Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La sikkert også ut noen rare statuser på facebook da det var ganske nytt ja :) Men tror de fleste gjorde det på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fascinerende at noen av dere hadde Facebook da de var 15-16. Da hadde jeg ikke engang internett! :fnise:



Anonymous poster hash: 2a923...ee0
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg en sånn ststus om at man er trygg under jordskjelvet i Nepal.. Håper at det blir den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at noen av dere hadde Facebook da de var 15-16. Da hadde jeg ikke engang internett! :fnise:

Anonymous poster hash: 2a923...ee0

Jeg er 23, så er jo derfor! Skulle ønske jeg også ikke hadde internett på den tiden! :bond:

Anonymous poster hash: 78e07...97c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg en sånn ststus om at man er trygg under jordskjelvet i Nepal.. Håper at det blir den siste.

Er dette fra folk som sitter hjemme i Norge og aldri egentlig har nærmet seg Nepal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette fra folk som sitter hjemme i Norge og aldri egentlig har nærmet seg Nepal?

Han som postet det har nok aldri vært i Nepal nei. Og han ee hjemme i Norge nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der fikk jeg en sånn ststus om at man er trygg under jordskjelvet i Nepal.. Håper at det blir den siste.

J

Hva faen?? Det kan da ikke være helt normale folk? Jeg har heldigvis ikke sett noe sånt hos meg ennå, men ser jeg det kommer jeg til å reagere, ja!

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som postet det har nok aldri vært i Nepal nei. Og han ee hjemme i Norge nå.

Så teit. Greit å være takknemlig for å være trygg, får jo et perspektiv på ting, men alt til sin tid. Den eneste statusen jeg har sett var fra en som faktisk var i Nepal da det skjedde, og da måtte et familiemedlem gjøre det fordi han hadde (naturligvis) ikke tilgang til noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i slekta merket seg som trygg også. Kom opp som varsel til og med. Syns det er utrolig respektløst (ja, han har vært i Norge hele tiden).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet den funksjonen som gjør at man kan se tilbake på sine minnen?

Jeg har seriøst UNDER-share så til de grader for tre år siden at ikke engang jeg selv nå i ettertid skjønner hva de dere statusene handlet om 😂😂😂😂😰

Tror nok jeg tar bort den funksjonen straks, vill ikke bli minnet om egen dumhet mer nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Dere vet den funksjonen som gjør at man kan se tilbake på sine minnen?

Jeg har seriøst UNDER-share så til de grader for tre år siden at ikke engang jeg selv nå i ettertid skjønner hva de dere statusene handlet om 😂😂😂😂😰

Tror nok jeg tar bort den funksjonen straks, vill ikke bli minnet om egen dumhet mer nå.

Jeg synes det er genialt. Bruker det kun for å slette gamle, teite statuser :fnise:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I have spent so many days to find the 'perfect' hotel for my hubby and PRINCESS in Vegas. She is so picky. She requires big, nice pool (s), room with kitchen and living room etc... Finally I found 1 fit all requirements. I told Cat about that, she said:

- Let me see.....mmmm I like the bathroom...oohhh nice kitchen. I like it! I want that 'big house' , mommy"

(Hun skriver på engelsk fordi hun bor i USA).

Noget bortskjemt barn, med en tydelig stolt mor...(Jenta er fire år).



Anonymous poster hash: 499f9...7e1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vel oversharet en gang eller to.

Men vi blir jo voksne og mer bevisste til slutt ;)

Ja, de fleste har vel driti seg ut en gang eller tre, kanskje i fylla ;).

Det er verre med de som ikke lærer og fortsetter med dette i årevis.

Anonymous poster hash: 08f5d...b96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par av mine egne statuser fra jeg var 15-16 år....... :flau: 1. xxx is crying. Don't ask why! 2. xxx is kan noen låne meg litt penger? 3. xxx is hahaha ler syykt godt av Daniel som er Brannsupporter Daniel var da en jeg var noe smått forelsket i :flau::daane::bond: Guri malla *anonym ja* Anonymous poster hash: 78e07...97c

Da jeg var 15, så skrev jeg dagbok - for hånd. Skrivemaskinen var fremdeles i bruk :) Veldig, veldig glad for at FB ikke eksisterte.

Anonymous poster hash: 08f5d...b96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15, så skrev jeg dagbok - for hånd. Skrivemaskinen var fremdeles i bruk :) Veldig, veldig glad for at FB ikke eksisterte.

Anonymous poster hash: 08f5d...b96

Åååh, enig. Jeg er veldig glad for at Facebook ikke fantes på den tiden!! :P

Anonymous poster hash: 9f2e5...a6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15, så skrev jeg dagbok - for hånd. Skrivemaskinen var fremdeles i bruk :) Veldig, veldig glad for at FB ikke eksisterte.

Anonymous poster hash: 08f5d...b96

Åh herregud... Jeg hadde dødd hadde jeg kunnet lete opp alle mine tenåringsideer og tanker på nett nå :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker bare at jeg er glad for at jeg aldri kommer til å se de gamle msn statusene mine igjen jeg... Der skrev jeg mye rart...

Var 18-19 da facebook begynte å bli en ting. Skrev sikkert litt rare ting der og, men aldri så ille som det jeg skrev på man :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at noen av dere hadde Facebook da de var 15-16. Da hadde jeg ikke engang internett! :fnise:

Anonymous poster hash: 2a923...ee0

Haha, da hadde jeg ikke engang hørt om mobiltelefoner. De kom flere år senere.

Føler meg akutt urgammel. (kanskje det bør deles på Facebook?)

Anonymous poster hash: d2a76...ca1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde internett som valgfag det året jeg var russ! :fnise:

Det var ikke alle som hadde det hjemme ennå, og da brukte vi det vel kun til å se på bilder av popidoler som lasta seg ned saaaakte og chatte på mirc og blokke telefonlinja for frustrerte foreldre!

Sorry, digresjon!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg hadde såvidt Internett da jeg var 13. Brukte det til Microsoft chat (tegneserieversjonen) og mIRC. Og syntes det var kjempestas å tegne i paint på datamaskinen!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...