AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3681 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg venter oversharing når som helst. En av mine FB venner som stadig har klaget over de tragiske forholdene hun har til håpløse tilfeller ( gjerne alkoholiserte med psykiske problemer) som hun gjør det slutt med og begynner på med igjen annen hver uke, har nå funnet seg en ny type som hun skal på date med, som hun fant over nettet. Hun legger nå ut masse statuser a la " love is in the air", selv om hun ikke har møtt ham før og kommer med en hel masse svada om ekte kjærlighet. Her om dagen la hun ut bilde av daten sin og det er tilfeldigvis en bekjent av meg som jeg ikke har snakket med på mange år, men som "selvfølgelig" sliter en del og hadde til dels psykopatiske trekk som følge av en tragisk oppvekst da han var i mitt miljø.- Snill på sin måte, men damene han har vært sammen med har vært rimelig traumatiserte etterpå og han har ihvertfall i et par tilfeller bidratt til mye trøbbel, angst og flere psykiske problemer etter forholdene var over også, Jeg vil tro at han sliter enda. Egentlig vil jeg advare henne, men hun hadde helt sikkert bare lagt ut en status om " sjalu damer som forsøker å ødelegge" - for det gjør hun hver gang noen ber henne om å tenke seg om og jeg kjenner henne ikke særlig godt. Det er også en hundredeler sjanse for at dette bare er hans dobbeltgjenger, men siden han bor i nabobyen hennesm tviler jeg på det. Jeg har utrolig nok hatt et godt forhold til denne tvilsomme typen, fordi han av en eller annen grunn var fryktelig snill mot meg, hørte etter når jeg ga ham en oppstrekker for rampestreker/ dårlig oppførsel og forsvarte meg mot folk som var slemme/ hadde onde hensikter, da vi var helt unge, så jeg har kjent litt på at det ville vært et slags svik, selv om jeg på den tiden advarte andre mot ham både to og ti ganger ( med hell i det ene tilfellet). Jeg vet også at han har skjerpet seg litt de siste årene og ikke har endt opp som yrkeskriminell, til tross for at det så ille ut en stund. Så nå sitter jeg bare her og venter på de første forstyrrende innblikk i noen jeg " vet" kommer til å gå galt, uten at det hjelper hva jeg gjør. - Håper han dumper henne etter daten, eller at hun oppdager at han har flere damer gående ( for det hadde han alltid før ) denne dama overdeler alt som skjer i hennes liv, så det er greit. For en smørje men jeg kan love deg at denne dama alltid vil ende opp med slike menn. Hun oppsøker nok drama og vanskelige tilfeller. Anonymous poster hash: 42a8a...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 28. mars 2014 #3682 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) For en smørje men jeg kan love deg at denne dama alltid vil ende opp med slike menn. Hun oppsøker nok drama og vanskelige tilfeller. Anonymous poster hash: 42a8a...106 Jeg tror på en måte hun trenger dem. Mulig hun føler seg litt bedre av at de er litt lengre nede enn henne, men hun blir jo ikke akkurat friskere av dem. Endret 28. mars 2014 av absinthia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 28. mars 2014 #3683 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg tror på en måte hun trenger dem. Mulig hun føler seg litt bedre av at de er litt lengre nede enn henne, men hun blir jo ikke akkurat friskere av dem. Det er så merkelig, men noen damer går bare etter drittsekker. De er sånne surredamer som ikke har orden på noe som helst i livet sitt (bortsett fra hvilken rettigheter de har hos NAV), og hopper fra det ene destruktive forholdet til det neste - uten å ha lært noe som helst. Og de som prøver å komme med velmenende råd er selvfølgelig bare misunnelige idioter som ikke aner hva de snakker om. Lykkebarometeret deres er også alltid helt på topp eller helt på bunn. Jeg forstår det bare ikke. De kan umulig leve det livet fordi det gjør dem lykkelige, for de er jo som regel ikke spesielt fornøyd med tilværelsen. (blir superglad om noen med bittelitt kunnskap om psykologi og/eller temaet kan gi meg info, for jeg virkelig helt blank) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #3684 Del Skrevet 29. mars 2014 Lå halvvåken i senga og skulle sjekke face før jeg sto opp. En venn av meg har likt et bilde til noen andre... Wops, der fikk jeg et bilde av en nybakt mor med en nyfødt baby og hele puppen ute mitt i fleisen. Sånn type første bildet man tar av babyen, hvorfor legge det ut på face?! Og jeg trengte virkelig ikke en pupp i trynet. Anonymous poster hash: 8591f...eb7 Ja, fysj! En pupp! Nå står ikke verden til påske. Anonymous poster hash: 9ca61...53f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 29. mars 2014 #3685 Del Skrevet 29. mars 2014 Dama har lagt ut et bilde av ham med fornavn nå, og en fornøyd status, - det var han jeg snakket om. Rett etter kom en statusoppdatering om falske folk hun har snakket med og dobbeltliv, så jeg kan jo håpe på at hun akkurat har " sluppet unna" , men det kan jo rett og slett henda at hun har blitt advart mot ham av noen andre og at det er disse som er " falske folk med dobbeltliv" , så jeg venter i spenning på hva det neste blir. Jeg skulle ønske hun leste denne tråden og begynte å reflektere litt over at det lignet hennes situasjon, men hun hadde nok syntes jeg var falsk som ikke tok det opp direkte med henne og kommet med en statusoppdatering om det, i steden for å tenke over om det var noe i advarende tegn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 29. mars 2014 #3686 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg har en venn som la ut bilde av seg selv hos gynekologen, i stolen... Alt skal deles tydeligvis. Anonymous poster hash: e5c2a...1ea Det eneste man deler hos gynekologen er bena! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skygge Skrevet 29. mars 2014 #3687 Del Skrevet 29. mars 2014 Håper det er lov å dele noe som ikke direkte er oversharing, men en melding jeg fikk av en vilt fremmed mann: "Hi You have a very nice profile. Just wanted to compliment you on that... And yes I do have to admit that you have exquisite looks, specially your eyes are very attractive and you have a distinctly sensual smile.. I'm new here and I really liked your profile.. I find your sparkling eyes and glowing smile amazing... it's a rare combination of beauty and brains I must say... It is a privilege to have found you here ...Please permit me to ask that i know you better. Cheers XXXX" :ler: :ler: Ikke bare beauty, men brain også gitt Jøss og jøss, nå ble jeg varm i trøya Og alt dette har han lest ut fra profilbildet mitt (jeg har lukket profil). Lo så godt at jeg nesten datt ut av sofaen når jeg leste det, så viste jeg det til mannen min - han fortjener en god latter han også 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 29. mars 2014 #3688 Del Skrevet 29. mars 2014 Håper det er lov å dele noe som ikke direkte er oversharing, men en melding jeg fikk av en vilt fremmed mann: "Hi You have a very nice profile. Just wanted to compliment you on that... And yes I do have to admit that you have exquisite looks, specially your eyes are very attractive and you have a distinctly sensual smile.. I'm new here and I really liked your profile.. I find your sparkling eyes and glowing smile amazing... it's a rare combination of beauty and brains I must say... It is a privilege to have found you here ...Please permit me to ask that i know you better. Cheers XXXX" :ler: :ler: Ikke bare beauty, men brain også gitt Jøss og jøss, nå ble jeg varm i trøya Og alt dette har han lest ut fra profilbildet mitt (jeg har lukket profil). Lo så godt at jeg nesten datt ut av sofaen når jeg leste det, så viste jeg det til mannen min - han fortjener en god latter han også Hmmm, mye av sånt for tiden. Jeg fikk nylig en melding fra en dame som visstnok hadde stor glede av å skrive til meg og innlede et "true friendship". Hun ville mer enn gjerne sende meg masse bilder også. Samme dama hadde skrevet til mannen min og tilbudt seg å sende ham en masse sexy bilder Tror det er noen svindlere på gang, nesten så jeg har lyst til å svare for å finne ut hva i all verden de vil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3689 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg har også fått slike meldinger på Facebook, og jeg har svart dem. Kopierte eg Nigerianeren og sendte dem. De ble nok overlykkelige over muligheten til rikdom de fikk gjennom det brevet Anonymous poster hash: 9535f...a69 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3690 Del Skrevet 30. mars 2014 Nigeria-brev skulle det stå over her. Ordlista mi ville deg annerledes. Anonymous poster hash: 9535f...a69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 30. mars 2014 #3691 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg har mottatt frierbrev fra russiske damer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 30. mars 2014 #3692 Del Skrevet 30. mars 2014 Status fra nybakt mor..... That feeling when you have a hot dream about #jensenackles and then you wake up during the best part because my baby boy is hungry HVORFOR. (hun bidrar forresten til ganske så mye festlige oversharing om dagen grunnet barnefødsel) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3693 Del Skrevet 30. mars 2014 En FB-venn døde og en annen annonserte dette på den avdødes vegg. Hvil i fred, kjære xxx. Jeg er helt knust og jeg ber for dine barn (barnas navn og tagget enkemannens navn, samt den som er død) En av kommentarene er, hvem er du og hvorfor får jeg vite dette fra deg og ikke fra familien selv? Anonymous poster hash: 6e253...16c 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3694 Del Skrevet 30. mars 2014 En FB-venn døde og en annen annonserte dette på den avdødes vegg. Hvil i fred, kjære xxx. Jeg er helt knust og jeg ber for dine barn (barnas navn og tagget enkemannens navn, samt den som er død) En av kommentarene er, hvem er du og hvorfor får jeg vite dette fra deg og ikke fra familien selv?Anonymous poster hash: 6e253...16c Nå ble jeg faktisk litt uvell... Anonymous poster hash: 42a8a...106 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 30. mars 2014 #3695 Del Skrevet 30. mars 2014 En FB-venn døde og en annen annonserte dette på den avdødes vegg. Hvil i fred, kjære xxx. Jeg er helt knust og jeg ber for dine barn (barnas navn og tagget enkemannens navn, samt den som er død) En av kommentarene er, hvem er du og hvorfor får jeg vite dette fra deg og ikke fra familien selv?Anonymous poster hash: 6e253...16c Neeeeei.... huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 30. mars 2014 #3696 Del Skrevet 30. mars 2014 Nå ble jeg faktisk litt uvell... Anonymous poster hash: 42a8a...106 Enig! Det der er drøyt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. mars 2014 #3697 Del Skrevet 30. mars 2014 En FB-venn døde og en annen annonserte dette på den avdødes vegg. Hvil i fred, kjære xxx. Jeg er helt knust og jeg ber for dine barn (barnas navn og tagget enkemannens navn, samt den som er død) En av kommentarene er, hvem er du og hvorfor får jeg vite dette fra deg og ikke fra familien selv?Anonymous poster hash: 6e253...16c hvaaaaa?? Jeg håper virkelig at denne personen følte (og fortsatt føler) seg skikkelig dum etter den kommentaren!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3698 Del Skrevet 30. mars 2014 hvaaaaa?? Jeg håper virkelig at denne personen følte (og fortsatt føler) seg skikkelig dum etter den kommentaren!!! Nei, det tror jeg ikke. Hun høster alle sympati erklæringene fra alle på vegne av familien. Hun har ikke fjernet den på veggen, da jeg sjekket for 5minutter siden. Hun svarer folk "på vegne av familien". Noen har kommentert at hun burde slette innlegget men hun har valgt å ignorere de så langt. Hun skriver " jeg er så lei meg" "jeg gråter i søvne" "jeg er i sorg". Usmakelig, rett og slett. Så langt har ingen av de som er tagget kommentert. Anonymous poster hash: 6e253...16c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #3699 Del Skrevet 30. mars 2014 Herregud, hva er det med folk? Skaffe seg oppmerksomhet via andres død?? Anonymous poster hash: 9535f...a69 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #3700 Del Skrevet 31. mars 2014 Nei, det tror jeg ikke. Hun høster alle sympati erklæringene fra alle på vegne av familien. Hun har ikke fjernet den på veggen, da jeg sjekket for 5minutter siden. Hun svarer folk "på vegne av familien". Noen har kommentert at hun burde slette innlegget men hun har valgt å ignorere de så langt. Hun skriver " jeg er så lei meg" "jeg gråter i søvne" "jeg er i sorg". Usmakelig, rett og slett. Så langt har ingen av de som er tagget kommentert. Anonymous poster hash: 6e253...16c Fy faen. Dette mennesket håper jeg får som hun fortjener....Anonymous poster hash: 9eb7a...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå