Gå til innhold

Treningsdagboken til Kadust


KaDust

Anbefalte innlegg

Ja Kadust legg ut matliste :D Trenger litt inspo. Føler jeg spiser det samme hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble ikke trening idag for det ble litt sent hos veterinæren, og når vi kom hjem kranglet jeg og Knut litt fordi vi begge er så slitne. :sukk: Så da tok vi en dag pause til å komme oss litt.

MEN. Dagens mat bestod av dette:

Frokost: 1 kornmo rug med findenost, 1 fiberrik tranebær med findenost, 2 ryvita tranebær - en med philidelfia ost av urter og en med mager skineost.

MM: En kopp grønn te

Lunsj: En skive müslibrød med lett jarlsberg og agurk, en skive müslibrød med kalkunkorv og agurk

MM: Et eple

MM: 1 Speltknekkebrød av gresskarkjerner med hollandsk ost

Middag: 2 kyllinglår og mexicansk salat med potetbåter

MM: Jordbær, nom nom.

Vi har ikke så mye i kjøleskapet nå, for får ikke inn penger før om et par dager, så det blir veldig ensformig i pålegget å sånt da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi er blide på hverandre igjen. Sånn halvveis hvertfall, vi klenger ikke like mye som vanlig. :gjeiper: Men men, det går seg til :)'

NÅ ER JEG METT! Spist en hel kurv jordbær. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten har jeg trent litt idag, tok 20 situps på gulvet i sted! Men jeg ble angrepet av katter før jeg fikk gjort noe mer da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha jeg dør! Angrepet av katter?? Hvor mange kjæledyr har dere?

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattunger er skjønne. :hoppendeglad: Gutten vokser kjapt da, han er start stor nok til at jeg kan bruke han som enarms manual. :lur: Vel, egentlig ikke, men men! Han er snart stor nok til å kunne ha vært enarms manualen min når jeg startet treninga :ler:

Idag tenkte jeg å prøve å gjøre noe trening hjemme på formiddagen, og så har vi jo styrke på treningssenteret i kveld. Må bare finne ut om jeg skal trene bein nå (vi skal jo det etterpå også!) eller om jeg skal fokusere på overkroppen. Hmmmm

Våknet forresten sent idag. :sur: Hadde på vekkerklokke, men den sov jeg over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent ræv! :)

Butt bible er virkelig tøff trening for rumpe.

PUH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje tenke på å droppe poteter om målet er å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målet mitt er å bygge muskler! Er uansett mindre kalorier i potet enn påstå og ris. Er ikke snakk om mye poteter heller. Men uansett har jeg allerede gått ned masse ved å bare spise sunt uten å følge diett, og å trene. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelpost, dumme telefon.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det var spennende! Har alltid hatt lyst til å prøve yoga.

Idag ble det ikke noe ekstra trening i tillegg til Butt Bible. Vi har fartet litt rundt idag, og vi har krangla en god del mer og da måtte vi jo ha make-up sex også. :sengekos: Det tok sin tid og plutselig var klokka kvart 9, og besøket kommer 9! Så da ble det ikke noe tid.

I morgen er 17.mai og da blir det heller ikke noe trening, men jeg skal ta med rockeringen min ned på camping så da blir det vel litt trening der på fredag og lørdag. Vi får se!

Maten min idag har vært helt ræva forresten. Jeg mister totalt matlyst og blir regelrett kvalm når jeg og Knut krangler fordi jeg hele tiden overreagerer og tror at nå er det slutten. Kjærlighetssorg på forskudd. :gjeiper: Men det jeg har spist idag er:

Frokost: En skål weetabix og bær

Middag: Hjemmelaget pai med skinke og div grønnsaker i, samt proteinfyll

MM: Et eple

Ikke akkurat mye. Blir en kopp te på meg også nå som besøket kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make-up sex er beste sexen. Får håpe dere har fikset og at det ikke blir mer krangling på lenge.

Skjønner forresten du spiser lite når det er trøbbel I paradiset.

Ha en fon 17 mai kadust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene etter 17. mai har vært et mentalt helvete, og jeg har nesten ikke spist og ikke trent. Men jeg prøver å ta meg sammen, så starter dagen i dag med en god og sunn frokost samt å dokumentere i denne dagboken.

Frokosten idag: 2 Finn crisp Whole Wheat knekkebrød med philadelfia ost, 1 fiberrik med leverpostei og en kiwi. Sammen med dette et glass multivitamin-juice.

Siden jeg spiser den nå, kan det være det blir mer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...