Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En eller annen eviglang rant om hvor ille det er å være ufør i disse juletidene. Med oppfordring til "del gjerne" som kommentar. Ikke min venn, men flere av mine venner har delt den i dag (LHS gjengen). Det går litt over hva jeg synes er greit, å brette ut privatøkonomi og sorger på den måten. Men man får jo masse likes, stakkars deg og delinger.



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ikke en venninne da, men en bekjent fra skolen. Begynner navnet på K?

Nei, E. Morsomt at det finnes flere slike :fnise:

Fikk denne på screenshot av en venninne i dag:

"Jeg får mange spørsmål om hvordan det går etter operasjonen og komplikasjoner. Spesielt på sms og innboks. Jeg har tlf å er fult snakkbar. Det går mye utrolige rykter rundt om!!! Hvis alle som lurer hadde kontaktet meg direkte, hadde mye snikk snakk vært ikke eksisterende. Så hvis du lurer på noe kontakt meg direkte... Ha en flott dag!"

Hun har operert ankelen...

Endret av Poppie
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ganske sikker på at hun virkelig studerer på universitetet og skriver konsekvent UNIVERSITETET. Men man kan jo lure, da hun tok ex.phil skrev hun på facebook som om hun skulle være psykolog :fnise: Hun har generelt veldig høye tanker om seg selv (i hvert fall på facebook). Hun er verdens beste venninne, får bare toppkarakterer, har verdens beste mann, barn, møbler (helt sant, hun skryter opp og i mente av møbler, pynteting, hus). Nå har hun tatt en sånn test på facebok: Du er verdens beste venninne med et godt hjerte og omtanke for alle (noe sånt). Har bare fått 2 likes på det, så da forsvinner denne raskt. Hun sletter alle statuser som folk har kommentert mot hennes mening på, eller gjort henne oppmerksom på noe. Hun går typisk på alle hoax som blir lagt ut. Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, mulig det er derfor hun har et så stort behov for å skrive at alt er så perfekt og at hun går på UNIVERSITETET :vetikke:

Tenk om den dama der stryker på EKSAMEN... Da går hennes perfekte (?), lille boble i grus :P

Anonymous poster hash: d45d2...b9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om den dama der stryker på EKSAMEN... Da går hennes perfekte (?), lille boble i grus :P

Anonymous poster hash: d45d2...b9c

Kanskje hun plutselig holder kjeft da? :klo:

Enten det eller så sier hun ingenting om EKSAMEN eller andre skoleting, men begynner å mase om andre trivielle ting i stedet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun plutselig holder kjeft da? :klo:

Enten det eller så sier hun ingenting om EKSAMEN eller andre skoleting, men begynner å mase om andre trivielle ting i stedet. :fnise:

Jeg er i alle fall litt spent på hvordan det har gått på EKSAMEN.

Håper vi får flere oppdateringer fra UNIVERSITETET :)

Anonymous poster hash: d45d2...b9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall litt spent på hvordan det har gått på EKSAMEN.

Håper vi får flere oppdateringer fra UNIVERSITETET :)

Anonymous poster hash: d45d2...b9c

Jeg er nesten mer spent på hvordan UNIVERSITETET gjør det på EKSAMEN enn hvordan det går med mine egne.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, E. Morsomt at det finnes flere slike :fnise:

Fikk denne på screenshot av en venninne i dag:

"Jeg får mange spørsmål om hvordan det går etter operasjonen og komplikasjoner. Spesielt på sms og innboks. Jeg har tlf å er fult snakkbar. Det går mye utrolige rykter rundt om!!! Hvis alle som lurer hadde kontaktet meg direkte, hadde mye snikk snakk vært ikke eksisterende. Så hvis du lurer på noe kontakt meg direkte... Ha en flott dag!"

Hun har operert ankelen...

Den fikk jeg også opp. Snakk om å se seg selv som midtpunkt i verden :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en på Facebook som avslutter alle statusene sine med "Dæven vi har d godt", og da mener jeg ALLE. Typ "Kjerringa koka kaffe. Dæven vi har d godt." "Plassert fremfor TVen med ei kald pils. Dæven vi har d godt." "Ja da blei det campingvogn på oss. Dæven vi har d godt." Ikke oversharing kanskje, men.. Whaat? :P



Anonymous poster hash: c6b92...3c3
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har du alle de evinnelige juleskryterne igjen, da.....
Syns veggen min flommer over disse dagene av bilder av forseggjorte pakkekelandere,
("Phu, endelig ferdig, 72 små pakker i boks, men det har prinsene/prinsessene/verdens beste gullegull osv fortjent") eller pyntede stuer/dørkranser/julevinduer ol.
("Kjekt med nye julegardiner i år, syns det ble såååååå fint", ledsaget av et mørkt bilde der du så vidt kan skimte at det er noe rødt som omkranser gjenskinnet av en blitz....)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fikk jeg også opp. Snakk om å se seg selv som midtpunkt i verden :fnise:

Har sett flere oppdateringer av denne damen...vet ikke om du fikk med deg gratulasjonen til mannen hennes? Noe a la (har henne ikke på facebook selv, men har gått litt i sport fra venninna mi å sende meg oppdateringene hennes).

"Gratulerer med dagen, verdens beste XXXX. Håper du ble glad for frokost på sengen, gaver, kos, middag og kake!"

Og da selvfølgelig med kommentarer a la "Åh, så flink og snill du er".

GAGA :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

" *****, du Gjør meg nykter å såå lykkelig og glad I livet mitt nykter med deg, leilighet snart vennen ♥ :):)♥"

:dry:

Auuuuchhh....tvilsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auuuuchhh....tvilsomt...

Haha, verste er at denne damen forlovet seg med denne fyren - etter et par uker, etter de ble kjent. En dag er hun nykter, så er hun ute på gata igjen. Nå har hun fått seg en jobb da, selvfølgelig der alle narkomane henger. Hun oppdaterer og skriver statuser og kommentarer til andre, hver dag om hvor fæle alle er siden de forteller at hun må slutte å menge seg med narkomane.. Neida, nå må de bare slutte fordi det gjør hun ikke, hun er nykter ser du vel - før hun neste dag ikke er det igjen og legger ut bilder der man ser hun er rusa, og skriver ops er vel ikke nykter lenger... :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei tidligere arbeidsvenninne sombestandig delte alle de der videoene hvor dyr hadde blitt mishandlet etc og med masse f**ns XXXXX skulle brent i XXXXX og etc etc.

Men samme person er nå anmeldt for dyreplageri. (Fått seg masse katter + bikkjene hun hadde fra før. Ingen vaksinert og full av flått, lopper og ikke behandlet. Ene katta greide ikke vetrinæren å redde)

Ikke oversharing, men hun er ikke helt "med" tror jeg..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo også en sønn men det er iallfall ikke han hun gidder å bli nykter for... neida, det er hennes narkomane kjæreste som holder henne "nykter". :
"Dette går nå.har en så fantastisk gutt at jeg tar ikke en liten sjanse på ruse meg da mister jeg det eneste jeg har akuratt nå. ..!!! Elsker deg gutten miiiiiiin (Navn på kjæresten) ALLTID......!!"

Ingen antydning til at ungen er i tankene hennes engang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har jo også en sønn men det er iallfall ikke han hun gidder å bli nykter for... neida, det er hennes narkomane kjæreste som holder henne "nykter". :

"Dette går nå.har en så fantastisk gutt at jeg tar ikke en liten sjanse på ruse meg da mister jeg det eneste jeg har akuratt nå. ..!!! Elsker deg gutten miiiiiiin (Navn på kjæresten) ALLTID......!!"

Ingen antydning til at ungen er i tankene hennes engang.

Det du forteller om denne dama, syntes jeg er kjempe trist! Vartfall siste her :/ ikke at det angår meg, men er barnevernet inne i bilder? Ettersom hun er så åpen om at hun er ruset og nykter om hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Haha, verste er at denne damen forlovet seg med denne fyren - etter et par uker, etter de ble kjent. En dag er hun nykter, så er hun ute på gata igjen. Nå har hun fått seg en jobb da, selvfølgelig der alle narkomane henger. Hun oppdaterer og skriver statuser og kommentarer til andre, hver dag om hvor fæle alle er siden de forteller at hun må slutte å menge seg med narkomane.. Neida, nå må de bare slutte fordi det gjør hun ikke, hun er nykter ser du vel - før hun neste dag ikke er det igjen og legger ut bilder der man ser hun er rusa, og skriver ops er vel ikke nykter lenger... :jolie:

OMG....og jeg som trodde jeg var ustabil...njæææh.. :fnise: Nei ooopps....fort gjort å gå fra nykter til ikke fullt så nykter... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hun har jo også en sønn men det er iallfall ikke han hun gidder å bli nykter for... neida, det er hennes narkomane kjæreste som holder henne "nykter". :

"Dette går nå.har en så fantastisk gutt at jeg tar ikke en liten sjanse på ruse meg da mister jeg det eneste jeg har akuratt nå. ..!!! Elsker deg gutten miiiiiiin (Navn på kjæresten) ALLTID......!!"

Ingen antydning til at ungen er i tankene hennes engang.

Stakkars sønn...:( Håper noen tar vare på ham....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hadde ei tidligere arbeidsvenninne sombestandig delte alle de der videoene hvor dyr hadde blitt mishandlet etc og med masse f**ns XXXXX skulle brent i XXXXX og etc etc.

Men samme person er nå anmeldt for dyreplageri. (Fått seg masse katter + bikkjene hun hadde fra før. Ingen vaksinert og full av flått, lopper og ikke behandlet. Ene katta greide ikke vetrinæren å redde)

Ikke oversharing, men hun er ikke helt "med" tror jeg..

Ehhh...totalt ute av drift?? Stakkars dyr..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...