Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Da har [NAVN] min samboer og forlovede etter 10 år hvert utro."

Kjenner ingen av de. Dukket opp i min feed fordi den ene vennen vi har til felles kommenterte.

Litt i overkant, mener nå jeg, uten at jeg er noen tilhenger av utroskap av den grunn.

Anonymous poster hash: b899f...adb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Da har [NAVN] min samboer og forlovede etter 10 år hvert utro."

Kjenner ingen av de. Dukket opp i min feed fordi den ene vennen vi har til felles kommenterte.

Litt i overkant, mener nå jeg, uten at jeg er noen tilhenger av utroskap av den grunn.

Anonymous poster hash: b899f...adb

Hvert?

:klaske:

Vært!!! :sur:

Sorry.. :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Trigga på den jeg òg, men valgte å gjengi det slik det stod. :P

Anonymous poster hash: b899f...adb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da har [NAVN] min samboer og forlovede etter 10 år hvert utro."

Kjenner ingen av de. Dukket opp i min feed fordi den ene vennen vi har til felles kommenterte.

Litt i overkant, mener nå jeg, uten at jeg er noen tilhenger av utroskap av den grunn.

Anonymous poster hash: b899f...adb

Jeg håper vennene reagerte mest på at vedkommende skrev "hvert" istedenfor vært :) :) :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg har likt et bilde av en som muligens drikkes ut og kanskje ikke har sett over Facebookinnstillingene sine så godt...

Teksten er: Kaldeste mai på lenge, noen som har sett hatten min?

Bildet: En åpen buksesmekk og en bitteliten penis...

Og det var nærbilde som da altså dukket opp hos meg. Jeg tenkte, kan det være et lurebilde, men nei... (Og profilen til den fyren er nå ikke lenger søkbar/mulig å finne...) Huff...

Anonymous poster hash: 02c25...38d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Michael kors har lagt ut 2 bilder med tekst " kan noen skaffe mamma sjokolade?" Selfie av MK og puppene til mammaen.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Forutsigbar hverdag med lillebror:
07:00 våken
07:15 frokost
07:30 dagens første bæsj.

Kan stille klokka etter krabaten, som far så sønn!"

Eh? Jeg trenger å vite dette fordi?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Forutsigbar hverdag med lillebror:

07:00 våken

07:15 frokost

07:30 dagens første bæsj.

Kan stille klokka etter krabaten, som far så sønn!"

Eh? Jeg trenger å vite dette fordi?

Er han klar over at alle får med seg statusene hans? Det virker jo nesten som om han bruker Facebook som en loggbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han klar over at alle får med seg statusene hans? Det virker jo nesten som om han bruker Facebook som en loggbok :)

Han er fullstendig klar over det. Kona er helt lik :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fullstendig klar over det. Kona er helt lik :P

Sukk!

Jeg har slike på feeden min, men de har jeg unfollowed etter at faren følte at han ikke fikk nok oppmerksomhet/likes og postet ett bilde av bæsjen til ungen. Det var mens jeg spiste frokosten min.

Lurer på hva som får folk til å gjøre det. Jeg er så glad det ikke fantes Facebook da jeg vokste opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk!

Jeg har slike på feeden min, men de har jeg unfollowed etter at faren følte at han ikke fikk nok oppmerksomhet/likes og postet ett bilde av bæsjen til ungen. Det var mens jeg spiste frokosten min.

Lurer på hva som får folk til å gjøre det. Jeg er så glad det ikke fantes Facebook da jeg vokste opp.

Har ikke noe godt svar til deg! Både han og kona er veldig oppegående (og hyggelige) i real life. Har dog flere på newsfeeden min som framstår som sosialt intelligente face to face, men som drar deg ned i WTF-dragsuget med én gang de legger ut noe på sosiale medier :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe godt svar til deg! Både han og kona er veldig oppegående (og hyggelige) i real life. Har dog flere på newsfeeden min som framstår som sosialt intelligente face to face, men som drar deg ned i WTF-dragsuget med én gang de legger ut noe på sosiale medier :fnise:

"drar deg ned i WTF-dragsuget med en gang" Hahahaha for en herlig setning! :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg lyst til å se IT crowd. Men jeg er midt i parks og rec :(

Du klarer begge .Det vet du at du gjør. Kom igjen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med babyen, navn Navnesen. Hørte at hun var nydelig. Vi gleder oss til å se henne.

Verken mor eller faren har annonsert om fødselen, og ikke er de så ivrig på Facebook heller. Det er flere som har gratulert.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Gratulerer så mye med babyen, navn Navnesen. Hørte at hun var nydelig. Vi gleder oss til å se henne.

Verken mor eller faren har annonsert om fødselen, og ikke er de så ivrig på Facebook heller. Det er flere som har gratulert.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

"Hei, se på meg, jeg fikk vite noe om dette før alle dere andre" føler jeg sånne sier. Selv om det i de aller fleste tilfellene nok ikke er det som ligger bak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med babyen, navn Navnesen. Hørte at hun var nydelig. Vi gleder oss til å se henne.

Verken mor eller faren har annonsert om fødselen, og ikke er de så ivrig på Facebook heller. Det er flere som har gratulert.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Jeg så noen gjøre det samme med en bekjent som fikk barn for et par dager siden. Først flere timer etterpå annonserte foreldrene det selv, og da var den første posten slettet. Det er så utrolig dårlig gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, se på meg, jeg fikk vite noe om dette før alle dere andre" føler jeg sånne sier. Selv om det i de aller fleste tilfellene nok ikke er det som ligger bak :fnise:

Tenker det samme også. Folk blir så avhengig av å få likes og stjeler gjerne andres nyheter for å få det.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg greier å holde meg hvis noen annonserer at jeg har født før jeg får gjøre det selv. Jeg kommer til å ha usannsynlig lyst til å legge igjen noen syrlige ord i kommentarfeltet... "Takk for det, og takk for at du (ikke) respekterte ønsket mitt om å få annonsere fødselen selv!"

Åh, jeg misliker folk som bare må livnære seg på andres livshendelser, om de er positive eller negative.. Det er gjerne samme folka som kondolerer og skriver store minneord til folk de knapt kjente. Folk ass.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...