Zoey Skrevet 1. september 2017 #10201 Del Skrevet 1. september 2017 Oj, fancy tråd. Får dele et par mens jeg husker det, så får jeg denne i mine innlegg samtidig: - I forrige uke la en mor ut bilde av et laken med brun stripe på og en kommentar med "vittig gullkorn fra barnemunn" som hun kalte det. Sønnen hadde sagt at han klødde i rompa. Såvidt skolealder. Svært vittig :/ - en jeg kjenner la ut en status for to uker siden som kanskje noen her også har sett... på banken sin sine sider på skikkelig dialekt, med så mye bannskap man kan putte inn (samt lange utbroderinger om hvorfor han ikke hadde tid til å ringe kundeservice eller chatte med dem, som inkluderte endel om hans egen helse), fordi de reklamerer for aksjesparing uten at det er mulig å åpne konto. Han hadde misset at det ikke ble mulig før 1/9. Greit å blingse, men å skrive noe sånt på et firma sin side.. Han sletta det, heldigvis. Også min søte mormor. Som poster på veggen min for å spørre om jeg vet at jeg la igjen solkremen min på verandaen hennes, også en formaning om at faktor 15 er litt lavt for ei som er lys i huden. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 1. september 2017 #10202 Del Skrevet 1. september 2017 2 minutter siden, Zoey skrev: Også min søte mormor. Som poster på veggen min for å spørre om jeg vet at jeg la igjen solkremen min på verandaen hennes, også en formaning om at faktor 15 er litt lavt for ei som er lys i huden. <3 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #10203 Del Skrevet 1. september 2017 Gud har all makt, Han har vunne kampen en gang for alle. Djevelen har ikke lenger nokke makt, de e derimot løgnen som dekke til korsets seier som skape en illusjon om at han fortsatt har makt og de gir han en liten seier som egentlig bare e kunstig. Sannheten om Jesus seier derimot avdekke de heile og da manifestera den se i hjerte ditt og i livet ditt, og da vil live ditt bli forandra og du blir uknuselig i Herren! <3 Altså... HÆ?? Anonymkode: a0eb6...bfb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. september 2017 #10204 Del Skrevet 1. september 2017 Du verden jeg har noen sånne jesusfantaster på min venneliste også. Måtte skjule alle innlegg fra dem til slutt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 1. september 2017 #10205 Del Skrevet 1. september 2017 Min mor har vært på facebook siden facebook kom til Norge, men begynte først å bruke det for noen måneder siden. Hun poster derimot nok innlegg til å gjøre opp for de 10 årene uten oppdageringer. Og på alle innleggene svarer alle venninne hennes, med dårlige vitser og ordspill. Det er minst én oppdatering om dagen, av typen: "Venter på bussen.... regn" (bilde av bussholdeplassen, i regn) "Baker kanelboller, det blir godt" (bilde av bolledeig) "Soltoppen i ettermiddagssol" (bilde av lokalt utsiktspunkt) Litt oversharing, men for meg mest morsomt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #10206 Del Skrevet 3. september 2017 På 1.9.2017 den 19.35, kenpet skrev: Ikke "oversharing", men det er en som tydeligvis har mistet bankkortet. Ei jente la ut et bilde med et bankkort med fullt navn, kortnummer og utløpsdato, hvor hun spør om det er noen som savner det bankkortet. Haha, denne så jeg også. Men dama fikk utrolig mange stygge kommentarer. Det hadde holdt lenge med den første kommentaren så kunne de andre like den istedenfor. Og hvorfor legge ut bankkortet? Kunne hu ikke bare skrivi navnet hennes istedenfor? Anonymkode: f0232...b52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 3. september 2017 #10207 Del Skrevet 3. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, denne så jeg også. Men dama fikk utrolig mange stygge kommentarer. Det hadde holdt lenge med den første kommentaren så kunne de andre like den istedenfor. Og hvorfor legge ut bankkortet? Kunne hu ikke bare skrivi navnet hennes istedenfor? Anonymkode: f0232...b52 Snakker vi om samme person? Hun la det ut i en by-gruppe som starter med "mitt..."? Ja, hun ser ut som ei ung jente. Hun visste sannsynligvis ikke hva hun gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 3. september 2017 #10208 Del Skrevet 3. september 2017 6 timer siden, kenpet skrev: Snakker vi om samme person? Hun la det ut i en by-gruppe som starter med "mitt..."? Ja, hun ser ut som ei ung jente. Hun visste sannsynligvis ikke hva hun gjorde. Den har gått som en farsott over hele face. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #10209 Del Skrevet 3. september 2017 8 timer siden, kenpet skrev: Snakker vi om samme person? Hun la det ut i en by-gruppe som starter med "mitt..."? Ja, hun ser ut som ei ung jente. Hun visste sannsynligvis ikke hva hun gjorde. Medlem i denne bygruppa selv ja Anonymkode: f0232...b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #10210 Del Skrevet 5. september 2017 Ikke oversharing, men i ei gruppe ble det spurt om epidural under fødsel, om den virket og når under fødselen man fikk den, og eventuelle bivirkninger i etttertid. Mange som svarer, enten virket den helt supert, eller så virket den ikke. Og selvfølgelig, må det komme noen som svarer at de har født 6 barn og ikke har hatt smertelindring under noen av fødslene. For man har jo ikke født på ordentlig hvis man må ha smertelindring må vite. Disse menneskene irriterer meg sykt! Det gjelder ikke bare fødsler, men alltid er det noen som skal være så mye bedre enn alle andre. Dessuten var ikke spørsmålet om man fødte uten epidural. Aargh! Anonymkode: 17919...070 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 #10211 Del Skrevet 7. september 2017 Har nettop sittet og grøsset meg gjennom en laaang oppdatering fra en som hadde vært på sykehus i en uke. Cyste på eggstokken som måtte opereres. Fingre opp i rektum og fingre opp i vagina flere dager etter hverandre, klarte ikke tisse selv så lå med kateter i mange dager. Fikk voldsom luft etter operasjonen så det ble en del promping. Klarte nesten ikke tisse selv etter 5 dager med kateter... Altså, enkelte ting trenger man ikke dele med sine 500 venner på facebook... Det hadde holdt at den innerste sirkelen hadde fått detaljene, så kunne hun nøyd seg med noe ala: godt å være hjemme etter 5 dager på sykehuset, beklager, men detaljer får kun de nærmeste". Eller hun kunne droppet å fortelle noe. Men det må altså utbroderes slik at det blir flaut. Enkelte skulle vært beskyttet mot seg selv. Dette er bare en av mange lange oversharing-statuser fra denne kvinnen, hun skulle vært beskyttet mot seg selv. Og barna som hun utleverer skulle vært beskyttet mot henne. Har ikke tall på hvor mange ganger hun har utlevert dem, små barn i barnehage- og småskolealder. Jeg gremmes. Og slikt sender hun ut i feeden til 500+ mennesker, flere 100 av dem langt ut i periferien, som meg, som hun la til for flere år siden, da jeg var sammen med en kompis av eksen hennes.... Jeg kjenner henne ikke, men likevel innlemmer hun meg i privatlivet minimum 3 ganger i uka... Anonymkode: 43467...d95 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 7. september 2017 #10212 Del Skrevet 7. september 2017 Ikke på Facebook, men mamma sendte meg TO snapper av at hun ble operert for åreknuter. Altså film der en lege driver og roter rundt under huden på låret hennes med en lang metallstang av noe slag. Glad jeg ikke spiste da de kom. Hadde hun sendt en tredje hadde jeg sendt henne bilde tilbake av den maltrakterte musa med alle innvollene på utisiden som katten hadde lagt fra seg i hagen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #10213 Del Skrevet 9. september 2017 Noen reiser på ferie om 270 dager. Hvorfor starte nedtellinga nå???? Anonymkode: ec50a...748 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. september 2017 #10214 Del Skrevet 9. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen reiser på ferie om 270 dager. Hvorfor starte nedtellinga nå???? Anonymkode: ec50a...748 Akk, ja. Dag 1: 270 dager Dag 2: 269 dager Dag 3: 268 dager Dag 4: 267 dager Dag 5: ... Og så videre, og så videre... Greit! Du skal på ferie. Vi har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 9. september 2017 #10215 Del Skrevet 9. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen reiser på ferie om 270 dager. Hvorfor starte nedtellinga nå???? Anonymkode: ec50a...748 Vel. Jeg synes ikke det er "oversharing". De gleder seg til ferie. Punktum. Om det plager deg, så får du skjule oppdateringene fra vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. september 2017 #10216 Del Skrevet 9. september 2017 24 minutter siden, Citronella skrev: Vel. Jeg synes ikke det er "oversharing". De gleder seg til ferie. Punktum. Om det plager deg, så får du skjule oppdateringene fra vedkommende. Enig. Vi og teller ned til ferie, men vi gjør det ikke på fb da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. september 2017 #10217 Del Skrevet 9. september 2017 Skjønner dem godt jeg Forrige gang jeg hadde råd og mulighet til å dra på ferie var i 2008. Og da dro jeg "bare" til Hellas på en typisk sydentur. Da gledet jeg meg enormt, men fikk den gang hint om at jeg var så teit som hauset opp en så billig sydentur, men for meg var det så utrolig deilig å endelig få dratt på en ferietur. Hadde jeg fått vite at jeg skulle fått reist på ferietur høsten neste år så hadde jeg definitivt hatt en countdown 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #10218 Del Skrevet 9. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen reiser på ferie om 270 dager. Hvorfor starte nedtellinga nå???? Anonymkode: ec50a...748 Det skjer kanskje lite i livene deres? Ingenting galt i å glede seg over å ha booket en ferie, men å starte nedtellingen på 270 er unektelig litt spesielt. Anonymkode: 9fa88...c2c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. september 2017 #10219 Del Skrevet 9. september 2017 Sier mer om de (nåja, den ) personen som har flere tellere gåen i flere måneder. Ferie i august, september, november og reise bort i jula. Alt skal telles, alt skal deles. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #10220 Del Skrevet 9. september 2017 Har ei bekjent som deler veldig mye. En periode var det tydeligvis drama hos det ellers superduperforelskede paret. Da kom det ut en status som gikk noe sånt som dette "Alle dere som sa jeg sugde xx og klinte med yy på festen til zz, vet dere hvor mye dere ødelegger? Alt er bare tull, jeg har aldri sugd xx eller klint med yy. Dere er bare ute etter å ødelegge! Nå er ææ kjempe sint på meg og det er helt uten grunn. Jeg skal ta en løgndetektortest for å motbevise dette en gang for alle" Hun har delt så mye rart, men det var dette jeg kom nå Anonymkode: eb4b2...0d2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå