Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg og på. Mange år siden jeg har lest om henne, men hun dukker opp i hodet mitt en gang i blant 😂

Anonymkode: 05b39...3d9

Hvem?

Anonymkode: d0dbf...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qn95Mg/kvinne-40-maa-gi-soennen-til-barnevernet-for-aa-sone-19-dager-i-fengsel?utm_source=vgfront&utm_content=row-25

 

Det gjelder denne saken, men moren har hatt 4 år på seg på å gjøre opp boten eller sone. Har null sympati for moren, men synd i barnet. Hun ble ikke mor over natta og det er snakk om noen dager, ikke 9mnd.

 

Anonymkode: 681c6...7c5

Jeg mangler ord. Dvs, alle jeg kommer på er på engelsk. Baffled. Stupified. Dumbfounded. Altså...

Anonymkode: 55fd6...75f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 13.12, kenpet skrev:

Ei jeg har på vennelista som tror hun kan synge. Legger daglig ut videoer hvor hun synger surt og falskt. Hun skrev i går at hun har slettet folk som ikke liker musikken hennes fordi hun ikke var behov for falske folk. Hun mener folk sier at "sangen suger" når de gir konstruktive tilbakemeldinger.

Hun har også laget en fanside av seg selv, hvor "fansen" hennes tydeligvis digger sangen og stemmen hennes.

Samtidig skrev hun at hun fikk et tilbud, men takket nei fordi ingen har troa på henne. Så da var det ingen vits. Hun har litt for høy tro på seg selv, stakkar, og veldig desperat.

Jeg har moren til en slik syngedame på min venneliste og hun deler alt av slag som datteren legger ut. Av en eller annen grunn er det mye autotune på desse sangene 😅

Anonymkode: e1172...820

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fikk slengt i tryne en video av 12åring som spiser buser

Ekle detaljer. Moren la ut vidoe av sønn som gjorde noe han ikke skulle, hun skrev "jeg sa jeg ville legge ham ut på facebook om han gjorde det igjen". Jeg kjenner henne via spillapper. 

Anonymkode: e3981...664

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sprø snart av alle matbildene på face/ snap og sikkert også Insta (orker ikke sjekke lenger det) 

Alt tagget #Herbalife

Anonymkode: 49ac9...1c1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/24/2019 at 11:01 PM, AnonymBruker said:

Hvem?

Anonymkode: d0dbf...402

UNIVERSITETET.

Jeg quotet noen andre som lurte på hvordan det gikk med henne. Det lurer jeg på og. Det var jo dagens høydepunkt de gangene vi fikk et referat fra hva hun hadde skrevet på facebook.

Anonymkode: 05b39...3d9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

UNIVERSITETET.

Jeg quotet noen andre som lurte på hvordan det gikk med henne. Det lurer jeg på og. Det var jo dagens høydepunkt de gangene vi fikk et referat fra hva hun hadde skrevet på facebook.

Anonymkode: 05b39...3d9

Henger visst ikke helt med. Hvilket universitet snakker vi om?

Anonymkode: d0dbf...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Henger visst ikke helt med. Hvilket universitet snakker vi om?

Anonymkode: d0dbf...402

Du må lese hele tråden for å få med deg UNIVERSITETET

Anonymkode: a4d86...692

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Henger visst ikke helt med. Hvilket universitet snakker vi om?

Anonymkode: d0dbf...402

Det var en Facebookbruker som jevnlig ble sitert her inne en stund fordi hun la ut så utrolig mange statusoppdateringer om UNIVERSITETET. Typiske statuser "I dag har jeg vært på UNIVERSITETET og lest", "det er så  givende å studere med UNIVERSITETET, men jammen er det godt å kose seg i kveld med litt rødt i glasset. Det fortjener jeg for imorgen bærer det til "UNIVERSITETET igjen", osv. Rett og slett fascinerende og følge med på :ler:. Men nå er det en stund siden siste oppdatering. (Og ja, jeg mener da å huske at hun skrev UNIVERSITETET med store bokstaver i statusene?) 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Marimba skrev:

Det var en Facebookbruker som jevnlig ble sitert her inne en stund fordi hun la ut så utrolig mange statusoppdateringer om UNIVERSITETET. Typiske statuser "I dag har jeg vært på UNIVERSITETET og lest", "det er så  givende å studere med UNIVERSITETET, men jammen er det godt å kose seg i kveld med litt rødt i glasset. Det fortjener jeg for imorgen bærer det til "UNIVERSITETET igjen", osv. Rett og slett fascinerende og følge med på :ler:. Men nå er det en stund siden siste oppdatering. (Og ja, jeg mener da å huske at hun skrev UNIVERSITETET med store bokstaver i statusene?) 

:fnise:

Anonymkode: d0dbf...402

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er tilstede ved ett eller arrangement, og så bruker de latterlig mye tid på å fikle med mobiltelefonene sine - isteden for å faktisk følge med på ting som skjer der de er.  

De nærmest fingerpuler telefonene sine for å knipse flest mulig bilder, som legges ut på Internett fortløpende. Kanskje filme ett par korte videosnutter også, med helt elendig lyd-kvalitet og rævva bilde.         

Anonymkode: d9a72...2a9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

«Nå har jeg nettopp kommet hjem og slengt beina på bordet etter å ha tilbragt de siste to timene med min aller beste venninne Gro Marit ❤️❤️. Såååå koselig! Tusen takk for laget i kveld og takk for den gode kaffen og vaflene du hadde stekt. Det gjorde ingenting at du var tom for syltetøy, de var altså sykt gode likevel. ❤️❤️ Tenk at vi skulle finne hverandre. Du er virkelig en god venn som støtter meg i tykt og tynt og alltid er der for meg. Takk for den gode praten i kveld. Den trengte jeg virkelig nå, spesielt etter det du vet. ❤️❤️ Og tenk at jeg holdt på å ta på meg feil sko når jeg skulle gå? 😂 Gleder meg til neste kaffeslabberas med deg. Du har virkelig et hjerte av gull og vet hvordan du skal ivareta vennene dine. ❤️❤️❤️ Klem fra meg og god natt til alle kjente og kjære.»

 

Ser sånne statuser ukentlig fra enkelte på vennelista. Jeg bare skjønner ikke poenget med dem? De har vel ikke verdi for noen andre enn den vennen man snakker om? Og hvorfor skrive dette rett etter at man har besøkt vedkommende? Kunne man ikke sagt det ansikt til ansikt? Eller er det for å vise verden at man har et liv? Jeg bare skjønner ikke. :vetikke:

Anonymkode: df4f6...56d

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.3.2019 den 15.44, Marimba skrev:

Det var en Facebookbruker som jevnlig ble sitert her inne en stund fordi hun la ut så utrolig mange statusoppdateringer om UNIVERSITETET. Typiske statuser "I dag har jeg vært på UNIVERSITETET og lest", "det er så  givende å studere med UNIVERSITETET, men jammen er det godt å kose seg i kveld med litt rødt i glasset. Det fortjener jeg for imorgen bærer det til "UNIVERSITETET igjen", osv. Rett og slett fascinerende og følge med på :ler:. Men nå er det en stund siden siste oppdatering. (Og ja, jeg mener da å huske at hun skrev UNIVERSITETET med store bokstaver i statusene?) 

Mener UNIVERSITETET fikk seg en JOBB som var minst like fantastisk 😂 Troooor det sto en plass i denne tråden, eventuelt så har jeg drømt 🙈

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Sirah said:

Mener UNIVERSITETET fikk seg en JOBB som var minst like fantastisk 😂 Troooor det sto en plass i denne tråden, eventuelt så har jeg drømt 🙈

Tror ikke du har drømt det, mener på jeg husker det samme. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Nå har jeg nettopp kommet hjem og slengt beina på bordet etter å ha tilbragt de siste to timene med min aller beste venninne Gro Marit ❤️❤️. Såååå koselig! Tusen takk for laget i kveld og takk for den gode kaffen og vaflene du hadde stekt. Det gjorde ingenting at du var tom for syltetøy, de var altså sykt gode likevel. ❤️❤️ Tenk at vi skulle finne hverandre. Du er virkelig en god venn som støtter meg i tykt og tynt og alltid er der for meg. Takk for den gode praten i kveld. Den trengte jeg virkelig nå, spesielt etter det du vet. ❤️❤️ Og tenk at jeg holdt på å ta på meg feil sko når jeg skulle gå? 😂 Gleder meg til neste kaffeslabberas med deg. Du har virkelig et hjerte av gull og vet hvordan du skal ivareta vennene dine. ❤️❤️❤️ Klem fra meg og god natt til alle kjente og kjære.»

 

Ser sånne statuser ukentlig fra enkelte på vennelista. Jeg bare skjønner ikke poenget med dem? De har vel ikke verdi for noen andre enn den vennen man snakker om? Og hvorfor skrive dette rett etter at man har besøkt vedkommende? Kunne man ikke sagt det ansikt til ansikt? Eller er det for å vise verden at man har et liv? Jeg bare skjønner ikke. :vetikke:

Anonymkode: df4f6...56d

Jeg tenker at dette er folk som ikke er altfor sosial, som føler at de må "bevise" at de også har venner.

Kjenner meg litt igjen fra ungdomsskolen 🙈 Var dessverre ikke veldig populær, så alt jeg gjorde sosialt måtte dokumenteres på et vis. Nå som jeg er mer populær, selvsikker og er sosial hele tiden, så føler jeg ikke på det behovet lengre. Sikkert flere her inne som kjenner seg igjen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når hverdagen består av å dele slikt på Facebook,er det på tide å revurdere alt.20190316_114753.thumb.png.e779cc108117c2b5bdef95ceee711e17.png

Anonymkode: a399a...ccb

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når hverdagen består av å dele slikt på Facebook,er det på tide å revurdere alt.

Anonymkode: a399a...ccb

Dette her ble også postet som et eget innlegg i den gruppa, flott å få opp slikt i newsfeeden når man sitter på jobb a gitt! Screenshot_20190316_132356.thumb.jpg.aae6c0eeb711d1b101cd04b90d3dbc56.jpg

Anonymkode: f6057...054

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...