Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker denne tråden. Har forresten en venn på FB jeg ikke skjønner noe av. Er mye rart her. Ikke oversharing, men bare snodige statuser jeg må lese flere ganger for å skjønne. Dette er de tre siste oppdateringene.

#‎posten‬ jeg skal sende en ting som er et hakk større en et brev den veier 66g og hvet du hva?, det koster meg 65 kr og jeg må sende A post fordi den veier for lite? er det blitt slik at Posten som er ‪#‎staten‬ skal tyne oss for vær kr de kan få taki? snart vurderer jeg å starte mitt egent postfirma og utkonkkurere post i butikk dritt og skyhøye glupske statsråder!

SISTE DAG for perioden starter om ikke lenge. Da er det bare en periode igjenav dette året. Så da kan man lure på hva dette året har gitt til mine venner og bekjente:)

Det å ha medfølelse og prøve å rette opp sine egne feil og for bare faenskap tilbake, er utholdene. Nesten kommet til detpunktet jeg ønsker mennesker alt vondt i verden. For viss mennesker ikke kangjøre feil, og prøve å rette på feilen, men for bare faenskap tilbake, ser jeg ikke noen grunn å leve i tilgivelsens verden, men dra opp alt den faenskapen jeg kan finne og ønske dem alt ondt som kan skje et menneske som lever her i verden. Men jeg kan egenlig ikke la meg forføre å gå den veien ennå...q..



Anonymous poster hash: 42a8a...106
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh huff hadde ei som skrev at hun våknet om natten i datterens spy, og det utviklet seg til at hun beskrev omgangssjuken i detalj, så langt at hun hadde datterens diaré nedover magen og at det hadde samlet seg inni navlen hennes!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Åh huff hadde ei som skrev at hun våknet om natten i datterens spy, og det utviklet seg til at hun beskrev omgangssjuken i detalj, så langt at hun hadde datterens diaré nedover magen og at det hadde samlet seg inni navlen hennes!

...og takk for særdeles uviktig detaljinformasjon liksom... :fnise: Enkelte har bare ingen hemninger når det gjelder å beskrive det ene eller det andre i detalj...akkurat som henne du beskrev....Riktig god bedring til sånne... :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvem hun er så vi er ikke venner...bare ler meg fillete av det som blir sitert... :danse:

Hehe ser jeg kanskje ordla meg feil :P haha jeg og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET i går: kl.11.03: UNIVERSITETET trenger en pipe til huset sitt (tar etter hukommelsen, hun spiller flere av disse spillene)

kl. 11.25: UNIVERSITETET slo Beate i candy crush

kl. 11.50: Hjelp UNIVERSITETET å samle mat til dyrene sine (jeg spiller ikke selv, siden statuser blir slettet, så må jeg bare ta etter hukommelse)

Kl. 12.30: Lunsjkos med verdens beste mann <3 <3 <3

kl.14.00: Nå er det nok EKSAMENSLESING for i dag. Snart klar for SISTE EKSAMEN dette semesteret!!!!!

kl.16.00: Koser oss i verdens beste hjem <3 med min elskede mann <3 og mine vakre barn <3 <3 (bilde av spisestuen, og middag)føler seg forelsket.

I dag: Har verdens beste mann <3 <3 Se hva han kom hjem med til meg i dag (bilde av en blomsterbukett)

Mange kommentarer: Fordi du fortjener det <3 <3

UNIVERSITETET: Ja, ikke sant? Han elsker meg så høyt<3 Alle skulle gjort som meg. Ta vare på mennene deres folkens! Jeg gjør ALT for han, han setter så stor pris på meg, han sier han elsker meg hver dag, jeg er prinsessen hans <3 <3 (hun er 45) Nå er det SISTE innspurt med EKSAMEN, min mann er så STOLT av meg <3<3

Ingenting om FARMEN?? Kanskje det ikke er Farmen i helgene? :)

Jeg hater UNIVERSITETET.

(og jeg er sykt overasket over at hun er 45, trodde hun max var 32!)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor/hvem er Universitetet? vil også se.

Jeg oog! Har kjempelyst til å se profilen til denne UNIVERSITETET :laugh:

Anonymous poster hash: 9fb7a...97d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på vennelisten min som klager over hvor elendig barnetv er, og da særlig et program. Hun kan ikke bytte heller, for det er det eneste ungen hennes vil se på.

Ungen er fire måneder gammel.

Hahahahahaha!!

Anonymous poster hash: 1a371...d6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITET burde få vite om denne tråden og sine fans :laugh::laugh: kanskje hun skulle startet blogg også



Anonymous poster hash: a272e...297
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

UNIVERSITET burde få vite om denne tråden og sine fans :laugh::laugh: kanskje hun skulle startet blogg også

Anonymous poster hash: a272e...297

Starter hun blogg står jeg først i køen over følgere :) For som sagt har hun meget stor underholdningsverdi :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg hadde vært topp :fnise: Og jeg som trodde den siste EKSAMEN var i morgen. Neida, nå har hun skrevet: Leser til den store GULLMEDALJE, bare 10 dager til EKSAMEN, så skal det bare være julekos med min kjære <3 <3 <3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Blogg hadde vært topp :fnise: Og jeg som trodde den siste EKSAMEN var i morgen. Neida, nå har hun skrevet: Leser til den store GULLMEDALJE, bare 10 dager til EKSAMEN, så skal det bare være julekos med min kjære <3 <3 <3

Eksamen fra *Livets harde skole* eller.... :skratte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksamen fra *Livets harde skole* eller.... :skratte:

Vel, der ser du at til og med UNIVERSITETSutdannede kan være helt blåste. ;)

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...