Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, netpuppy skrev:

Han har bare skrevet etter hvert som tankene datt ned i hodet hans, han, virker det som...

James Joyce ville vært stolt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra siden til en brillekjede, under et innlegg de har lagt ut:

Mann: Det å puste med munnen er også bra.

Dame: Hvordan er det bra for øynene?

Mann: Vi bor i et land hvor det er fuktig nesten hele året og har nok mat. Hvis man ikke puster med munnen så man må fasta hverdag flere timer. Det er bedre å puste med munnen og holde øynene varme mest enn å faste. Jeg begynte selv å få dårlig syn, men så gjorde der her og fikk tilbake synet mitt.

Mann: Parfyme og sånn kan også skade synet og denne skaden repareres ikke.

Mann: Det er også lurt å bruke solbriller hele året når man er ute.

Mann: ikke hør på leger, jeg lover de er helt ville. La meg bli helseminister så lover jeg sykdom fritt Norge og ellers verden også. Jeg er tvangsinnlagt på sykehus og jeg lover av alle skader jeg får på grunn av leger tar livet av meg på sikt. Vær så snill hjelpe meg å leve videre.

Mann: Jeg har funnet ut evig liv. det finnes ikke nå naturlig døden.

 

Det er jo egentlig synd på mannen, skulle ikke hatt tilgang til nett i de verste sykdomsperiodene.

Anonymkode: 17919...070

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra siden til en brillekjede, under et innlegg de har lagt ut:

Mann: Det å puste med munnen er også bra.

Dame: Hvordan er det bra for øynene?

Mann: Vi bor i et land hvor det er fuktig nesten hele året og har nok mat. Hvis man ikke puster med munnen så man må fasta hverdag flere timer. Det er bedre å puste med munnen og holde øynene varme mest enn å faste. Jeg begynte selv å få dårlig syn, men så gjorde der her og fikk tilbake synet mitt.

Mann: Parfyme og sånn kan også skade synet og denne skaden repareres ikke.

Mann: Det er også lurt å bruke solbriller hele året når man er ute.

Mann: ikke hør på leger, jeg lover de er helt ville. La meg bli helseminister så lover jeg sykdom fritt Norge og ellers verden også. Jeg er tvangsinnlagt på sykehus og jeg lover av alle skader jeg får på grunn av leger tar livet av meg på sikt. Vær så snill hjelpe meg å leve videre.

Mann: Jeg har funnet ut evig liv. det finnes ikke nå naturlig døden.

 

Det er jo egentlig synd på mannen, skulle ikke hatt tilgang til nett i de verste sykdomsperiodene.

Anonymkode: 17919...070

Jeg vet at dette er en person som ikke er helt ved sine fulle fem, men er det noen som finner noe logikk i dette? Holde øynene varme... 

Anonymkode: 9225a...4e1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2017 den 17.17, NotNaomi skrev:

Du gikk inn på en for å se hva som hadde skjedd,og venninnen din tok screenshot ? Skjønner at dere bor på en liten plass ja.. best å følge med på naboene når det skjer lite ellers?

Jeg gikk inn på fb, sånn som alle gjør, senere på kvelden, for å skjekke om det var noe nytt med mine venner og bekjente. Min venninne skjekket sin fb selv, når hun tok seg tid til det. Når venninnne min la merke til statusen til dama som hadde kranglet med mannen sin, så tok hun screenshot av det. Hun viste meg det hun hadde screenshotta noen dager senere. Jeg følger ikke med på alt som mine eller andres naboer gjør, men det er litt vanskelig å ikke få med seg en høylytt krangel på veien mellom husene! 

Anonymkode: e4569...263

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, han som vil bo nærmere kjæresten, stakkars fyr. Det tok 1 sekund å finne postene hans, og han virker ikke helt god

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎30‎.‎09‎.‎2017 den 0.09, MalloryK skrev:

Hvilken side var det med brillene? Jeg leter og leter men finner det ikke. Kan du sende det på pm? Takk

Det var på siden til Specsavers, men det er nok slettet. Fant det ikke igjen jeg heller.

Anonymkode: 17919...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens 🙈

20171003_140057.png

Anonymkode: 498b8...d54

Treng nån korrrekturlesera å gitt!

Anonymkode: 561e3...7eb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens 🙈

20171003_140057.png

Anonymkode: 498b8...d54

Tipper denne personen har livets harde skole som utdanning! 

Anonymkode: 9c68f...6fe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens 🙈

20171003_140057.png

Anonymkode: 498b8...d54

Døde litt nå😂 Syco faktisk.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2017 den 2.33, Lafemmemauvaise skrev:

Dagens oversharinger:

1) En bekjent av meg har tatt opp mandagens valgvake på "video", og har tilbragt kvelden i en heidundrende hasjrus og posting av ørten FB-statuser hvor han kommenterer ymse utsagn fra valgvaken. 

2) En annen bekjent postet bilder av fleinsopp med følgende kommentar: "Naturlige godsaker!"

3) En tredje bekjent av meg har nå konvertert til satanisme. Hun titulerer seg selv som "vegansk satanist" - hva nå enn det er. 

Hva slags folk er det du omgås? :P hahaha

Anonymkode: 7a107...3d8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags folk er det du omgås? :P hahaha

Anonymkode: 7a107...3d8

Hehe, det er mange rare dyr i Noas ark. Jeg har en meget assortert venneliste på FB - noe som tidvis sørger for mye underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2017 den 3.14, AnonymBruker skrev:

Markere seg som trygg under skytingen i Las Vegas. At ikke folk kan gi faen i slikt når de ikke er i nærheten av stedet en gang... Ikke alle er på samme kontinent engang. Hva feiler det slike mennesker?

Anonymkode: ec50a...748

Jeg vet om en som sier at han overlevde 22. juli når han var milevis unna både regjeringskvartalet og Utøya.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, kenpet skrev:

Jeg vet om en som sier at han overlevde 22. juli når han var milevis unna både regjeringskvartalet og Utøya.

:sjokk: 
 

Herregud, noen folk.........

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, kenpet skrev:

Jeg vet om en som sier at han overlevde 22. juli når han var milevis unna både regjeringskvartalet og Utøya.

Snakk om å leve på andres tragedie. Samme med journalister som oppdriver nordmenn i områder i andre land der det har skjedd noe og skriver artikler á la: "Ola var på området 10 minutter før ... skjedde". Jeg kjenner jeg for lite respekt for både journalisten og de som stiller opp i slike artikler. 

Anonymkode: f48a2...355

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å leve på andres tragedie. Samme med journalister som oppdriver nordmenn i områder i andre land der det har skjedd noe og skriver artikler á la: "Ola var på området 10 minutter før ... skjedde". Jeg kjenner jeg for lite respekt for både journalisten og de som stiller opp i slike artikler. 

Anonymkode: f48a2...355

Det verste jeg har sett i sånne sammenhenger var da VG eller TV" elns kunne melde om ..... som "gikk over brua i London dagen før bilangrepet"

Anonymkode: c28e0...81a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det verste jeg har sett i sånne sammenhenger var da VG eller TV" elns kunne melde om ..... som "gikk over brua i London dagen før bilangrepet"

Anonymkode: c28e0...81a

Geez. :roll: Jeg jogget forbi Regjeringskvartalet den dagen det smalt, men jeg må ærlig si jeg var mer skjelven over at det smalt "i MIN by" enn at jeg var i området tidligere på dagen. Om jeg hadde gått rundt og sagt "jeg overlevde 22. juli" tror jeg vennene mine hadde gjort narr av meg. Med rette. :P 

Anonymkode: 9fa88...c2c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...