Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

55 minutter siden, Cyndaquil skrev:

 Hun var nesten litt søt da 😊

Haha, enig. 

Anonymkode: b3fc4...a48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

3 timer siden, Tibbie skrev:

Må nesten vekke liv i favorittråden min igjen 😄 Noen som har noe snadder å by på? 👀

Snadder er vel å ta i. Men jeg har noen på FB som noen ganger har vært igjen hjemme mens familien drar på kortere og lengre turer. Da er det ikke måte på hvor mye h*n savner dem og hvor trist det er å være hjemme alene og hvor inderlig h*n håper de koser seg skikkelig på tur, og telling av hvor mange dager de har vært borte og nedtelling av dager og timer til de kommer hjem og ... Og alt dette i minst ett innlegg om dagen, gjerne i 14 dager, pluss hjerter-og-tårer-kommentarer på familiens innlegg underveis i turen, og ...  

Vel. FB kommer heldigvis med "pauseknapp". :rolleyes: 

Anonymkode: 95b80...14f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ei jeg har på vennelista som tror hun kan synge. Legger daglig ut videoer hvor hun synger surt og falskt. Hun skrev i går at hun har slettet folk som ikke liker musikken hennes fordi hun ikke var behov for falske folk. Hun mener folk sier at "sangen suger" når de gir konstruktive tilbakemeldinger.

Hun har også laget en fanside av seg selv, hvor "fansen" hennes tydeligvis digger sangen og stemmen hennes.

Samtidig skrev hun at hun fikk et tilbud, men takket nei fordi ingen har troa på henne. Så da var det ingen vits. Hun har litt for høy tro på seg selv, stakkar, og veldig desperat.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat oversharing, kanskje, men noen i en kjøp og salg-gruppe jeg er med i prøver å selge en "sekk for å bære hund i". https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138410697

WTF?? Er ikke greia med hunder at de skal gå selv? Det med å behandle hunder som babyer har gått for langt!

Anonymkode: 8c563...2ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat oversharing, kanskje, men noen i en kjøp og salg-gruppe jeg er med i prøver å selge en "sekk for å bære hund i". https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138410697

WTF?? Er ikke greia med hunder at de skal gå selv? Det med å behandle hunder som babyer har gått for langt!

Anonymkode: 8c563...2ab

Ikke alle småhunder kan eller vil gå så langt :) Det er bedre å bære dem enn å tvinge dem til noe de små bena deres ikke klarer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tibbie skrev:

Ikke alle småhunder kan eller vil gå så langt :) Det er bedre å bære dem enn å tvinge dem til noe de små bena deres ikke klarer.

Ja du fikk erfare det da venninnen min sin hund måtte passes en uke, jeg glemte jo hvor liten den er og sprang avgårde. Måtte bære den tilbake i armene mine og da føltes den tung som et tonn ut..!

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat oversharing, kanskje, men noen i en kjøp og salg-gruppe jeg er med i prøver å selge en "sekk for å bære hund i". https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138410697

WTF?? Er ikke greia med hunder at de skal gå selv? Det med å behandle hunder som babyer har gått for langt!

Anonymkode: 8c563...2ab

På veldig lange fjellturer må jeg stappe chihuahuaen min i sekken. Skjønner det ser dumt ut, men alternativet er å gå kortere turer eller la hunden være hjemme, og det er jo ikke noe gøy. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Tibbie skrev:

Ikke alle småhunder kan eller vil gå så langt :) Det er bedre å bære dem enn å tvinge dem til noe de små bena deres ikke klarer.

Jeg vekslet med å bære ene hunden for så å la den gå på egne bein. Den hadde problemer med patellaluksasjon, så den klarte ikke å gå særlig langt om gangen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne sekker er også utrolig kjekt på reise. Vi reiser stadig på turer med tog og buss landet rundt, og har da en sekk til hunden vår. Den sitter inni der når vi står i kø/skal gå om bord, og bruker det som en seng på bussen/toget.

Anonymkode: 7f8c4...17b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har verden kommet til? :riste:

Hva med å få seg en ekte hund da, fremfor et sånt hjelpeløst vesen? 

Ja, ja, beklager avsporingen.

Anonymkode: 8c563...2ab

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, kenpet skrev:

Ei jeg har på vennelista som tror hun kan synge. Legger daglig ut videoer hvor hun synger surt og falskt. Hun skrev i går at hun har slettet folk som ikke liker musikken hennes fordi hun ikke var behov for falske folk. Hun mener folk sier at "sangen suger" når de gir konstruktive tilbakemeldinger.

Hun har også laget en fanside av seg selv, hvor "fansen" hennes tydeligvis digger sangen og stemmen hennes.

Samtidig skrev hun at hun fikk et tilbud, men takket nei fordi ingen har troa på henne. Så da var det ingen vits. Hun har litt for høy tro på seg selv, stakkar, og veldig desperat.

Minner meg om ei fra Biip.no 😂 hun trudde hun skulle bli kjent sanger, men ble rund lurt av Rene Klevland🙈

Hun la ut mye dumt😂 og trudde virkelig hun skulle bli kjendis 🙈 

Anonymkode: 5b604...b64

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har verden kommet til? :riste:

Hva med å få seg en ekte hund da, fremfor et sånt hjelpeløst vesen? 

Ja, ja, beklager avsporingen.

Anonymkode: 8c563...2ab

Hunden min er en skikkelig ekte hund.  Veier 2 kg, og har derav ikke mulighet til å løpe like lenge på tur som meg som veier 65 kg og måler 172 over bakken. Kan jeg ikke da heller bære ham når han blir sliten, eller burde jeg heller få meg en rase som krever mase aktivitet for å tilfredsstille deg? En hund som da ikke får det den trenger, da livet mitt ikke tilrettelegger for det?  Eller kan jeg få bære hunden min i fred, en lykkelig liten skapning som elsker fjellet men som må gi opp etter noeqn timer på veldig korte bein. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY

i dag har jeg vært på 17. Mai feiring. Se den flotte bunaden min daaaaaaaaaaaaa. 

Sånt er maks flaut. 

Og ps. Jeg har bunad selv. Og nei. Jeg er ikke sjalu på mongiser. 

Anonymkode: 50557...692

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lillemini skrev:

Hunden min er en skikkelig ekte hund.  Veier 2 kg, og har derav ikke mulighet til å løpe like lenge på tur som meg som veier 65 kg og måler 172 over bakken. Kan jeg ikke da heller bære ham når han blir sliten, eller burde jeg heller få meg en rase som krever mase aktivitet for å tilfredsstille deg? En hund som da ikke får det den trenger, da livet mitt ikke tilrettelegger for det?  Eller kan jeg få bære hunden min i fred, en lykkelig liten skapning som elsker fjellet men som må gi opp etter noeqn timer på veldig korte bein. 

:5: 

Min lille hund veier 3 kg, og de dagene jeg orker gå langt, så må jeg bære henne innimellom. 
Jeg kunne heller ikke hatt en stor hund som krever lange turer hver dag, det har ikke jeg helse til. 

En liten hund er da like ekte som en stor hund. Hjelpes, så ignorant.. Vi får bare ikke bry oss, men kjenner jeg ble provosert. :ler:  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...