Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cevita

Opp med hånda de som har sett en eller flere teite "beef and blowjobday" statuser/bilder i dag:

"Rekker opp hånda"

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opp med hånda de som har sett en eller flere teite "beef and blowjobday" statuser/bilder i dag:

"Rekker opp hånda"

"Bra mannen min kan steke biff, for jeg suger på kjøkkenet. Knisefnise."

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg synes liksom at "Biff er digg ;)" sier litt for mye også, jeg da... :fnise:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona disker opp med biff i dag. Stjerne i boka.

Jeg hadde glemt denne BBJ-dagen, så jeg trykket jo liker også :ler: Tenkte bar det var hyggelig at de skulle ha biff til middag jeg :ler:

:klaske:



Anonymous poster hash: 95048...3d9
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp med hånda de som har sett en eller flere teite "beef and blowjobday" statuser/bilder i dag:

"Rekker opp hånda"

:vinke:

Jeg til og med fjernet TV2-nyhetene fra feeden min pga. at de slo stort opp om 'vet du hvilken dag det er i dag' *fnis* :roll: Da ble jeg irritert. Nyheter liksom. :P

Det er PI-dagen! :glare:

National-Pi-Day.jpg

Endret av loffen
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fikk et skikkelig kick med å rydde klesskapet mitt hjemme... Får se hva skjer når jeg kommer hjem fra fjellet:-) "

Åååååååååkei. Da vet jeg det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var mye rart om biffdagen her også. En av de mange som skrev om biff til middag fikk svar fra ei som tydeligvis ikke visste hva slags "dag" det var. Hun fikk noen lite fine svar om de skulle ha noe med fiskelukt til dessert. :sjokkert:



Anonymous poster hash: 044de...ca1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fikk et skikkelig kick med å rydde klesskapet mitt hjemme... Får se hva skjer når jeg kommer hjem fra fjellet:-) "

Åååååååååkei. Da vet jeg det.

Jeg har en sånn på vennelista mi. Toppet seg da hun delte i statusen sin at hun hadde bestilt seg Eurobonus-kort. Da orket jeg ikke mer. Hun er så hyggelig, så jeg har ikke ville fjerne henne fra newsfeeden før selv om hun deler alt for mange trivielle ting. Men Eurobonus-kort? Seriøst?

(Type kort er endret)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mor som postet bilde av datteren som tydelig ligger på sykehus med nakkekrage og sover. Skriver "tilbringer natten med å passe på denne jenta :)". Når folk spør hva som har skjedd, opplyser hun at hun har blitt banket opp.

Wtf?

Endret av Maneo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mor som postet bilde av datteren som tydelig ligger på sykehus med nakkekrage og sover. Skriver "tilbringer natten med å passe på denne jenta :)". Når folk spør hva som har skjedd, opplyser hun at hun har blitt banket opp.

Wtf?

Omg, jeg mister trua på menneskeheten, mer og mer, dag for dag. :(

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Noen har rett og slett total mangel på respekt for sine barns privatliv. Enkelte eksponerer jo barna sine på FB på samme måte som paparazzier eksponerer kjendiser... De hadde kanskje hatt godt av å spørre seg selv - ville jeg ha likt at noen tok bilde av meg i en sånn situasjon og la det ut på nettet uten mitt samtykke?

På en annen side er vel mange av disse folka så fjerne at de ville svart ja på spørsmålet...

:sukk:

Jeg synes det er helt greit å legge ut et og annet "nøytralt" bilde av ungene (som tydelige poserende fotografier der barna er klar over at de blir tatt bilde av, og de er påkledde, glade osv), men å legge ut bilder ukentlig, daglig (ja for noen flere ganger daglig) og i alle tenkelige situasjoner - spisende, sovende, syke, skadede, (halv)nakne, på do/potte, gråtende, møkkete osv. er IKKE greit i min verden. Kjenner jeg er sjeleglad for at pinlige barnebilder av meg (der mamma og pappa mener jeg er såååå søt, men som resten av verden, meg inkludert, kan se at jeg ser ut som en tulling), befinner seg i et nedstøvet album hjemme hos foreldrene mine og ikke på nettet...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere skrevet om alenemor til Chrysander-Maxmillius og Aurora-Dior fra indre østland som oppdaterer jevnlig om NAV og Candycrush.

Hun legger ut MINST 3 bilder av ungene sine hver dag. Ispedd filmer. Jevnlig deler hun "lillegutt har endelig bæsja på potte!"-statuser.

Jeg er så immari glad hele barnealbumet mitt ligger på nett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere skrevet om alenemor til Chrysander-Maxmillius og Aurora-Dior fra indre østland som oppdaterer jevnlig om NAV og Candycrush.

Hun legger ut MINST 3 bilder av ungene sine hver dag. Ispedd filmer. Jevnlig deler hun "lillegutt har endelig bæsja på potte!"-statuser.

Jeg er så immari glad hele barnealbumet mitt ligger på nett.

Du kødder nå...?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En på ventelista som oppdaterer været, natt- og morgen statuser med bilde av seg selv i enten bare bh og truse eller naken. Idag skinner solen (nakenbilde av seg selv) uff idag er det kaldt ute (bilde av seg selv i bare undertøyet og puppene presses oppover)

Ti sånne poster hver dag.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naken? Da hadde jeg rapportert henne til Facebook, så hadde nok det stoppa fort ja ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne statusen synes jeg er drøy. Hun legger ut så mye upassende om ungen sin. Stakkars barn..

"Visste ikke helt om jeg skulle le eller grine av X sin aktivitet på badet ikveld etter hun/han hadde bæsjet på potten... (der vil hun/han sitte helt i fred). Når vi kom inn på badet stod hun/han og hadde lagd en brun skøytebane over halve gulvet som hun/han stod og vasset rundt med beina sine oppi... hehm... min erfaring, ikke gi 2-åringen to saftis før kvelds... lol offameg... etterpå stod hun/han i dusjen og sang og nynnet mens hun/han vasket seg selv og badekrakken med en våtserviett...."



Anonymous poster hash: 8b641...a98
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne statusen synes jeg er drøy. Hun legger ut så mye upassende om ungen sin. Stakkars barn..

"Visste ikke helt om jeg skulle le eller grine av X sin aktivitet på badet ikveld etter hun/han hadde bæsjet på potten... (der vil hun/han sitte helt i fred). Når vi kom inn på badet stod hun/han og hadde lagd en brun skøytebane over halve gulvet som hun/han stod og vasset rundt med beina sine oppi... hehm... min erfaring, ikke gi 2-åringen to saftis før kvelds... lol offameg... etterpå stod hun/han i dusjen og sang og nynnet mens hun/han vasket seg selv og badekrakken med en våtserviett...."

Anonymous poster hash: 8b641...a98

Grøss...

Stakkars unge!

Og hvem vil egentlig vite sånt uansett?

Kan ikke mamma-oversharerne holde seg til lukkede mamma-forum der de kan dele bæsje-anektoder med hverandre til kuene kommer hjem? :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kødder nå...?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Litt.

Jeg har (selvfølgelig) anonymisert ungene ved å gi dem andre (og litt overdrevne) navn. Delvis for den humoristiske effekten.

Men, for å ha det helt klart, de ungene HAR ekstremt pompøse "unge-mødre-navn" (selvfølgelig dobbeltnavn) av typen Leah-Izadohra, Sander-Timmian, Emma-kamomille, Liam-Alexander etcetc.

Jeg har faktisk valgt å anonymisere hovedsakelig fordi ingen andre i Norge heter det samme som de ungene (i den kombinasjon)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''A question to all the moms on my friends list: I took a little too long between breastfeeding, and now one of my breasts is swollen and sore....Normally when this happens, it goes away when I breastfeed, but not this time! Do any of you have any tips?''

Jeg skjønner at hun er bekymret, men for meg ble det en smule for mye å skrive på facebook....



Anonymous poster hash: 9298c...f1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringe helsestasjonen, kanskje..? :roll:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...