Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo forstå tanken bak å skrive noe sånt og tagge lillesøsteren, så alle bekjente ser at det ikke er de to som er datteren det står om i avisen...



Anonymous poster hash: 870a3...038
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg reagerte på var at den ligger offentlig for alle til å se, og taggingen.

Det tok meg 3 min å finne ut hvem det var ut i fra en gammel avisartikkel. Så det ligger i grunn ute for alle fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei som skulle informere om at hun ikke kom på helsestasjonen med oss i barselgruppa idag, pga diarè på storesøster. Teksten var ikke nok, her måtte også legges bilde ut av en svær brun dam på badegulvet.



Anonymous poster hash: e6cad...521
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppet opp fordi noen av vennene mine hadde likt statusen. Dette er da altså åpent så hvem som helst kan se. Den som har lagt ut statusen har skrevet om datteren sin. Datteren selv har ikke skrevet noe om det her.

*navns* hemmelighet

Vår fine *navn* har akkurat feiret sin 15- årsdag,og om litt over 2 uker skal hun feire sin konfirmasjonsdag. I flere uker har jeg sett at *navn* har lagt på seg,og jeg har bekymret meg for at den dyre konfirmasjonkjolen ikke skulle passe... Tenkte at det var for mye påske godt og for lite trening...

Men *navn* har gått alene i 7 mnd å bært på en stor og vanskelig hemmelighet. Hun er nemlig gravid,og lille *navnpåbaby* kommer i juli.

"Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, for det er da jeg trenger det mest". Og vi elsker deg *navn* det kommer aldri til å forandres♥

Familie og venner har vært helt enestående med oss alle. De har holdt oss i hånda, grått med oss, og har vært klippen vår. Takk til hver og en av dere Uttrykksikonet heart

Vi velger å være helt åpne om dette,for det *navn* trenger minst nå,er folkesnakk og sladder. HUSK: " Man sparker ikke folk som ligger nede,man gir de en hjelpende hånd". Og husk at *navn* er fortsatt en ungdom... Hun skal IKKE gå rundt å skamme seg, for man kan bli syk av skam..

Baby'n kommer hjem til oss i *navnpåBy*. Den skal bli overøst med omsorg og kjærlighet Uttrykksikonet heart Den skal aldri mangle noe..

De som ber,må gjerne be for oss. De som ønsker å vise støtte,må gjerne støtte oss gjennom "likes", hjerte eller pene ord eller på en annen måte. <3

*Navn på begge foreldrene*



Anonymous poster hash: 73af5...33d
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Poppet opp fordi noen av vennene mine hadde likt statusen. Dette er da altså åpent så hvem som helst kan se. Den som har lagt ut statusen har skrevet om datteren sin. Datteren selv har ikke skrevet noe om det her.

*navns* hemmelighet

Vår fine *navn* har akkurat feiret sin 15- årsdag,og om litt over 2 uker skal hun feire sin konfirmasjonsdag. I flere uker har jeg sett at *navn* har lagt på seg,og jeg har bekymret meg for at den dyre konfirmasjonkjolen ikke skulle passe... Tenkte at det var for mye påske godt og for lite trening...

Men *navn* har gått alene i 7 mnd å bært på en stor og vanskelig hemmelighet. Hun er nemlig gravid,og lille *navnpåbaby* kommer i juli.

"Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, for det er da jeg trenger det mest". Og vi elsker deg *navn* det kommer aldri til å forandres♥

Familie og venner har vært helt enestående med oss alle. De har holdt oss i hånda, grått med oss, og har vært klippen vår. Takk til hver og en av dere Uttrykksikonet heart

Vi velger å være helt åpne om dette,for det *navn* trenger minst nå,er folkesnakk og sladder. HUSK: " Man sparker ikke folk som ligger nede,man gir de en hjelpende hånd". Og husk at *navn* er fortsatt en ungdom... Hun skal IKKE gå rundt å skamme seg, for man kan bli syk av skam..

Baby'n kommer hjem til oss i *navnpåBy*. Den skal bli overøst med omsorg og kjærlighet Uttrykksikonet heart Den skal aldri mangle noe..

De som ber,må gjerne be for oss. De som ønsker å vise støtte,må gjerne støtte oss gjennom "likes", hjerte eller pene ord eller på en annen måte. <3

*Navn på begge foreldrene*

Anonymous poster hash: 73af5...33d

Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg syns det var flott innlegg. Tolket det som støttende og beskyttende overfor tenåringsdatteren, som har blitt gravid, og er fra ei bygd med sikkert mye sladder og gammeldagse holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg syns det var flott innlegg. Tolket det som støttende og beskyttende overfor tenåringsdatteren, som har blitt gravid, og er fra ei bygd med sikkert mye sladder og gammeldagse holdninger.

Helt og holdent enig med deg, faktisk. Her er det bare å få alle kortene på bordet, tenker jeg, og vise at man støtter barnet sitt. Jeg regner med at dette vil være en helt utmerket måte å stanse bygdesladderen før den har startet, og en fantastisk måte å vise ungdommene at de virkelig har full støtte.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg syns det var flott innlegg. Tolket det som støttende og beskyttende overfor tenåringsdatteren, som har blitt gravid, og er fra ei bygd med sikkert mye sladder og gammeldagse holdninger.

Det er absolutt ikke snakk om En bygd med bygdesladder her :P

Anonymous poster hash: 73af5...33d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppet opp fordi noen av vennene mine hadde likt statusen. Dette er da altså åpent så hvem som helst kan se. Den som har lagt ut statusen har skrevet om datteren sin. Datteren selv har ikke skrevet noe om det her.

*navns* hemmelighet

Vår fine *navn* har akkurat feiret sin 15- årsdag,og om litt over 2 uker skal hun feire sin konfirmasjonsdag. I flere uker har jeg sett at *navn* har lagt på seg,og jeg har bekymret meg for at den dyre konfirmasjonkjolen ikke skulle passe... Tenkte at det var for mye påske godt og for lite trening...

Men *navn* har gått alene i 7 mnd å bært på en stor og vanskelig hemmelighet. Hun er nemlig gravid,og lille *navnpåbaby* kommer i juli.

"Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, for det er da jeg trenger det mest". Og vi elsker deg *navn* det kommer aldri til å forandres♥

Familie og venner har vært helt enestående med oss alle. De har holdt oss i hånda, grått med oss, og har vært klippen vår. Takk til hver og en av dere Uttrykksikonet heart

Vi velger å være helt åpne om dette,for det *navn* trenger minst nå,er folkesnakk og sladder. HUSK: " Man sparker ikke folk som ligger nede,man gir de en hjelpende hånd". Og husk at *navn* er fortsatt en ungdom... Hun skal IKKE gå rundt å skamme seg, for man kan bli syk av skam..

Baby'n kommer hjem til oss i *navnpåBy*. Den skal bli overøst med omsorg og kjærlighet Uttrykksikonet heart Den skal aldri mangle noe..

De som ber,må gjerne be for oss. De som ønsker å vise støtte,må gjerne støtte oss gjennom "likes", hjerte eller pene ord eller på en annen måte. <3

*Navn på begge foreldrene*

Anonymous poster hash: 73af5...33d

Jeg syntes denne var veldig fin. Jenta har som moren skrev gått hemmelig gravid i 7 mnd (!) i en alder av 14/15 år! Det må utvilsomt vært helt forjævlig og jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan det må ha vært for henne. Da er det veldig fint at foreldrene gikk ut så offentlig som mulig for mann i gata og er åpen om situasjonen og at de støtter henne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes denne var veldig fin. Jenta har som moren skrev gått hemmelig gravid i 7 mnd (!) i en alder av 14/15 år! Det må utvilsomt vært helt forjævlig og jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan det må ha vært for henne. Da er det veldig fint at foreldrene gikk ut så offentlig som mulig for mann i gata og er åpen om situasjonen og at de støtter henne.

Helt enig!

Anonymous poster hash: b4e32...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller blir det litt TOO MUCH INFORMATION når folk legger ut kjempenusselige bilder av ungen som storkoser seg i badekaret med bobler og badeleker, med teksten

" Denne luringen hadde en stooor overaskelse på lur til morningen idag. En veldig brå start på dagen kan man si, når jeg måtte styre rundt med en (dritt) unge på armen og fylle badekar og ditt og datt! "

Ungen din er kjempenydelig, men må du informere alle vennene dine på facebook og instagram at du bader ungen fordi h*n har bæsja på seg?



Anonymous poster hash: c1d5a...86a
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva hendte egentlig med Nina, Eirik og Janne? :fnise:

Hvem og hva var det? Husker ikke.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det blir valper i mai!!! <3 <3 <3" og close-up-bilde av to store hunder som har seg.



Anonymous poster hash: bfea8...e5a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppet opp fordi noen av vennene mine hadde likt statusen. Dette er da altså åpent så hvem som helst kan se. Den som har lagt ut statusen har skrevet om datteren sin. Datteren selv har ikke skrevet noe om det her.

*navns* hemmelighet

Vår fine *navn* har akkurat feiret sin 15- årsdag,og om litt over 2 uker skal hun feire sin konfirmasjonsdag. I flere uker har jeg sett at *navn* har lagt på seg,og jeg har bekymret meg for at den dyre konfirmasjonkjolen ikke skulle passe... Tenkte at det var for mye påske godt og for lite trening...

Men *navn* har gått alene i 7 mnd å bært på en stor og vanskelig hemmelighet. Hun er nemlig gravid,og lille *navnpåbaby* kommer i juli.

"Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, for det er da jeg trenger det mest". Og vi elsker deg *navn* det kommer aldri til å forandres♥

Familie og venner har vært helt enestående med oss alle. De har holdt oss i hånda, grått med oss, og har vært klippen vår. Takk til hver og en av dere Uttrykksikonet heart

Vi velger å være helt åpne om dette,for det *navn* trenger minst nå,er folkesnakk og sladder. HUSK: " Man sparker ikke folk som ligger nede,man gir de en hjelpende hånd". Og husk at *navn* er fortsatt en ungdom... Hun skal IKKE gå rundt å skamme seg, for man kan bli syk av skam..

Baby'n kommer hjem til oss i *navnpåBy*. Den skal bli overøst med omsorg og kjærlighet Uttrykksikonet heart Den skal aldri mangle noe..

De som ber,må gjerne be for oss. De som ønsker å vise støtte,må gjerne støtte oss gjennom "likes", hjerte eller pene ord eller på en annen måte. <3

*Navn på begge foreldrene*

Anonymous poster hash: 73af5...33d

Jeg har en datter på samme alder og jeg kan ikke tenke meg hvor tøft det ville vært for henne. At jeg skulle lagt stein til byrden med å legge ut en slik status så alle kunne se hadde aldri fallt meg inn. I såfall hadde det kun vært til de aller nærmeste. Men de vet nok allerede.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter på samme alder og jeg kan ikke tenke meg hvor tøft det ville vært for henne. At jeg skulle lagt stein til byrden med å legge ut en slik status så alle kunne se hadde aldri fallt meg inn. I såfall hadde det kun vært til de aller nærmeste. Men de vet nok allerede.

Jeg går da virkelig ut ifra at dette er lagt ut i samråd med datteren.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Det blir valper i mai!!! <3 <3 <3" og close-up-bilde av to store hunder som har seg.

Anonymous poster hash: bfea8...e5a

Meget spesielt....

La oss håpe at vedkommende ikke publiserer egen graviditet på denne måten! :P

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Meget spesielt....

La oss håpe at vedkommende ikke publiserer egen graviditet på denne måten! :P

Nå fikk pc-skjermen seg en dusj eplejuice! :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det blir valper i mai!!! <3 <3 <3" og close-up-bilde av to store hunder som har seg.

Anonymous poster hash: bfea8...e5a

Dette er tydeligvis veldig vanlig i enkelte jakthundmiljøer. Særlig oppdrettere av de ulike elghundrasene har en tendens til å legge ut parringsbilder. Jeg syntes også det var temmelig spesielt, men nå har jeg sett så mange av dem at jeg ikke reagerer lenger. :fnise:

Anonymous poster hash: 007f5...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den følelsen av å få en tlf fra skolen om at jentungen er utsatt for vold i friminuttet er helt grusom følelse vurderer snart å flytte og bytte skole igjen" Atpåtil har den ene forelderen kommentert at de også syntes det var dumt å høre, og like sjokkerende beskjed å få. Syntes ikke det var noe å dele egt...



Anonymous poster hash: f0ea3...3ef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...