Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, loffen skrev:

:5: 

Min lille hund veier 3 kg, og de dagene jeg orker gå langt, så må jeg bære henne innimellom. 
Jeg kunne heller ikke hatt en stor hund som krever lange turer hver dag, det har ikke jeg helse til. 

En liten hund er da like ekte som en stor hund. Hjelpes, så ignorant.. Vi får bare ikke bry oss, men kjenner jeg ble provosert. :ler:  

Enig! Hadde selv en liten hund en periode som fikk en skade som gjorde at den ikke kunne gå så mye eller så langt på sine eldre dager. Hunden ELSKET å ut på tur og løsningen ble da å bære den deler av veien slik at den kunne være med den også :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HEY

i dag har jeg vært på 17. Mai feiring. Se den flotte bunaden min daaaaaaaaaaaaa. 

Sånt er maks flaut. 

Og ps. Jeg har bunad selv. Og nei. Jeg er ikke sjalu på mongiser. 

Anonymkode: 50557...692

Atte hæ???

Anonymkode: 95c30...4db

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 13.12, kenpet skrev:

Ei jeg har på vennelista som tror hun kan synge. Legger daglig ut videoer hvor hun synger surt og falskt. Hun skrev i går at hun har slettet folk som ikke liker musikken hennes fordi hun ikke var behov for falske folk. Hun mener folk sier at "sangen suger" når de gir konstruktive tilbakemeldinger.

Hun har også laget en fanside av seg selv, hvor "fansen" hennes tydeligvis digger sangen og stemmen hennes.

Samtidig skrev hun at hun fikk et tilbud, men takket nei fordi ingen har troa på henne. Så da var det ingen vits. Hun har litt for høy tro på seg selv, stakkar, og veldig desperat.

Høres ut som Lene Orvik? Hun er i hvertfall veldig aktiv med dette på instagram, og det er tydelig at hun selv synes hun synger fantastisk. Vel, der tar hun skikkelig feil.

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Noen som har en stor vaskemaskin til låns? (Sønnens navn) har tisset ut 4 dyner!! Ta kontakt på PM!»

Hun har åpen profil og har flere bilder av sønnen sin der.. 

Tidligere har hun delt videoer av at han har hatt sinneutbrudd i matbutikken, på do, ved leggetid og på kjøpesenteret på snapchat.  Forstår at unger kan teste grenser, men å stå og filme sønnen sin i en sånn situasjon for og sende det videre...

Anonymkode: 81470...277

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fant jeg i kommentarfeltet på et bilde av ei dame. Det Herr Gul sier teller kanskje ikke helt som oversharing, men jeg syntes det var spesielt. Og han legger ved en selfie 😬

Anonymkode: d2f87...21b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei på vennelista mi skal bli mamma. Har lagt ut et bilde av hunden, som er dekt i babyklær, ultralydbilder osv. Med teksten: mom and dad are getting me a human. 

Med gratulasjoner til både 2 og 4 bente 😂 

 

Ei annen la ut status etter status, var til og med i avisa. Om at hun og barna måtte lete etter tomflasker i søpla og at barna ikke fikk gå i bursdagsselskap fordi hun ikke har råd til gaver. Mens på instagrammen poster hun halvnakne bilder i nye treningsklær og at hun skal til Oslo på fitnesskonkuranser. 

Ei annen var sur fordi noen hadde rapportert inn de fine feriebildene hennes, fordi facebook hadde slettet de. Disse bildene innebar flere nakenbilder av en 7 år gammel gutt og lillesøsteren. 

 

 

Anonymkode: a200f...260

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎02‎.‎2019 den 0.52, AnonymBruker skrev:

Ei på vennelista mi skal bli mamma. Har lagt ut et bilde av hunden, som er dekt i babyklær, ultralydbilder osv. Med teksten: mom and dad are getting me a human.  

Med gratulasjoner til både 2 og 4 bente 😂 

Dette var jo søtt da! :nordvesta:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farris bad har lagt ut spørsmål «hvem er din valentine?» 

Folk legger ut om hvorfor de fortjener å dra på Farris bad. Hvor vondt de har hatt det, og alle dems plager. 😂

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, #Sunrise skrev:

Farris bad har lagt ut spørsmål «hvem er din valentine?» 

Folk legger ut om hvorfor de fortjener å dra på Farris bad. Hvor vondt de har hatt det, og alle dems plager. 😂

😂😂😂

Anonymkode: 95c30...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, #Sunrise skrev:

Farris bad har lagt ut spørsmål «hvem er din valentine?» 

Folk legger ut om hvorfor de fortjener å dra på Farris bad. Hvor vondt de har hatt det, og alle dems plager. 😂

Er minst en oppegående person som har skrevet at dette ikke er en konkurranse, men folk bare fortsetter og tror vel de kan vinne 😂

fantastisk måte av bedrifter å få gratis reklame på da 😊

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 minutter siden, Wenda skrev:

fantastisk måte av bedrifter å få gratis reklame da

Nettopp. Når alle nekene kommenterer så spres jo reklamen til feeden til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, #Sunrise skrev:

Farris bad har lagt ut spørsmål «hvem er din valentine?» 

Folk legger ut om hvorfor de fortjener å dra på Farris bad. Hvor vondt de har hatt det, og alle dems plager. 😂

Haha, måtte inn og lese! Alltid morsomt når folk legger ut alle slags livshistorier under konkurranser. Og her var det ikke en konkurranse en gang 😂🙈

Anonymkode: 95c30...4db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2019 den 13.12, kenpet skrev:

Ei jeg har på vennelista som tror hun kan synge. Legger daglig ut videoer hvor hun synger surt og falskt. Hun skrev i går at hun har slettet folk som ikke liker musikken hennes fordi hun ikke var behov for falske folk. Hun mener folk sier at "sangen suger" når de gir konstruktive tilbakemeldinger.

Hun har også laget en fanside av seg selv, hvor "fansen" hennes tydeligvis digger sangen og stemmen hennes.

Samtidig skrev hun at hun fikk et tilbud, men takket nei fordi ingen har troa på henne. Så da var det ingen vits. Hun har litt for høy tro på seg selv, stakkar, og veldig desperat.

Åååå så fantastisk! Det er sånn togkrasj man bare må beholde som fb. Venn for underholdningens skyld🤣 

jeg har ei som jeg gikk på barneskole med som liker å uttrykke seg og sine følelser på haltende rim. Hun har gått igjennom samlivsbrudd og problemer med barnevernet, alt uttrykt på enderim på fb, pent iblandet vakre visdomsord om at livet er en reise og lykken finnes inni deg🤣

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sugar&Spice skrev:

Jeg lurer på hvordan det går med UNIVERSITETET?

 

Det er vi flere som lurer på...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Sugar&Spice skrev:

Jeg lurer på hvordan det går med UNIVERSITETET?

 

Hun har sikkert gått over til å fortelle alle rundt henne om at de burde gå på UNIVERSITETET slik hun gjorde, og at tiden på UNIVERSITETET var den beste tiden i hennes liv osv.

Anonymkode: 89e49...c2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har sikkert gått over til å fortelle alle rundt henne om at de burde gå på UNIVERSITETET slik hun gjorde, og at tiden på UNIVERSITETET var den beste tiden i hennes liv osv.

Anonymkode: 89e49...c2a

Jeg tror hun har fått seg JOBB

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugar&Spice skrev:

Jeg lurer på hvordan det går med UNIVERSITETET?

 

Hvilket universitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med i en gruppe for de med en autoimmun sykdom og deres pårørende.

I dag er det en forelder som har vært på årlig kontroll med barnet sitt og legger ut skrytestatus av barnets resultat på en måling. Jeg synes faktisk ikke det er greit jeg! Å dele en annen persons helseopplysninger under fullt navn offentlig på nett. At det er oversharing er faktisk det minste problemet... 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...