tatt et skritt i riktig rettning :)

Gratulerer med ettårsdag! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten igår:

Frokost: 3 Finn Crisp whole wheat knekkebrød. Alle med leverpostei, men en med rød paprika, en med gul paprika og en med agurk i tillegg

MM: En godmorgen joghurt

Lunsj: En grov baguett med kalkunkorv, ost og en blandet salat

MM: Grapefrukt og noe cashewnøtter

MM: En liten salat med egg og div

Middag: Kylling og mexicansk salat (typens ønske!)

MM: Fruktmix med mango, ananas, eple, banan og bringebær med kardemommekrydder på toppen

MM: En skive hjemmelaget havrebrød med peanutsmør og en skive med hollandsk ost

Skal sies at jeg også hadde en ørliten sukkerfri sjokoladebit under eksamen igår også.

Det blir ikke noe trening denne uken (på studio hvertfall). Knut har ikke helt motivasjon så da tar vi litt fri, men jeg tror nok at jeg gjør noen øvelser her hjemme (hvis mensensmertene går til helvete :D).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gikk som forventa! Ræææv. Regner ikke med at jeg står, men samma det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg driver å trener, men lister det opp i slutten av uken siden jeg har eksamen på fredag. STRESS.

Pinsa mi var fin den, vi var på camping hele helga og koste oss i sola. Dro hjem på søndag for å få en natt med vår egen seng hvor vi kunne ligge lenge, og siden det var litt kjøligere på mandagen så satt vi bare inne og spilte hele dagen (bortsett fra da vi dro for å trene). Var deilig å få en hel dag med nerding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...