Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun som hopper fra fyr til fyr er ikke "in a relationship" med bilen sin lenger. Hun har brutt sitt eget system, og plutselig selger hun unna møbler og alt mulig. Nå skal hun nemlig flytte sammen med han hun dumpa forrige helg. Han flytter fra nabobyen (og fra ungen sin) inn i en leilighet sammen med henne. Hennes barn henger på lasset.

Det var ikke en ny en, men allikevel..... Lurer på hvor lenge det varer.

Anonymous poster hash: dd1b4...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Hun som hopper fra fyr til fyr er ikke "in a relationship" med bilen sin lenger. Hun har brutt sitt eget system, og plutselig selger hun unna møbler og alt mulig. Nå skal hun nemlig flytte sammen med han hun dumpa forrige helg. Han flytter fra nabobyen (og fra ungen sin) inn i en leilighet sammen med henne. Hennes barn henger på lasset.

Det var ikke en ny en, men allikevel..... Lurer på hvor lenge det varer.

Anonymous poster hash: dd1b4...81b

Vedder en 10`er på det varer i 3 mnd...max!... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og rukket å ha 5 kjærester i år.

Anonymous poster hash: 8f830...abd

Hun får jeg opp innimellom òg. Er det bare fem?

Første gangen hun poppa opp hos meg la hun ut bilde av seg selv med ei sprøyte..

Anonymous poster hash: b899f...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Var ikke det å ta i? :fnise:

Ok da....vi sier ei HEL krone!! Nå var jeg raus!!... :skratte: Og vi sier 1 mnd....lool :)

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får jeg opp innimellom òg. Er det bare fem?

Første gangen hun poppa opp hos meg la hun ut bilde av seg selv med ei sprøyte..

Anonymous poster hash: b899f...adb

:daane: folk!

Anonymous poster hash: a272e...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UNIVERSITETET i går: kl.11.03: UNIVERSITETET trenger en pipe til huset sitt (tar etter hukommelsen, hun spiller flere av disse spillene)

kl. 11.25: UNIVERSITETET slo Beate i candy crush

kl. 11.50: Hjelp UNIVERSITETET å samle mat til dyrene sine (jeg spiller ikke selv, siden statuser blir slettet, så må jeg bare ta etter hukommelse)

Kl. 12.30: Lunsjkos med verdens beste mann <3 <3 <3

kl.14.00: Nå er det nok EKSAMENSLESING for i dag. Snart klar for SISTE EKSAMEN dette semesteret!!!!!

kl.16.00: Koser oss i verdens beste hjem <3 med min elskede mann <3 og mine vakre barn <3 <3 (bilde av spisestuen, og middag)føler seg forelsket.

I dag: Har verdens beste mann <3 <3 Se hva han kom hjem med til meg i dag (bilde av en blomsterbukett)

Mange kommentarer: Fordi du fortjener det <3 <3

UNIVERSITETET: Ja, ikke sant? Han elsker meg så høyt<3 Alle skulle gjort som meg. Ta vare på mennene deres folkens! Jeg gjør ALT for han, han setter så stor pris på meg, han sier han elsker meg hver dag, jeg er prinsessen hans <3 <3 (hun er 45) Nå er det SISTE innspurt med EKSAMEN, min mann er så STOLT av meg <3<3

Ingenting om FARMEN?? Kanskje det ikke er Farmen i helgene? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

UNIVERSITETET i går: kl.11.03: UNIVERSITETET trenger en pipe til huset sitt (tar etter hukommelsen, hun spiller flere av disse spillene)

kl. 11.25: UNIVERSITETET slo Beate i candy crush

kl. 11.50: Hjelp UNIVERSITETET å samle mat til dyrene sine (jeg spiller ikke selv, siden statuser blir slettet, så må jeg bare ta etter hukommelse)

Kl. 12.30: Lunsjkos med verdens beste mann <3 <3 <3

kl.14.00: Nå er det nok EKSAMENSLESING for i dag. Snart klar for SISTE EKSAMEN dette semesteret!!!!!

kl.16.00: Koser oss i verdens beste hjem <3 med min elskede mann <3 og mine vakre barn <3 <3 (bilde av spisestuen, og middag)føler seg forelsket.

I dag: Har verdens beste mann <3 <3 Se hva han kom hjem med til meg i dag (bilde av en blomsterbukett)

Mange kommentarer: Fordi du fortjener det <3 <3

UNIVERSITETET: Ja, ikke sant? Han elsker meg så høyt<3 Alle skulle gjort som meg. Ta vare på mennene deres folkens! Jeg gjør ALT for han, han setter så stor pris på meg, han sier han elsker meg hver dag, jeg er prinsessen hans <3 <3 (hun er 45) Nå er det SISTE innspurt med EKSAMEN, min mann er så STOLT av meg <3<3

Ingenting om FARMEN?? Kanskje det ikke er Farmen i helgene? :)

Men ingenting om toalettbesøk???? Når og hva/hvor mye???? Hun har glemt sine lesere.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET i går: kl.11.03: UNIVERSITETET trenger en pipe til huset sitt (tar etter hukommelsen, hun spiller flere av disse spillene)

kl. 11.25: UNIVERSITETET slo Beate i candy crush

kl. 11.50: Hjelp UNIVERSITETET å samle mat til dyrene sine (jeg spiller ikke selv, siden statuser blir slettet, så må jeg bare ta etter hukommelse)

Kl. 12.30: Lunsjkos med verdens beste mann <3 <3 <3

kl.14.00: Nå er det nok EKSAMENSLESING for i dag. Snart klar for SISTE EKSAMEN dette semesteret!!!!!

kl.16.00: Koser oss i verdens beste hjem <3 med min elskede mann <3 og mine vakre barn <3 <3 (bilde av spisestuen, og middag)føler seg forelsket.

I dag: Har verdens beste mann <3 <3 Se hva han kom hjem med til meg i dag (bilde av en blomsterbukett)

Mange kommentarer: Fordi du fortjener det <3 <3

UNIVERSITETET: Ja, ikke sant? Han elsker meg så høyt<3 Alle skulle gjort som meg. Ta vare på mennene deres folkens! Jeg gjør ALT for han, han setter så stor pris på meg, han sier han elsker meg hver dag, jeg er prinsessen hans <3 <3 (hun er 45) Nå er det SISTE innspurt med EKSAMEN, min mann er så STOLT av meg <3<3

Ingenting om FARMEN?? Kanskje det ikke er Farmen i helgene? :)

Hvordan kan en 13 år gammel jente gå på UNIVERSITETET, ha barn og mann, fordi det er vel så ung hun er? Ingen voksne mennesker kan vel skrive på den måten? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hvordan kan en 13 år gammel jente gå på UNIVERSITETET, ha barn og mann, fordi det er vel så ung hun er? Ingen voksne mennesker kan vel skrive på den måten? :skratte:

Å joda......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda...... :)

Ja, har jo sett flere tilfeller av det i tråden her.. Synes det er så spesielt å uttrykke seg som en jente i 13-årsalderen når man er i 30-40 (forsåvidt yngre også) alderen. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Ja, har jo sett flere tilfeller av det i tråden her.. Synes det er så spesielt å uttrykke seg som en jente i 13-årsalderen når man er i 30-40 (forsåvidt yngre også) alderen. :vetikke:

Kan være de som skulket norsktimene..... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs om det er så mye å glede seg til. Hun har jo lovet bort alle julegavene til vann til de fattige. Mulig hun trakk det tilbake den dagen de var uten vann og måtte vente i to DAGER på rørlegger :D Hmm... de to dagene har vel gått?? Har muligens gått glipp av noen statuser. Man skulle ikke tro etter alt hun skriver at man kan ha gått glipp av noe - men faktisk, ja :) Hun sletter i vilden sky, kun sånne kose mose statuser henger igjen :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET i går: kl.11.03: UNIVERSITETET trenger en pipe til huset sitt (tar etter hukommelsen, hun spiller flere av disse spillene)

kl. 11.25: UNIVERSITETET slo Beate i candy crush

kl. 11.50: Hjelp UNIVERSITETET å samle mat til dyrene sine (jeg spiller ikke selv, siden statuser blir slettet, så må jeg bare ta etter hukommelse)

Kl. 12.30: Lunsjkos med verdens beste mann <3 <3 <3

kl.14.00: Nå er det nok EKSAMENSLESING for i dag. Snart klar for SISTE EKSAMEN dette semesteret!!!!!

kl.16.00: Koser oss i verdens beste hjem <3 med min elskede mann <3 og mine vakre barn <3 <3 (bilde av spisestuen, og middag)føler seg forelsket.

I dag: Har verdens beste mann <3 <3 Se hva han kom hjem med til meg i dag (bilde av en blomsterbukett)

Mange kommentarer: Fordi du fortjener det <3 <3

UNIVERSITETET: Ja, ikke sant? Han elsker meg så høyt<3 Alle skulle gjort som meg. Ta vare på mennene deres folkens! Jeg gjør ALT for han, han setter så stor pris på meg, han sier han elsker meg hver dag, jeg er prinsessen hans <3 <3 (hun er 45) Nå er det SISTE innspurt med EKSAMEN, min mann er så STOLT av meg <3<3

Ingenting om FARMEN?? Kanskje det ikke er Farmen i helgene? :)

Ikke en eneste detalj om hva hun spiste til lunsj???

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest paramount

Nei, det fikk vi ikke vite :( Nå har sønnen på 17 skiftet profilbilde: Åååå mamma sin skjønne DIAMANT <3 <3

Hadde jeg skrevet noe sånn på min sønns side burde jeg gått i dekning... :fnise: Da hadde han nesten ikke vært flau stakkar....Men enkelte mødre eier ikke noe som ligner hemninger!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fikk vi ikke vite :( Nå har sønnen på 17 skiftet profilbilde: Åååå mamma sin skjønne DIAMANT <3 <3

Det er nok alle tenåringsgutters drøm å få en så trivelig kommentar fra mamma`n sin :rodmer:

...Eller kanskje ikke! Synes det er snodig at mødre ikke skjønner det selv. De har vel vært tenåringer og "flaue" over foreldrene sine selv...Også diamant da! :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Det er nok alle tenåringsgutters drøm å få en så trivelig kommentar fra mamma`n sin :rodmer:

...Eller kanskje ikke! Synes det er snodig at mødre ikke skjønner det selv. De har vel vært tenåringer og "flaue" over foreldrene sine selv...Også diamant da! :hoho:

:skratte: Stakkars gutt! Det var det der med å glemme at man selv har vært tenåring.....fort gjort å glemme sånt!...NOT.... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...