Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en mor som driver å legger ut linker til leketøy, og skriver i samme oppdatering "sånn her ønsker nok Maxmillian-Rodohodendro (sønnen hennes) seg", "En slik ville gjort Princess-Dior (datteren) glad på julaften!".

Hahahahahaha, jeg elsker navneeksemplene dine :skratte: Får meg til å le høyt hver gang :fnise:

---

I dag kom det nærbilde av en nyoperert tå med mange sting og en metallsplint stikkende ut der neglen vanligvis er. Takk, facebook. :riste:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes heller ikke 800 kr er dyrt til niese/nevø/barnebarn.. Kommer litt an på hvor mange du har, men vi gir for mer enn det. Vi er langt i fra rike, men prioriterer det.

Men beklager, nok off-topic fra min side.

Om jeg og nin mann skulle gitt minst 800kr pr. niese/nivø så hadde vi vært godt over 5K på det alene. I tillegg kommer gaver til vår øvrige familie og venner. Jeg syntes 800kr per barn er mye penger, men som du sier handler det vel om hva man prioriterer.

La oss avslutte denne avsporingen her.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg har skrevet om han trønderen som var så sinna over at ingen hadde svart han, da han spurte alle på vennelista si hva de jobba med og ingen svarte. Og at de bare måtte "ønfrænne hainn".

Han jobber innen transport og er ivrig på Facebook. Idag la han ut ett bilde av en halvliter på dashbordet og skrev "lunsj". Altså, mens han var på jobb.

Han fikk mange kommentarer om fyllekjøring og andre som skriver "kult" "no vart æ tørst sjøh"

Og han svarer kritikerne om at det ikke er så farlig med styrepils. Tvert imot, kjører han bedre med øl i høwwe (hodet).

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting:

Mannen til dopsmoren er ENDELIG på Facebook. Det er tydelig at det er dopsmoren som styrer hans profil pga bildene og skrivemåten. Han er ikke min type eller alder, men de virker lykkelige sammen:)

Jeg vet ikke om profilbildet eller bildene på albumen hans er tatt fra Halloween fest, eller om han bare er sånn. Lang skinnfrakk og mørke solbriller. Litt usikker på om det er skinnbukse eller bare en mørk dongeri han bruker. Håret er farget svart.

Og dopsmoren er blitt blond!

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er UNIVERSITETET frisk igjen? Det håper jeg. Det kan ikke være lett å gå på UNIVERSITETET og være syk når det nærmer seg EKSAMEN.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor laget de muligheten for å skrive ting som "Trulte spiste is" statuser!!!!!

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Vet ikke helt om jeg har skrevet om han trønderen som var så sinna over at ingen hadde svart han, da han spurte alle på vennelista si hva de jobba med og ingen svarte. Og at de bare måtte "ønfrænne hainn".

Han jobber innen transport og er ivrig på Facebook. Idag la han ut ett bilde av en halvliter på dashbordet og skrev "lunsj". Altså, mens han var på jobb.

Han fikk mange kommentarer om fyllekjøring og andre som skriver "kult" "no vart æ tørst sjøh"

Og han svarer kritikerne om at det ikke er så farlig med styrepils. Tvert imot, kjører han bedre med øl i høwwe (hodet).

Anonymous poster hash: 6e253...16c

:overrasket: håper noen har vett til å videresende denne statusen til arbeidsgiveren hans!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på vennelisten min som klager over hvor elendig barnetv er, og da særlig et program. Hun kan ikke bytte heller, for det er det eneste ungen hennes vil se på.

Ungen er fire måneder gammel.

I 6-tiden i morges fikk dette meg til å le så høyt at min 1 år gamle sønn, som aldri har sett barnetv, og følgelig brukte morgenkvisten på å leke, også begynte å le :)

Jeg har for øvrig en på vennelista mi som postet bilde av barnet sitt sittende på potte, med teksten noe ala "nuskepuskens første tissing på potte. Mamma er såååå stolt!".

Både tekst og bilde forsvant etter kommentaren "og når 'nuskepusken' blir 14 år, setter han sikkert pris på at mamma postet dette på Face da han var liten ..." fikk ørten likes på kort tid.

Enkelte mennesker burde hatt forbud mot sosiale medier!

Endret av Frøken Smilla
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET er tydeligvis frisk igjen. Hun har ofte sånne dramatiske statuser når hun er syk (som er 2 - 3 ganger i uken). Da skulle man nesten tro at hennes siste time var kommet. Heldigvis har likes og hjerter helbredende effekt (såkalt fjernhealing), så etter passende mengder med hjerter, kommer det en ny status.

Hun er nå både forelsket og meget intelligent. Hjemme med verdens beste mann - føler seg forelsket. Hun har tatt en av disse iQ - testene som florerer på fb for tiden, og fått 128 i iq. Lurer på hvor mange ganger hun tok den før hun la resultatet ut?? :fnise: Om ikke det er alle EKSAMENE da som har gitt utslag på intelligensen? :D

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke 800 kr er dyrt til niese/nevø/barnebarn.. Kommer litt an på hvor mange du har, men vi gir for mer enn det. Vi er langt i fra rike, men prioriterer det.

Men beklager, nok off-topic fra min side.

Det skulle tatt seg ut! Jeg har ingen tantebarn, men 12 fettere og kunstner på ene siden og 15 på den andre. Så mine tanter og onkler skulle da punge ut rundet 10.000 bare til tantebarn dersom de prioriterte det? Nei, her er alle i slekta fornøyd med en hundrings.

Anonymous poster hash: 62716...264

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det skulle tatt seg ut! Jeg har ingen tantebarn, men 12 fettere og kunstner på ene siden og 15 på den andre. Så mine tanter og onkler skulle da punge ut rundet 10.000 bare til tantebarn dersom de prioriterte det? Nei, her er alle i slekta fornøyd med en hundrings.

Anonymous poster hash: 62716...264

Prøv å les innlegget mitt en gang til.... Jeg kan jo heve ut en vesentlig setning: " Kommer litt an på hvor mange du har" :tommelopp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å les innlegget mitt en gang til.... Jeg kan jo heve ut en vesentlig setning: " Kommer litt an på hvor mange du har" :tommelopp:

Ja, men du fikk det som å høre ut som man ikke prioriterte familien om man ikke brukte 800 på gave. Det er jo helt sykt. Jeg skjønner det til nøds om du har 1 eller 2 tantebarn. 800 er mer enn hva jeg bruker til mine søsken og foreldre til sammen. Du må være veldig rik.

Anonymous poster hash: 62716...264

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok julegavesnakk nå. Opprett tråd i underforumet Julen 2014 om det ønskelig å diskutere dette videre :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET er tydeligvis frisk igjen. Hun har ofte sånne dramatiske statuser når hun er syk (som er 2 - 3 ganger i uken). Da skulle man nesten tro at hennes siste time var kommet. Heldigvis har likes og hjerter helbredende effekt (såkalt fjernhealing), så etter passende mengder med hjerter, kommer det en ny status.

Hun er nå både forelsket og meget intelligent. Hjemme med verdens beste mann - føler seg forelsket. Hun har tatt en av disse iQ - testene som florerer på fb for tiden, og fått 128 i iq. Lurer på hvor mange ganger hun tok den før hun la resultatet ut?? :fnise: Om ikke det er alle EKSAMENE da som har gitt utslag på intelligensen? :D

Den IQ-testen tror jeg har bare ett tall, da alle jeg har sett har hatt 128 i IQ. Synd for UNIVERSITETET som dessverre ikke er så intelligent som hun kanskje tror selv :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for øvrig; Teppe på dassen? ÆSJ!

Sånn dolokktrekk husker jeg fra barndommen. Blir ekkel bare av å tenke på hvor uhygienisk det må være.

Anonymous poster hash: 784c2...404

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest alegria

UNIVERSITETET er tydeligvis frisk igjen. Hun har ofte sånne dramatiske statuser når hun er syk (som er 2 - 3 ganger i uken). Da skulle man nesten tro at hennes siste time var kommet. Heldigvis har likes og hjerter helbredende effekt (såkalt fjernhealing), så etter passende mengder med hjerter, kommer det en ny status.

Hun er nå både forelsket og meget intelligent. Hjemme med verdens beste mann - føler seg forelsket. Hun har tatt en av disse iQ - testene som florerer på fb for tiden, og fått 128 i iq. Lurer på hvor mange ganger hun tok den før hun la resultatet ut?? :fnise: Om ikke det er alle EKSAMENE da som har gitt utslag på intelligensen? :D

Ler meg ihjel av denne dama. Er innom tråden så ofte som mulig bare for å se om det er noe nytt om henne. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter spent på hvor mange % venstre-hjernet UNIVERSITETET er.

(Spammes ned av folk som synes det er viktig å få frem hvor kreative evt logiskanalyserende de er for tiden).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den IQ-testen tror jeg har bare ett tall, da alle jeg har sett har hatt 128 i IQ. Synd for UNIVERSITETET som dessverre ikke er så intelligent som hun kanskje tror selv :D

Jeg fikk 126.

En annen som tok den la den ut med kommentaren:

114 i IQ! Rene geniet her.

Med masse likes, hjerter og kommentarer om hvor flink og smart hun er.

Nei, du er ikke et geni om du har 114 i IQ. Du er bare helt normal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror men skal ta de iq testene med en klype salt.

Jeg har en bekjent som flyttet idag, og selvfølgelig trengte hjelp, da hun selv ikke var i form.

Dette spurte hun om på face igår, og nesten alle svarte at de dessverre hadde planer, men om hun hadde sagt fra tidligere kunne de stilt opp. Hjerte hjerte.

Hele gårsdagen og idag har gått ned til å klage over at man ser hvem de virkelige vennene er, skuffet over at hun som gir så mye at seg selv betyr så lite for andre, motgang gjør deg IKKE sterkere, livet er hardt når man er alene, hun trodde hun hadde gode venner osv. You name it egentlig. Skjønner meg ikke på sånne folk:-)

Anonymous poster hash: c6962...717

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...