Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som la ut en video av ei høne som la egg nedenfra og opp. Merkelig. Bryr ikke meg stort siden jeg er vandt til sånt, men jeg regner med en del fikk seg en støkk når de logget på i dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjenner vel alle til noen som får alt til å handle om ungen sin? Nå var det en som la ut en status om at lillesøsteren skulle operere (altså tanten til barnet). På et eller annet forunderligvis har dette også blitt dreid inn mot å handle om babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han merkelige bloggekaren Kleveland (?) har laget et innlegg om at man nå vil leve 7 år lengre dersom man suger mannen sin eller noe sånt, fordi sæd er så fryktelig sunt. Denne har da blitt delt av et par menn(gutter) på facebooken min.

Det var desverre ikke det verste, for i kommentarfeltet har ei dame lagt inn hva sperm inneholder av magnesium og proteiner osv, for å så skrive "Sees etterpå da ;)" til karen som delte innlegget. Uuusj.

Synes det var rimelig guffent, men likevel har jeg større problemer med at de tydeligvis ikke skjønner at verdiene er per 100g og at den mikromengden det er i sperm er ubetydelig sånn sett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han merkelige bloggekaren Kleveland (?) har laget et innlegg om at man nå vil leve 7 år lengre dersom man suger mannen sin eller noe sånt, fordi sæd er så fryktelig sunt. Denne har da blitt delt av et par menn(gutter) på facebooken min.

Det var desverre ikke det verste, for i kommentarfeltet har ei dame lagt inn hva sperm inneholder av magnesium og proteiner osv, for å så skrive "Sees etterpå da ;)" til karen som delte innlegget. Uuusj.

Synes det var rimelig guffent, men likevel har jeg større problemer med at de tydeligvis ikke skjønner at verdiene er per 100g og at den mikromengden det er i sperm er ubetydelig sånn sett.

Tenk å være så korttenkt, at det som betyr noe her i verden, er innholdet i sæd.

Men det sies at jo mindre smart du er jo mer lykkelig er du også.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversharing eller undersharing, uansett irriterende

Tusen tusen takk for alle gratulasjoner her sms og telefonerDagen så langt har jeg blitt overrasket med masse fine blomster ligget rett ut på stranda varmt som fy snart ut å spise middag med en alkohol fri drink (den får vi ta til høsten ) ingen forskjell fra å være 29 til 30,er ikke noe eldre enn man føler seg, bare mere erfaring.

Setningen om alkoholfri drink får selvfølgelig alle til å mistenke at hun er gravid, og kommentarer som Er det familieforøkelse på gang og Har du en liten en i magen? Isåfall gratulerer der også strømmer inn. Det tar over et døgn før hun selv kommenterer statusen sin (dette er en person som konstant er pålogget facebook så hun har garantert sett spørsmålene for lenge siden) men svaret er kun Igjen tusen tusen takk for alle bursdag hilsninger <3:)

Hvorfor skal du gjøre det så kryptisk om du er gravid eller ikke???



Anonymous poster hash: 8349e...9be
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens kleineste person har nettopp blitt gravid. Mest sannsynlig av one night stand. Han skrev denne på veggen hennes:

Jeg vet jeg nektet ansvar får barne vårt men har tenkt over det å vil gjerne være pappaen å ta mitt ansvar

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort etterfulgt av denne:

SLUTT MED Å MASS SÅ JÆVLIG MYE A

Da vet dere grunnen til hvorfor jeg ikke drekker å jeg sier nei til det pga jeg vil ikke skade barnet men trenger ikke å få meil hele tiden!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort etterfulgt av denne:

SLUTT MED Å MASS SÅ JÆVLIG MYE A

Da vet dere grunnen til hvorfor jeg ikke drekker å jeg sier nei til det pga jeg vil ikke skade barnet men trenger ikke å få meil hele tiden!!

:skratte: GRISEHARRY folk..

Anonymous poster hash: f1de4...5e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama med fjortishumor i 40-årene legger stadig ut selfier. Og når noen kommenterer med søta, sååå fin, vakker du er, osv osv (jepp, alt dette fra andre damer på 40+!) så sier hun bare neeei, jeg er jo feit og stygg :( Bare for at de skal fortsette og gi komplimenter og si at neeeida, du er ikke det!
Ja dere kjenner rutinen...

Nå har hun funnet en ny taktikk!
La i går ut et bilde av seg selv i en kort kjole hvor det meste av kløfta er dekket av kun tynn chiffon. Hun står fremoverlent slik at det første som møter en er nettopp kløfta, og til bildet har hun skrevet følgende:

Jeg vet at jeg er lubben og småfeit, men kan jeg egentlig vise meg offentlig i en sånn kjole? Ikke gi komplimenter, bare skriv ja eller nei i kommentarfeltet. Jeg er ikke ute etter komplimenter eller noe, bare den brutale sannheten!

Selvfølgelig så renner komplimentene inn, og selv om det ikke var det hun ba om så retter hun ikke på dem. Hun sier bare takk, og innimellom så slenger hun på noe a'la åå så gode og snille dere er :hjerte:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama med fjortishumor i 40-årene legger stadig ut selfier. Og når noen kommenterer med søta, sååå fin, vakker du er, osv osv (jepp, alt dette fra andre damer på 40+!) så sier hun bare neeei, jeg er jo feit og stygg :( Bare for at de skal fortsette og gi komplimenter og si at neeeida, du er ikke det!

Ja dere kjenner rutinen...

Nå har hun funnet en ny taktikk!

La i går ut et bilde av seg selv i en kort kjole hvor det meste av kløfta er dekket av kun tynn chiffon. Hun står fremoverlent slik at det første som møter en er nettopp kløfta, og til bildet har hun skrevet følgende:

Jeg vet at jeg er lubben og småfeit, men kan jeg egentlig vise meg offentlig i en sånn kjole? Ikke gi komplimenter, bare skriv ja eller nei i kommentarfeltet. Jeg er ikke ute etter komplimenter eller noe, bare den brutale sannheten!

Selvfølgelig så renner komplimentene inn, og selv om det ikke var det hun ba om så retter hun ikke på dem. Hun sier bare takk, og innimellom så slenger hun på noe a'la åå så gode og snille dere er :hjerte:

Uff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet over ei dame som har absolutt null filter. Er ikke venn med henne, men hun ble oppmerksom på henne via media før jul, da hun var en av dem som ba om hjelp på Facebook til å komme seg økonomisk igjennom jula. Hun legger stadig ut bilder iført utfordrende bekledning, hvor silikonboobsa dominerer. Hun har blant annet lagt ut et bilde av seg selv liggende i bikini på panseret på en BMW. Hun har voksne barn. Som hun er venn med på FB. :daane:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet over ei dame som har absolutt null filter. Er ikke venn med henne, men hun ble oppmerksom på henne via media før jul, da hun var en av dem som ba om hjelp på Facebook til å komme seg økonomisk igjennom jula. Hun legger stadig ut bilder iført utfordrende bekledning, hvor silikonboobsa dominerer. Hun har blant annet lagt ut et bilde av seg selv liggende i bikini på panseret på en BMW. Hun har voksne barn. Som hun er venn med på FB. :daane:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

*jeg ble oppmerksom på henne, skulle det stå

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :(

Ja... Jeg synes synd på henne også, for det er jo tydelig at hun sliter med litt av hvert siden hun hele tiden rakker ned på seg selv kun avbrutt av å fiske etter komplimenter.

Egentlig er hun en flott person og en herlig dame å være rundt, men hun prøver så innmari hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... Jeg synes synd på henne også, for det er jo tydelig at hun sliter med litt av hvert siden hun hele tiden rakker ned på seg selv kun avbrutt av å fiske etter komplimenter.

Egentlig er hun en flott person og en herlig dame å være rundt, men hun prøver så innmari hardt!

Ja er det jeg tenkte. Det at hun søker bekreftelse hele tiden tyder på at hun kanskje ikke har det så bra med seg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg har kommet over ei dame som har absolutt null filter. Er ikke venn med henne, men hun ble oppmerksom på henne via media før jul, da hun var en av dem som ba om hjelp på Facebook til å komme seg økonomisk igjennom jula. Hun legger stadig ut bilder iført utfordrende bekledning, hvor silikonboobsa dominerer. Hun har blant annet lagt ut et bilde av seg selv liggende i bikini på panseret på en BMW. Hun har voksne barn. Som hun er venn med på FB. :daane:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Uff, det er hun fra Porsgrunn/Skien området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er hun fra Porsgrunn/Skien området?

Jepp.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jepp.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Ja hun har det vært mye debatt rundt. Var snakk om at hun drev med svindel osv. Raidet alle kjøp/selg/gis bort-sidene og tagg etter gratis ting, for så å selge det igjen.

Hva som er sant og ikke aner jeg ikke, men jeg mener at dersom man trenger å tigge etter klær og andre ting, så skal man samtidig være litt forsiktig med hvordan man ter seg i sosiale medier

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan går det hos UNIVERSITETET for tiden? Det er jo snart eksamenstid og alt sånn :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan går det hos UNIVERSITETET for tiden? Det er jo snart eksamenstid og alt sånn :)

EKSAMEN mener du vel :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...