Gjest Tekola Skrevet 14. mai 2012 #141 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg husker henne som at hun hadde den sorte stripen i manen, i hvert fall. Men det er mange år siden nå. De i stallen der hun stod sa at det ikke var så alvorlig, men at eieren var litt lei av henne, så han hadde funnet ut at det var like greit å avlive henne. Er du helt ferdig med alt av eksamner nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #142 Del Skrevet 14. mai 2012 ÅÅ då er ho nok lys brunblakk sidan ho har den svarte stripa Men så trist då,diverre er det der ein realitet mange stadar Nei,min siste eksamen er 15.juni Du då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. mai 2012 #143 Del Skrevet 14. mai 2012 Husker bare at jeg ble så fascinert, for hun hadde nesten samme farge på pelsen som håret mitt! Aww, kjipt! Men det er ikke så lenge igjen, da! Jeg er ferdig 6. juni. Det skal bli så godt! Og så har jeg tre ukers ferie fra jobb fra 18. juni. Første ferien fra jobb jeg har hatt noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #144 Del Skrevet 14. mai 2012 Nei,det går eigentleg ganske greitt Hehe,ser den Når hesten slår over i galopp no (har berre prøvd to gongar sidan fallet) så får eg flashback om det er farleg å galoppere Det er trist,men håper det kan betre seg med tida... Eg kjenner meg heldig som har ferie i 8 veker Eller ferie og ferie,skal jobbe som avløysar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mai 2012 #145 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei på deg, Day! Håper du får en fin dag! Skal du hjem til 17. mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mai 2012 #146 Del Skrevet 17. mai 2012 God 17.mai!!! :kghjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. mai 2012 #147 Del Skrevet 17. mai 2012 Hurra, hurra, hurra for 17. mai! Håper dagen blir strålende! :flagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #148 Del Skrevet 20. mai 2012 Hei Rumle og Tekola Nasjonaldagen vart feira i heimbygda ja Håper dykk også hadde ein strålandes dag :flagg: :flagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #149 Del Skrevet 22. mai 2012 Sit no å funderar på kva kroppen min toler idag. Skal vere med å arrangere ridning for Diabetesforbundet seinare,og då er spørsmålet om eg frisk nok til å gå ein tur før eg reiser opp i stallen? Viruset i kroppen vil ikkje heilt sleppe taket,men håper ikkje ein roleg tur gjer meg verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #150 Del Skrevet 29. mai 2012 God morgon I dei vakre morgontimane i Volda skin sola,dog er det ikkje så varmt ute. 6-7 grader sann ca. Enno 2 timar til skulen byrjar,men har jo slått ihjel ein time,så om eg hoppar i dusjen no så skal eg nok slå ihjel resten også Ha ein strålande dag alle saman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2012 #151 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Hei på deg, Day! Det er så nydelig å stå opp så tidlig (om det er frivillig!) på denne tiden av året. Det er så stille og vakkert ute, bare fuglesang og dagen som våkner! Håper du er kvitt viruset nå - og er i god form igjen Ha en fin dag! Endret 29. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #152 Del Skrevet 29. mai 2012 Dagen har vore utruleg fin,Rumle Og viruset ser ut til å gå ut av meg no ja,så det er bra Håper din dag har vore/vert bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. mai 2012 #153 Del Skrevet 30. mai 2012 Så bra! Håper du får en like bra dag i morgen da Ok dag her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #154 Del Skrevet 5. juni 2012 På tide å rable ned litt her kanskje? Eg har eksamen neste fredag (15.) og kunne ikkje brydd meg mindre.. Prøver å lese litt på notater,men eg er verkeleg ikkje i humør for det. Veit ikkje om dette er eit bra eller dårleg teikn Men framleis tid,framleis tid No skal eg ut og hengje opp plakatar for sommarshowet til rideklubben,etter frukost sjølvsagt Ha ein fin dag alle saman (eller alle få) som stikk innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. juni 2012 #155 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er så kjipt med seine eksamner! Alt stresset og motivasjonen er liksom brukt opp for lenge siden! Jeg sitter og tvinger meg igjennom stoffet for morgendagenseksamen, liksom. Og jeg er litt der at "jammen jeg kan jo egentlig det her, kan jeg ikke? Så da trenger jeg ikke lese? Nei? Bra plan" Frokost er viktig! Uten mat og drikke, duger heltinnen ikke! Kos deg med plakatoppheng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2012 #156 Del Skrevet 5. juni 2012 Ha en fin dag, Day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #157 Del Skrevet 5. juni 2012 Huff ja,Tekola,det er berre kjipt,men snart ferie. Og det vert vel min siste skuleferie for til hausten er mitt siste år. Hjeeelp,eg har jo ikkje gjort noko anna enn å gå på skule,kva skjer så? Jau,plakatoppheng er vel ikkje så artig,men får jo vere ute i alle fall Og takk for det Rumle Takk i like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 5. juni 2012 #158 Del Skrevet 5. juni 2012 Moahahaha....(ond,utspekulert latter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #159 Del Skrevet 5. juni 2012 Næmmen er du her også,Jelly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. juni 2012 #160 Del Skrevet 7. juni 2012 Håper du får en strålende dag, Daybreak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå