Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Ufff... det må jo ha vært grusomt å oppdage at du posta feil. :fnise: Hvor lenge lå det ute?

hahaha, ja. jeg fikk heeelt noia, hjertebank og ble helt svett. jeg tror de lå ute i en halvtime eller noe :( jeg sletta det raskt fra veggen, men det hadde visst lagra seg i en egen bildemappe. så der lå det nok såpass lenge.. fy flate.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

hahaha, ja. jeg fikk heeelt noia, hjertebank og ble helt svett. jeg tror de lå ute i en halvtime eller noe :( jeg sletta det raskt fra veggen, men det hadde visst lagra seg i en egen bildemappe. så der lå det nok såpass lenge.. fy flate.

Aj aj aj, jeg hadde dødd på flekken! Stakkars deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min dypeste medfølelse! Selv om jeg ler litt også!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ojsann, muligens jeg har gått litt langt på msn-profilen......

men tror jeg har klart meg(på hengende håret) på facebook :fnise:

desverre endel statuser om dyr, trening, musikk/film og dagens gjøremål, viste ikke det var så galt...

selv liker jeg kjempegodt statuser om babybæsj(sikkert for at jeg ikke liker barn, men å engasjere seg i babybæsjestatuser gleder mødre uten at jeg trenger å få barn nær meg), proteinshakemiddag, 20min på elipse, klippt plenen og lese til eksamen, eller alle andre små og store ting.

men liker ikke når noen utleverer andre eller skriver "jeg er sinna på en viss person" men kommenterer seg selv med at h*n ikke vil snakke om hva og hvem :murvegg:

...vel, inn på msn å slette bildet pytten fra da vannet gikk på kjøkkengulvet og morkakebilde(katta sine) :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

...vel, inn på msn å slette bildet pytten fra da vannet gikk på kjøkkengulvet og morkakebilde(katta sine) :sjenert:

For meg høres det ut som en smart avgjørelse :fnise:

For et par dager sida var det første som møtte meg på FB et bilde av avkappede hesteballer. Lille Leif hadde visst blitt kastrert... Ble faktisk litt kvalm , men er ikke så god med blod og innvoller jeg da :)

Edit: Måtte bare legge med bildet og, for dette er noe av særeste jeg har sett på facebook altså... :sjokkert:

post-58089-0-30416200-1331678786_thumb.j

Endret av Elihol
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg høres det ut som en smart avgjørelse :fnise:

For et par dager sida var det første som møtte meg på FB et bilde av avkappede hesteballer. Lille Leif hadde visst blitt kastrert... Ble faktisk litt kvalm , men er ikke så god med blod og innvoller jeg da :)

Edit: Måtte bare legge med bildet og, for dette er noe av særeste jeg har sett på facebook altså... :sjokkert:

yuck :hakeslepp::spy:

Jeg begynte i min første fulltidsjobb, og hadde opplæring med et par andre. En av dem var en dame på over 40 år. Vi skravler og alle blir kjent og vi legger hverandre til på facebook.

Hun slutter etter bare noen få måneder, men jeg hadde henne fremdeles på facebook. Helt til den dagen hun valgte å dele at hun hadde farget kjønnshårene sine rosa!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom forresten over et bilde en gang, av en fyr som sto med "utstyret" godt plassert inni en oppblåsbar sau. Grunnen til at jeg så at det var "utstyret" og ikke utstyret var neste bilde, der "utstyret" hadde en liten flamme på toppen, og sto på et bord.

For å si det i klartekst, det så ut som denne karen hadde stappa kuken sin inn i denne sauen, men det var altså et slikt dildostearinlys i hudfarge han først hadde plassert i buksesmekken, for så å bedekke nevnte sau av oppblåsbar kvalitet.

Dette var heller ikke en på min liste, jeg kom over et album via en på lista mi.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn på facbook som poster nye statusoppdateringer hele tiden, nemmelig MAMMA. Hun har lagt til over 1700 venner (hun kjenner vel sikkert bare 40 av dem) og er der inne 24/7 med statusoppdateringer som ¨God morgen alle sammen, det er en fin dag i dag¨, ¨nå setter jeg meg ned å hører på musikk, ha en fin dag alle sammen¨, ¨i dag skal vi ha fiskesuppe til middag, det er godt¨ ¨god natt alle sammen, det har vært en fin dag, husk i morgen er det en ny dag og nye muligheter¨, ¨hei, i dag er det en ny dag og nye muligheter¨ osv.. Hun oppdaterer sikkert 7 ganger om dagen, minst og legger ut filmer fra youtube hele tiden. Det er rimelig flaut når moren din driver på slikt. Jeg og pappa har prøvd å si noe til henne ang det (helst det med at hun legger til så mange totalt fremmede personer på vennelista si) men da får vi bare til svar at ¨det har dere ingenting med¨..

Endret av mammamora90
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rette sist innlegg men trykket feil..

Endret av mammamora90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunno. But he had me at "sparkle cooch".

Jeg vil ha en sånn.

Hey, der tror jeg du har en mulighet til å dra inn litt cash ved å lage ...voksenfilmer rettet mot de mest hardbarka Twilight-fansa.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av mine facevenner lagde seg et fotoalbum kalt "familien, ingen bilder da jeg ikke har barn eller vil få det". I albumet er det ett bilde av henne, med tekst om at hun står helt alene (trist smiley), aldri kommer til å oppleve å være mor, har ingen som vil bli publisert i familiealbumet sitt og at det er takket være hennes egne valg.

Selv om jeg nok forstår at hun savner barn, er det en litt spesiell måte å formidle det på. 

Endret av melly666
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Hey, der tror jeg du har en mulighet til å dra inn litt cash ved å lage ...voksenfilmer rettet mot de mest hardbarka Twilight-fansa.

:skratte:

Åh gud, kanskje det var dét han stakkaren som ble dumpa hadde intensjonen om, lokke oppmerksomhet bort fra TVen og Twilightfilmene og få dama interessert i mannebeinet hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Jeg er venn med brukeren Frøken am her inne på facebook, og igår la hun ut en liten filmsnutt av datteren hennes som gulper, PÅ MIN VEGG :skratte:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en dude på min fb som drikker hver eneste helg og A L L T I D havner i bråk eller driter seg ut.

"Nå er det nok!! Begeret er fullt og jeg er drit lei... Viss det er NOEN som har et PROBLEM med NOEN hjemme hos meg får DERE komme til meg å ta det opp og prate om det som folk og ikke drittunger!!!! Det betyr at INGEN SKAL RØRE XXXXXX.... Ta heller kontakt med meg og prat med meg så skal JEG ta det videre... Trussler, vold, løgn og rykter er det nok av i verden vi tenger det IKKE blant personer på XXX, i XXXX, XXXX, XXXX eller hvor enn vi møtes... Så er det noe kontakt meg så tar jeg det videre... Og gjentar INGEN RØRER XXXXXXX!!

-.-

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

har ei som skriver hverdag at nå er gullet levert i barnehagen og hva hun skal gjøre litt utoverdagen....å når hun har hentet ungen så er det da er gullet henta i barnehagen nå skal vi kose oss med blablabla.. neste status: lager lasagne til middag,har en sulten unge her . og på kveldn: da er gullet i seng,blir film og gotterier i kveld..koser meg.

greit om det hadde skjedd engang i blandt men hver dag! synes jeg e rlitt mye.. pluss at gjennom hele dagen kommer det vitser og sånne bilder med slike skriverier under.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en venn på facbook som poster nye statusoppdateringer hele tiden, nemmelig MAMMA. Hun har lagt til over 1700 venner (hun kjenner vel sikkert bare 40 av dem) og er der inne 24/7 med statusoppdateringer som ¨God morgen alle sammen, det er en fin dag i dag¨, ¨nå setter jeg meg ned å hører på musikk, ha en fin dag alle sammen¨, ¨i dag skal vi ha fiskesuppe til middag, det er godt¨ ¨god natt alle sammen, det har vært en fin dag, husk i morgen er det en ny dag og nye muligheter¨, ¨hei, i dag er det en ny dag og nye muligheter¨ osv.. Hun oppdaterer sikkert 7 ganger om dagen, minst og legger ut filmer fra youtube hele tiden. Det er rimelig flaut når moren din driver på slikt. Jeg og pappa har prøvd å si noe til henne ang det (helst det med at hun legger til så mange totalt fremmede personer på vennelista si) men da får vi bare til svar at ¨det har dere ingenting med¨..

:ler: mødre, altså..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...