Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

Har gjort det før,men no er det vel 2 eller 3 år sidan sist gong så det kan verte interessant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,går sikkert bra :)

Men no skal eg ta bussen heim så du får ha god påske Rumle :goodbye:

Og sjølvsagt god påske til alle andre som stikk innom her :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No skal eg ha påskeferie t.o.m. 15.april :hoppendeglad: Berre ein tulledag att,så er det FRIIIIIIIIIIIIIIIIII :jepp:

:hakeslepp: ikkemisunnerligidetheletatt :snurt::fnise:

Heldiggriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! Du får kose deg i påskesola. Bare husk å få i deg nok kvikk lunsj og appelsiner når du er ute på skitur :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Takk takk Rumle og FruN :klemmer: Påska var flotters,og no er eg attande :jepp:

Mr.Omg: Ja,eg veit,heilt fantastisk å ha fri så lengje,min førre juleferie var på knappe månaden :rodmer: Løøøøøv it :danser:

Kvikk Lunsj og skigåing vart det mykje av :strix: såg lite til sola dog,og appelsiner toler ikkje :sukk: Skulle gjerne ha ete det om det ikkje var for allergien min.

Kva de andre gjor i påska då? :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det gjekk heilt fantastisk :) Falt ikkje ein einaste gong så er nok inngrodd i beina :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,kan oppdatere litt for dagens treningsøkt med Svarta :) Vi hadde ein time i akademisk ridekunst,og det gjekk meget bra. Etter noko diskusjon i oppvarminga,vart vi einige om at eg var sjefen (alltid viktig å verte einig om slike ting), Svarta måtte jo legge inn protest nokon gongar i treningsøkta for å sjå om eg var våken,men ellers gjekk ho kjempebra.

God framdrift,overgangar mellom gangartane vart betre og betre,eg greidde til og med å la hendene ligge nede og i ro på slutten,og ho gjekk i bøyning store deler av timen :rodmer:

Flinke,flinke hesten :)

På biletet er dagens stjerne på utegangen,inn i skogen,der ho likar seg best :rodmer:

post-55728-0-74216900-1334425291_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lite å seie,altfor mykje å gjere,og ingenting eg vil gjere.. :sjenert:

Motivasjon og arbeidslyst;kom til meg,her skal de motstand finna! :rope:

Og ellers har eg meget lite å seie.

Eller vent,tankane var ikkje heilt ferdige enno.

Eg skulle ønskje at eg var modig,nok ein gong..men er vel ikkje meininga at eg skal vere det.

Fredag vert eksamen trekt ut,mappeeksamen,berre dritt eigentleg. Og ellers gå dagane opp og ned,mest med oppturar,dog i dag starta den litt dårleg vart bra,så fekk eg meg ein midt i trynet,så vart det betre på kvelden. :)

Og der var eg ferdig. Snakkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige hesten! :rodmer: Er det den du pleier å ri?

Hva er det du skulle ønske du var modig nok til? :)

Håper du får en riktig fin torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Rumle,det er ein av dei eg brukar å ri. Torsdagen vart produktiv i alle fall,og har vore ganske bra eigentleg :)

Til å tørre å galoppere att,etter to stygge fall har eg vore kjemperedd for det. Prøvde i går og har prøvd ein anna gong før det,begge gongane gjekk det kjempebra,men eg er framleis livredd :sukk: I trav og handtering og alt anna,som å springe saman med dei inne på ridebana når dei er laus,gjer meg ingenting,men den galoppen,den galoppen :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du er redd da, etter to fall :sukk: Men, det kommer sikkert tilbake av seg selv, om du bare tar det rolig og ikke stresser så mye med det? :):klemmer:

Ha en fin uke! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,tolmod kan nok hjelpe,men no har eg lyst berre skrekken skal sleppe,det er jo tross alt over eit år sidan siste ulykke :sukk:

Og takk i likeså Rumle :smilyblomst:

Veldig kjekt du stikk innom her :jepp: Berre du så gjer det no i seinare tid trur eg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er veldig kjekt å stikke innom å lese her også :)

Kanskje det ikke er så mange som har fått med seg at du har dagbok, du får legge en link i signaturen? :) Har du vært på tur med hesten i dag? Det må jo være utrolig koselig nå i det herlige vårværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe går så fint Tekola :Hehe:

Sidan det ikkje er mine hestar,så kan eg ikkje ri når eg vil,men håper på ein tur i løpet av veka :) Og kan jo alltids ha dagboka i signaturen,men føler den vert så lang då :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forkorte den, slik jeg har gjort - mulig ingen ser den :ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...