Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han slettet bildet av stakkars jenta han mente å ha «ødelagt» kvelden før. Fy faan for et menneske! 

Anonymkode: 7098a...46d

Nei, det var ikke han som slettet bildet. Det var Facebook. Han er helt grusom når det gjelder holdninger mot mennesker. Jeg har rapportert en god del av postene hans og alle de rapporterte postene har blitt fjernet av Facebook.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, det var ikke han som slettet bildet. Det var Facebook. Han er helt grusom når det gjelder holdninger mot mennesker. Jeg har rapportert en god del av postene hans og alle de rapporterte postene har blitt fjernet av Facebook.

Han kompisen hans var ikke det spor bedre. Det må jo være noen diagnoser i bildet her for dem begge vil jeg tro. Snakk om dårlig kvinnesyn og lav intelligens. 

Anonymkode: b678f...7c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han kompisen hans var ikke det spor bedre. Det må jo være noen diagnoser i bildet her for dem begge vil jeg tro. Snakk om dårlig kvinnesyn og lav intelligens. 

Anonymkode: b678f...7c0

Rapporterte endel av postene hans også jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jekker et par pils med min gode venn før vi reiser på knulletur til Thailand 1f603.png😄 1f642.png:) So long fuckers! Hadet bra vinter å snø, nå skal svartpenga brukes på Thai-høne å drekka. Kanskje litt narkotika også"

Anonymkode: 31e7e...0e2

Hvordan har denne fæle fyren venner på fb?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han slettet bildet av stakkars jenta han mente å ha «ødelagt» kvelden før. Fy faan for et menneske! 

Anonymkode: 7098a...46d

Herregud, jeg blir så SYKT flau! Og jeg aner ikke hvem han er :fnise: Hvordan er det mulig å drite seg sånn ut??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Nei, det var ikke han som slettet bildet. Det var Facebook. Han er helt grusom når det gjelder holdninger mot mennesker. Jeg har rapportert en god del av postene hans og alle de rapporterte postene har blitt fjernet av Facebook.

Bra. Jeg ble sjokkert og trodde først det var kødd. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kompisen hans var ikke det spor bedre. Det må jo være noen diagnoser i bildet her for dem begge vil jeg tro. Snakk om dårlig kvinnesyn og lav intelligens. 

Anonymkode: b678f...7c0

Forferdelige mennesker. 

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Rapporterte endel av postene hans også jeg

Jeg og. 

3 timer siden, SoWhat? skrev:

Hvordan har denne fæle fyren venner på fb?? 

Er ikke det. Han har åpen profil. 

Anonymkode: 7098a...46d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra. Jeg ble sjokkert og trodde først det var kødd. 

Forferdelige mennesker. 

Jeg og. 

Er ikke det. Han har åpen profil. 

Anonymkode: 7098a...46d

Å, ok. For en fyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner jeg profilen?

(Ja jeg liker å se på menneskets avgrunn...)

Anonymkode: dd77f...678

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jekker et par pils med min gode venn før vi reiser på knulletur til Thailand 1f603.png😄 1f642.png:) So long fuckers! Hadet bra vinter å snø, nå skal svartpenga brukes på Thai-høne å drekka. Kanskje litt narkotika også"

Anonymkode: 31e7e...0e2

Han der er fæl!!! Han legger også ut på mannegruppa ottar

Anonymkode: d55ca...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter ikke å la meg både fascinere og irritere over de som svarer med hele livshistorien sin (som selvsagt er tåredryppende og full av sykdom og annen elendighet) på konkurranser der man bare må legge igjen et hjerte e.l. i kommentarfeltet for å være med i trekningen. F.eks:

Nå nærmer Valentines Day seg med stormskritt. Vil du overraske din kjære med denne vakre buketten med 30 langstilkede røde roser den 14. februar? Legg igjen en 🌹 i kommentarfeltet og vær med i trekningen. Vinneren trekkes 12. februar. Buketten må hentes i butikken. 

Så kommer det svar a la dette:

Min kjære har hatt et tøft år med brystkreft og spontanabort, så hadde vært fantastisk å få overraske henne med en stor bukett vakre roser på selve kjærlighetsdagen.❤️

Siden vi begge er arbeidsledige er det knapt med penger og jeg har ikke råd til å overraske min kjære med rosene hun hadde fortjent siden hun er verdens flinkeste kjæreste og mamma. Jeg vet at en vakker bukett med 🌹🌹🌹 ville vært et stort lyspunkt i en ellers mørk hverdag.

🤦‍♀️

Anonymkode: ce4d5...0a7

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ei kvinnegruppe jeg er medlem i er det 2 pågående diskusjoner om man liker analsex og oralsex. MANGE har svart, og det er mange utleveringer kjærester osv. Hvorfor utlevere slikt om seg selv og andre om hvordan man vasker analen sin osv

Anonymkode: a200f...260

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På ei kvinnegruppe jeg er medlem i er det 2 pågående diskusjoner om man liker analsex og oralsex. MANGE har svart, og det er mange utleveringer kjærester osv. Hvorfor utlevere slikt om seg selv og andre om hvordan man vasker analen sin osv

Anonymkode: a200f...260

Kvinnesnakk gruppa er noe for seg selv,ja..

Anonymkode: a399a...ccb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
På 17.2.2019 den 21.40, AnonymBruker skrev:

"Jekker et par pils med min gode venn før vi reiser på knulletur til Thailand 1f603.png😄 1f642.png:) So long fuckers! Hadet bra vinter å snø, nå skal svartpenga brukes på Thai-høne å drekka. Kanskje litt narkotika også"

Anonymkode: 31e7e...0e2

Wow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnesnakk gruppa er noe for seg selv,ja..

Anonymkode: a399a...ccb

Er litt morsomt å lese idiotene som utleverer seg så grovt, ikke mange tanker i omløp der 😂

Anonymkode: 0a071...d6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i en mammagruppe som er igang med spleiselag for å betale bøter til en fyllekjører for å unngå at hun havner i fengsel. Dumme høns! 

Anonymkode: 681c6...7c5

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er med i en mammagruppe som er igang med spleiselag for å betale bøter til en fyllekjører for å unngå at hun havner i fengsel. Dumme høns! 

Anonymkode: 681c6...7c5

Du kødder?!

Anonymkode: 55fd6...75f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kødder?!

Anonymkode: 55fd6...75f

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qn95Mg/kvinne-40-maa-gi-soennen-til-barnevernet-for-aa-sone-19-dager-i-fengsel?utm_source=vgfront&utm_content=row-25

 

Det gjelder denne saken, men moren har hatt 4 år på seg på å gjøre opp boten eller sone. Har null sympati for moren, men synd i barnet. Hun ble ikke mor over natta og det er snakk om noen dager, ikke 9mnd.

 

Anonymkode: 681c6...7c5

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, har null sympati, boten har hun hatt lang tid på seg på å betale før hun i det hele tatt ble gravid. Og vet ikke hvor stor tyngde man kan legge på en slik legeerklæring. " Barnet har vanskeligheter med å ta til seg fast føde ifølge mor og helsestasjon." hadde vel hatt mer å si om det sto at hjelsesøster har vært på hjemmebesøk og sett at barnet spiser lite fast føde, så virker det ikke som at det bare er noe mor kommer og sier.

Anonymkode: 5e0d2...e35

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig, har null sympati, boten har hun hatt lang tid på seg på å betale før hun i det hele tatt ble gravid. Og vet ikke hvor stor tyngde man kan legge på en slik legeerklæring. " Barnet har vanskeligheter med å ta til seg fast føde ifølge mor og helsestasjon." hadde vel hatt mer å si om det sto at hjelsesøster har vært på hjemmebesøk og sett at barnet spiser lite fast føde, så virker det ikke som at det bare er noe mor kommer og sier.

Anonymkode: 5e0d2...e35

Men de som ikke ønsker å være med på spleiselag fordi de ikke ønsker å støtte en fyllekjører, blir kalt nettroll og hjerteløs.

Denne fyllekjøreren kunne meid og drept noen. 

Anonymkode: 681c6...7c5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2019 at 1:42 PM, Sugar&Spice said:

Jeg lurer på hvordan det går med UNIVERSITETET?

 

Det lurer jeg og på. Mange år siden jeg har lest om henne, men hun dukker opp i hodet mitt en gang i blant 😂

Anonymkode: 05b39...3d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...