Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Satte kaffen i halsen i dag morges....

Hahaha, da blir det tur på apoteket i dag gitt! Stakkars mannen fant mark når han var på do på jobb i dag tidlig så da må jeg kjøpe medisin. Staaaakkars *mannen* min :hjerte:

Og mannen hennes har likt statusen....

Tenk så kjedelig dagen din hadde blitt dersom du gikk glipp av den überviktige infoen der... :fnise: Seriøst; enkelte må være født uten hemninger what so ever!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk så kjedelig dagen din hadde blitt dersom du gikk glipp av den überviktige infoen der... :fnise: Seriøst; enkelte må være født uten hemninger what so ever!!

Ja jeg vet ikke hvordan jeg skulle overlevd uten den infoen der jeg altså.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Ja jeg vet ikke hvordan jeg skulle overlevd uten den infoen der jeg altså.... :P

:skratte: Jeg har et familiemedlem som også driver på sånn..Absolutt ALT MÅ deles på FB...Hvorfor???? Og ofte når h*n har ca 5 i promille...*grøss*....alkolås hadde vært noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes meg, i dag er det visstnok kake og oralsexdagen, damenes svar på biff og blowjobdagen. Ser til min forferdelse at flere jeg kjenner har nevnt dette på facebook, og kommer med ganske udiskret hinting til sine kjærester og ektemenn - deriblant sjefen min! :kvalm::hakeslepp:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Å hjelpes meg, i dag er det visstnok kake og oralsexdagen, damenes svar på biff og blowjobdagen. Ser til min forferdelse at flere jeg kjenner har nevnt dette på facebook, og kommer med ganske udiskret hinting til sine kjærester og ektemenn - deriblant sjefen min! :kvalm::hakeslepp:

Haha.. uff... :ler: 😂😂😂😂

Sjeldent menn kan få noe for seg selv :P

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes meg, i dag er det visstnok kake og oralsexdagen, damenes svar på biff og blowjobdagen. Ser til min forferdelse at flere jeg kjenner har nevnt dette på facebook, og kommer med ganske udiskret hinting til sine kjærester og ektemenn - deriblant sjefen min! :kvalm::hakeslepp:

Jeg trodde biff og blowjob var menns svar på valentines day? :laugh: Skal det bare gå i en evig sirkel der man må ha egne dager for å vise kjærlighet, suge typen og lage kake?

Ser jeg en sånn status, er jeg redd jeg kommer til å kommentere at man heller burde bruke tiden sin på å faktisk gi kjæresten oral, istedet for å kommentere det på nett :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hjelpes meg, i dag er det visstnok kake og oralsexdagen, damenes svar på biff og blowjobdagen. Ser til min forferdelse at flere jeg kjenner har nevnt dette på facebook, og kommer med ganske udiskret hinting til sine kjærester og ektemenn - deriblant sjefen min! :kvalm::hakeslepp:

Æsj, jeg som hadde tenkt til å gjøre meg rik på å omdøpe Valentines til "sjokolade & slikk(ing)"-dagen (siden Valentines tydeligvis ikke er en pardag lenger), men ser nå at andre har kommet meg i forkjøpet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke oversharing, men jeg blir helt matt av alle disse "navnet ditt betyr" testene! Spesielt de som poster dette flere ganger om dagen..! INGEN BRYR SEG OM HVA NAVNET DITT BETYR, MEST SANNSYNLIG STEMMER DET IKKE UANSETT!!!! :murvegg:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke oversharing, men jeg blir helt matt av alle disse "navnet ditt betyr" testene! Spesielt de som poster dette flere ganger om dagen..! INGEN BRYR SEG OM HVA NAVNET DITT BETYR, MEST SANNSYNLIG STEMMER DET IKKE UANSETT!!!! :murvegg:

Uansett hvor duste disse testene er, så gidder jeg ikke kaste bort en kalorier på å irritere meg over de. De vare kun en dag og så er det ikke moro mer. Og så går det noen dager, før en ny test dukker opp. Så da er det bare å godta dette.

Selv driter jeg i å ta testene og bare scroller forbi.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes meg, i dag er det visstnok kake og oralsexdagen, damenes svar på biff og blowjobdagen. Ser til min forferdelse at flere jeg kjenner har nevnt dette på facebook, og kommer med ganske udiskret hinting til sine kjærester og ektemenn - deriblant sjefen min! :kvalm::hakeslepp:

Æsjda, jeg som verken liker kake eller oralsex. Denne dagen blir fort forbigått i stillhet kjenner jeg. Synes det var fryktelig kleint med alle oppdateringene på biff&blowjobdagen også.. I går var for øvrig "sett pris på en advokat-dagen".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsjda, jeg som verken liker kake eller oralsex. Denne dagen blir fort forbigått i stillhet kjenner jeg. Synes det var fryktelig kleint med alle oppdateringene på biff&blowjobdagen også.. I går var for øvrig "sett pris på en advokat-dagen".

Bare vent til alle selfiene som kommer 2. mai! Hentet fra lokalavisa:

•Verdens Snømanndag 18. jan.

•Samenes nasjonaldag 6 feb.

•Morsdag (Norge) 8. feb.

•Tannpinedagen 9. feb.

•Valentinsdag 14. feb.

•Fastelavn 15. feb.

*Blåmandag 16. februar.

*Fetetirsdag 17. februar

*Askeonsdag 18. februar

•Kvinnedagen 8. mars.

•Biff- og blowjobdagen 14. mars.

•Internasjonal søvndag 20. mars.

•Vårjevndøgn 20 mars.

•Earth Hour 28. mars

•Palmesøndag 29. mars

•Sommertid 29. mars

• Aprilsnarr 1. april.

*Skjærtorsdag 2. april

*Langfredag 3. april

*Første påskedag, 5 april.

*Cake&Cunnilingus Day 14. april.

•Day of Silence 17.april.

*Arbeidernes kampdag 1. mai.

•World Naked Gardening Day 2. mai.

*Frigjøringsdagen 8. mai

*Kristi Himmelfartsdag 14. mai

*Grunnlovsdagen, 17.mai

•Verdens Whisky Dag 18. mai.

*Første pinsedag 25. mai.

•Verdens tobakksfrie dag 31. mai

•Sommersolverv 21. juni

•Sankthans 24 juni.

•Verdens kyssedag 6. juli.

•Midtsommerdag 14. juli

•Olsok 29 juli.

•Verdensdagen for selvmordsforebygging 10. september.

•Høstjevndøgn 23. sept.

*Høsttakkefest 29. september

•Sommertid slutter 25. oktober

•Farsdag(Skandinavia)8. nov.

•Den internasjonale mannsdagen 19 . november.

*Første søndag advent 29. nov.

* Luciadagen, 13. desember

•Vintersolverv 22. desember

*Jul og nyttår

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversharing fra Dyrebeskyttelsen i dag!

De har lagt ut bilde av en død katt og etterlyser eierne. Altså... Jeg trengte virkelig ikke å se det?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oversharing fra Dyrebeskyttelsen i dag!

De har lagt ut bilde av en død katt og etterlyser eierne. Altså... Jeg trengte virkelig ikke å se det?!

Så ikke se på det. Eierne trenger å se det.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jaja. Mistenkte nemlig at det var altfor godt til å være sant, men det var iallefall moro mens det varte. Nå er det tydeligvis slutt for min del. Hadde visst glemt hvor jævlig det var."

Gjettekonk: Hva handler dette om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så slemme folk er.

En venninne av meg ble mamma i natt. Nå er FB-veggen hennes full av gratulasjoner. Selv deler hun ikke så mye på FB.

Kunne hun ikke fått delt nyheten selv? Det er tåpelig, men jeg syns synd på henne som ikke får dele denne knallgode nyheten selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jaja. Mistenkte nemlig at det var altfor godt til å være sant, men det var iallefall moro mens det varte. Nå er det tydeligvis slutt for min del. Hadde visst glemt hvor jævlig det var."

Gjettekonk: Hva handler dette om?

Kjærlighetssorg? Tipper personen er klar til å bli såret på nytt om noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være brudd med kjæreste?



Anonymous poster hash: 78035...b94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetssorg? Tipper personen er klar til å bli såret på nytt om noen uker...

Det må jo være brudd med kjæreste?

Anonymous poster hash: 78035...b94

Hveteallergi. Vedkommende har slurva med kosten, og det har gått bra så langt. Inntil denne grusomme dagen da.

Kid you not.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hveteallergi. Vedkommende har slurva med kosten, og det har gått bra så langt. Inntil denne grusomme dagen da.

Kid you not.

Ooooh...my...god.... :skratte:

Endret av Hello Kitte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...