Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Det finnes så utrolig mange sympatijegere at man blir helt kvalm. Man så det mye bedre rundt 22/7, for da var det så mange som kjente noen som kjente noen som var fetteren til en som var i nærheten av Utøya...typ.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jørild

Sympatijegere er siste sort, det være seg andres dødsfall, ulykke og faktisk glede. Null evne til å se hva som passer seg og ikke. Burde vært kastet ut av sosiale medier for lengst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Det er dessverre utrolig mange som liker å "sole seg i glansen" når noen perifere bekjente dør :( Jeg har ei på vennelista som er sånn... Når en person er død, er det liksom ikke måte på hvor glad hun var i ham/henne. Men jeg kjenner tilfeldigvis folk som stod et par av disse menneskene nær, og de vet at hun bare kjente dem overfladisk.

Helt sykt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som la ut bilde av seg selv hos gynekologen, i stolen...

Alt skal deles tydeligvis.

Anonymous poster hash: e5c2a...1ea

Mulig vi har samme venn. Så også dette her en dag...

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Det var nå bare søtt da :)

Jeg har ei som legger ut oppdateringer om akvariet sitt. Hvilke fisker hun har, hva slags utstyr osv. Ikke akkurat oversharing, men dørgende kjedelig ;)

Mulig vi har samme venn da. Ikke en dag uten bilder og oppdatering om akvariet. Å at hun tar seg en dram eller to ganske så ofte :P

Anonymous poster hash: ec925...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er skrevet av to person. Vi er ikke fb venner (har en felles venner på fb så jeg ser alt de skriver)

Person 1

Hjemme med xxxxxx som spydde igår! Heldigvis ikke kommet noe idag <3

Hjemme med lille xxxxx idag som er syk stakkars♥ feber og hoster! Skulle legge han og han spydde opp masse slim! Tror han syns det var deilig for nå ble det plutselig full fart her ♥

Når du våkner av at du har drømt at du er i utlandet og har tystet på veil person og han ser det er deg , og du er redd for å bli skytt! Også våkner, å er redd for å gå på do.....den følelsen!

Person 2

da ser det ut til at xxxxxxxxxx har fått vannkopper,noen som vil ha?bare å komme på besøk;-)

lurer litt på alt sammen nå jeg....er det en verden der ute eller er det ikke,hadde vært hyggelig med noen fysiske venner også,å ikke bare her,jaja..

Jah..! Her i xxxxxxxx tar man vist ikke så mye hensyn når det kommer til bråk på kveldstid.. Å begynne med traktorkjøring etter ti på kvelden tar faktisk kaka,xxxxxxxxxx våkna å styr.. *&%#&%%&%%*##!!!

..samme idioten som spredte møkk i solsteka kl. To på daen



Anonymous poster hash: 6f981...f27
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"natta med vondt i munnen "+ tagget typen.

typen skrev under: "ingen kommentar;)"

brrr...

Anonymous poster hash: 13ab2...677

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sopp i underlivet på 6. dagen. Typen begynner å få abstinenser".



Anonymous poster hash: 1f661...104
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"natta med vondt i munnen "+ tagget typen.

typen skrev under: "ingen kommentar;)"

brrr...

Anonymous poster hash: 13ab2...677

Hæ? :klo: Mulig jeg har tungt for det, men den tok jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klo: Mulig jeg har tungt for det, men den tok jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Blowjob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"4 dager igjen så kommer *sønnens navn* hjem til mammen sin på samvær igjen. SAAAAVN. Gleder meg til møte hos advokaten denne uken og til det blir full kamp mot barnevernet igjen. Mamma hjerte mitt gir aldri opp , HAN SKAL TILBAKE HIT HER HAN HØRER HJEMME *Til opplysning så kan jeg si med hånden på hjerte at dette ikke er noe aprilsnar! Ha en fine dag alle sammen"



Anonymous poster hash: be048...3c5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toppris

Denne dukket opp hos meg her om dagen:

"ola normann HVORFOR faen spørr alle vennene mine meg om hvem faen han halvfeite sniken fra xxx er?? FJÆRN MINE VENNER!! ! SLUTT Å SI DU KJENNER MEG!!! Å JEG ER LIKSOM BARE FOBANNA PÅ HELE VERDEN JEG?? FORBANNA STUSSELIGEWANNABEBROILERFAEN ASS!! Sånne stygge fitter som deg som liksom har unge å ikke tørr å prate med meg som får meg MENTAL DA!!! Har ikke vært i xxx på over et ÅR!! Nå kjører jeg rundt her å spørr etter DEG å det FREKKE FITTETRYNET DITT!! Snart skriver jeg bare navnet ditt på allt av sosiale medier å google å gulesider å allt å beggynner å PLAGE DEG sånn det stygge trynet ditt har plaga meg i HELGA!!!! *telefonnummer* RING MEG DU!! Ellers møtes vi bare PLUTSELIG. JEG GIR FAEN!!!!!"

Han kommenterte sin egen status litt senere:

HVA FAEN?? HAN FITTA RINGTE JO ALDRI!!! Jaja, enda en på lista over pedofile heroinfitter som skal UT AV LANDET MITT!!! Ola Normann JEG SJEKKA LITT UT HVEM DU ER!!!! hehe :-D OOOHH YEEEAAH!!!!! Pedofili antatte voldtekter faen meg stor svinndler å SUPER JUNKY!!! HVA FAEN får deg til å kjøre gå eller bevege deg TRYGT I NORGE!!!???? DU SKULLE VÆRT SKUTT Å HENGT SAMTIDIG PÅ ÅPEN GATE!!! Æsj ass, sånn folk som DEG som gjør det landet her til en SKAMM!!!!! STUSSELIGE JÆVELA HURRATORPEDO ASS!!! Meld deg inn med RESTEN av gjengen i team BROILER så snakkes vi plutselig :D hahaha. Håper HELE familien din er der å ser på å hører HVORFOR du ikke får se dattra di MER!!!! Jævela PEDOFAENS WANNABE HURRATORPEDO TØFF I KJEFTEN WANNABE STRAIGHTE BOLE HUE AV ET STUSSELIG FORSØK PÅ EN MANN ASS!!!! HØRT OM Å PASSE DEN STYGGE LILLE KJEFTEN SIN???! TYDELIGHVIS kan du FAEN ikke NORSK engang!!!??? JEG SA DETTE KOM TIL Å TA HEEEELT AV OM DU IKKE PASSA DET STYGGE TRYNET DITT!!! HØRT NAVNET DITT HEEEELE HELGA!!!! Spurte PENT om du kunne ringe i stad på dagen men da var du bare FREKK I FITTA DI DIN JÆVELA HORE!!! Driver man spiritisme så faen ikke grin til onkel når du møter SATAN i DØRA!!! Da bare ler de av DEG!!!"

Hjelpes!

Endret av Toppris
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dukket opp hos meg her om dagen:

"ola normann HVORFOR faen spørr alle vennene mine meg om hvem faen han halvfeite sniken fra xxx er?? FJÆRN MINE VENNER!! ! SLUTT Å SI DU KJENNER MEG!!! Å JEG ER LIKSOM BARE FOBANNA PÅ HELE VERDEN JEG?? FORBANNA STUSSELIGEWANNABEBROILERFAEN ASS!! Sånne stygge fitter som deg som liksom har unge å ikke tørr å prate med meg som får meg MENTAL DA!!! Har ikke vært i xxx på over et ÅR!! Nå kjører jeg rundt her å spørr etter DEG å det FREKKE FITTETRYNET DITT!! ................

Går slike folk løs på gata?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket opp hos meg her om dagen:

"ola normann HVORFOR faen spørr alle vennene mine meg om hvem faen han halvfeite sniken fra xxx er?? FJÆRN MINE VENNER!! ! SLUTT Å SI DU KJENNER MEG!!! Å JEG ER LIKSOM BARE FOBANNA PÅ HELE VERDEN JEG?? FORBANNA STUSSELIGEWANNABEBROILERFAEN ASS!! Sånne stygge fitter som deg som liksom har unge å ikke tørr å prate med meg som får meg MENTAL DA!!! Har ikke vært i xxx på over et ÅR!! Nå kjører jeg rundt her å spørr etter DEG å det FREKKE FITTETRYNET DITT!! Snart skriver jeg bare navnet ditt på allt av sosiale medier å google å gulesider å allt å beggynner å PLAGE DEG sånn det stygge trynet ditt har plaga meg i HELGA!!!! *telefonnummer* RING MEG DU!! Ellers møtes vi bare PLUTSELIG. JEG GIR FAEN!!!!!"

Han kommenterte sin egen status litt senere:

HVA FAEN?? HAN FITTA RINGTE JO ALDRI!!! Jaja, enda en på lista over pedofile heroinfitter som skal UT AV LANDET MITT!!! Ola Normann JEG SJEKKA LITT UT HVEM DU ER!!!! hehe :-D OOOHH YEEEAAH!!!!! Pedofili antatte voldtekter faen meg stor svinndler å SUPER JUNKY!!! HVA FAEN får deg til å kjøre gå eller bevege deg TRYGT I NORGE!!!???? DU SKULLE VÆRT SKUTT Å HENGT SAMTIDIG PÅ ÅPEN GATE!!! Æsj ass, sånn folk som DEG som gjør det landet her til en SKAMM!!!!! STUSSELIGE JÆVELA HURRATORPEDO ASS!!! Meld deg inn med RESTEN av gjengen i team BROILER så snakkes vi plutselig :D hahaha. Håper HELE familien din er der å ser på å hører HVORFOR du ikke får se dattra di MER!!!! Jævela PEDOFAENS WANNABE HURRATORPEDO TØFF I KJEFTEN WANNABE STRAIGHTE BOLE HUE AV ET STUSSELIG FORSØK PÅ EN MANN ASS!!!! HØRT OM Å PASSE DEN STYGGE LILLE KJEFTEN SIN???! TYDELIGHVIS kan du FAEN ikke NORSK engang!!!??? JEG SA DETTE KOM TIL Å TA HEEEELT AV OM DU IKKE PASSA DET STYGGE TRYNET DITT!!! HØRT NAVNET DITT HEEEELE HELGA!!!! Spurte PENT om du kunne ringe i stad på dagen men da var du bare FREKK I FITTA DI DIN JÆVELA HORE!!! Driver man spiritisme så faen ikke grin til onkel når du møter SATAN i DØRA!!! Da bare ler de av DEG!!!"

Hjelpes!

Ta screenshot eller kopier denne statusen og send den til de her: https://m.facebook.com/kontrollorganet?id=349815108378532&refsrc=https%3A%2F%2Fnb-no.facebook.com%2Fkontrollorganet

Midt i blinken for de :)

Anonymous poster hash: 6523c...804

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne dukket opp hos meg her om dagen:

"ola normann HVORFOR faen spørr alle vennene mine meg om hvem faen han halvfeite sniken fra xxx er?? FJÆRN MINE VENNER!! ! SLUTT Å SI DU KJENNER MEG!!! Å JEG ER LIKSOM BARE FOBANNA PÅ HELE VERDEN JEG?? FORBANNA STUSSELIGEWANNABEBROILERFAEN ASS!! Sånne stygge fitter som deg som liksom har unge å ikke tørr å prate med meg som får meg MENTAL DA!!! Har ikke vært i xxx på over et ÅR!! Nå kjører jeg rundt her å spørr etter DEG å det FREKKE FITTETRYNET DITT!! Snart skriver jeg bare navnet ditt på allt av sosiale medier å google å gulesider å allt å beggynner å PLAGE DEG sånn det stygge trynet ditt har plaga meg i HELGA!!!! *telefonnummer* RING MEG DU!! Ellers møtes vi bare PLUTSELIG. JEG GIR FAEN!!!!!"

Han kommenterte sin egen status litt senere:

HVA FAEN?? HAN FITTA RINGTE JO ALDRI!!! Jaja, enda en på lista over pedofile heroinfitter som skal UT AV LANDET MITT!!! Ola Normann JEG SJEKKA LITT UT HVEM DU ER!!!! hehe :-D OOOHH YEEEAAH!!!!! Pedofili antatte voldtekter faen meg stor svinndler å SUPER JUNKY!!! HVA FAEN får deg til å kjøre gå eller bevege deg TRYGT I NORGE!!!???? DU SKULLE VÆRT SKUTT Å HENGT SAMTIDIG PÅ ÅPEN GATE!!! Æsj ass, sånn folk som DEG som gjør det landet her til en SKAMM!!!!! STUSSELIGE JÆVELA HURRATORPEDO ASS!!! Meld deg inn med RESTEN av gjengen i team BROILER så snakkes vi plutselig :D hahaha. Håper HELE familien din er der å ser på å hører HVORFOR du ikke får se dattra di MER!!!! Jævela PEDOFAENS WANNABE HURRATORPEDO TØFF I KJEFTEN WANNABE STRAIGHTE BOLE HUE AV ET STUSSELIG FORSØK PÅ EN MANN ASS!!!! HØRT OM Å PASSE DEN STYGGE LILLE KJEFTEN SIN???! TYDELIGHVIS kan du FAEN ikke NORSK engang!!!??? JEG SA DETTE KOM TIL Å TA HEEEELT AV OM DU IKKE PASSA DET STYGGE TRYNET DITT!!! HØRT NAVNET DITT HEEEELE HELGA!!!! Spurte PENT om du kunne ringe i stad på dagen men da var du bare FREKK I FITTA DI DIN JÆVELA HORE!!! Driver man spiritisme så faen ikke grin til onkel når du møter SATAN i DØRA!!! Da bare ler de av DEG!!!"

Hjelpes!

Hva har folk kommentert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

En FB-venn døde og en annen annonserte dette på den avdødes vegg.

Hvil i fred, kjære xxx. Jeg er helt knust og jeg ber for dine barn (barnas navn og tagget enkemannens navn, samt den som er død)

En av kommentarene er, hvem er du og hvorfor får jeg vite dette fra deg og ikke fra familien selv?

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Det her er det drøyeste jeg har lest på lenge! :hakeslepp:

At noen virkelig gjør sånt! Vedkommende har ikke svart på den kommentaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen til lillebroren min liker flere seksuelle bilder, har jeg sett. Type bilde av ei som blir sleika, med teksten "breakfast is the most important meal of the day". Dette vil jeg ikke vite :((



Anonymous poster hash: 069ba...5c6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket opp hos meg her om dagen:

"ola normann HVORFOR faen spørr alle vennene mine meg om hvem faen han halvfeite sniken fra xxx er?? FJÆRN MINE VENNER!! ! SLUTT Å SI DU KJENNER MEG!!! Å JEG ER LIKSOM BARE FOBANNA PÅ HELE VERDEN JEG?? FORBANNA STUSSELIGEWANNABEBROILERFAEN ASS!! Sånne stygge fitter som deg som liksom har unge å ikke tørr å prate med meg som får meg MENTAL DA!!! Har ikke vært i xxx på over et ÅR!! Nå kjører jeg rundt her å spørr etter DEG å det FREKKE FITTETRYNET DITT!! Snart skriver jeg bare navnet ditt på allt av sosiale medier å google å gulesider å allt å beggynner å PLAGE DEG sånn det stygge trynet ditt har plaga meg i HELGA!!!! *telefonnummer* RING MEG DU!! Ellers møtes vi bare PLUTSELIG. JEG GIR FAEN!!!!!"

Han kommenterte sin egen status litt senere:

HVA FAEN?? HAN FITTA RINGTE JO ALDRI!!! Jaja, enda en på lista over pedofile heroinfitter som skal UT AV LANDET MITT!!! Ola Normann JEG SJEKKA LITT UT HVEM DU ER!!!! hehe :-D OOOHH YEEEAAH!!!!! Pedofili antatte voldtekter faen meg stor svinndler å SUPER JUNKY!!! HVA FAEN får deg til å kjøre gå eller bevege deg TRYGT I NORGE!!!???? DU SKULLE VÆRT SKUTT Å HENGT SAMTIDIG PÅ ÅPEN GATE!!! Æsj ass, sånn folk som DEG som gjør det landet her til en SKAMM!!!!! STUSSELIGE JÆVELA HURRATORPEDO ASS!!! Meld deg inn med RESTEN av gjengen i team BROILER så snakkes vi plutselig :D hahaha. Håper HELE familien din er der å ser på å hører HVORFOR du ikke får se dattra di MER!!!! Jævela PEDOFAENS WANNABE HURRATORPEDO TØFF I KJEFTEN WANNABE STRAIGHTE BOLE HUE AV ET STUSSELIG FORSØK PÅ EN MANN ASS!!!! HØRT OM Å PASSE DEN STYGGE LILLE KJEFTEN SIN???! TYDELIGHVIS kan du FAEN ikke NORSK engang!!!??? JEG SA DETTE KOM TIL Å TA HEEEELT AV OM DU IKKE PASSA DET STYGGE TRYNET DITT!!! HØRT NAVNET DITT HEEEELE HELGA!!!! Spurte PENT om du kunne ringe i stad på dagen men da var du bare FREKK I FITTA DI DIN JÆVELA HORE!!! Driver man spiritisme så faen ikke grin til onkel når du møter SATAN i DØRA!!! Da bare ler de av DEG!!!"

Hjelpes!

Er han på speed eller noe? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...