Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Rumle,den vart ganske fin :)

Og eg kan vel konkludere med at eg er smått sprø,no ser det kanskje ut til at eg skal hjelpe til med å ri inn ein unghingst som venninna mi skal kjøpe. Ho spurte så fint,og eg har vanskeleg for å seie nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daybreak!!! Pga deg... så tenker jeg på nynorsk hver gang jeg hører på sangen "Daybreaker" av Beth Orton:

:kjefte:

Neida, jeg er ikke sint. Du er koselig og sangen er tøff :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha eg har infisert hjerna di :danser:

Eg må ærleg talt innrømme at det er fyrste gongen eg høyrer den songen der :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig! Men hvis du hører på den en gang til, så blir det andre gangen du hører den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huh! :klo: Jeg er stor fan av Beth Orton og liker den sangen (det er også albumtittelen!) godt, utrolig at jeg ikke har assosiert navnet ditt med den enda! :fnise:

Ha en fin onsdag, Day! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Rumle,den vart ganske fin :)

Og eg kan vel konkludere med at eg er smått sprø,no ser det kanskje ut til at eg skal hjelpe til med å ri inn ein unghingst som venninna mi skal kjøpe. Ho spurte så fint,og eg har vanskeleg for å seie nei :sjenert:

Det blir sikkert kjempegøy!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like så Rumle :smilyblomst:

Jo,det vert det heilt sikkert,men sikkert skummelt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh! :klo: Jeg er stor fan av Beth Orton og liker den sangen (det er også albumtittelen!) godt, utrolig at jeg ikke har assosiert navnet ditt med den enda! :fnise:

Ha en fin onsdag, Day! :blomst:

Men da var det jammen meg på tide at du begynte nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No skal eg ha påskeferie t.o.m. 15.april :hoppendeglad: Berre ein tulledag att,så er det FRIIIIIIIIIIIIIIIIII :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da var det jammen meg på tide at du begynte nå :fnise:

Ja, ikke sant? :fnise:

No skal eg ha påskeferie t.o.m. 15.april :hoppendeglad: Berre ein tulledag att,så er det FRIIIIIIIIIIIIIIIIII :jepp:

Så herlig!!!!!!!!!!!!!! :hoppendeglad: Har du spennende planer for ferien? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sikkert på nokre fjellturar :jepp: Og så besøke familien og forhåpentlegvis møte bestevenninna mi :)

Enn du då? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres herlig ut! :)

Her blir det masse hagearbeid forhåpentligvis, og hvis jeg er riktig heldig ser jeg kanskje solen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei,eller å gå på ski oppå fjellet,sette seg ned i sola og kose seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa! Kjempelenge siden jeg har gått på ski da, men var alltid på skitturer som barn i vinterferien og påsken. Ettersom årene har gått har påsken blitt mer assosiert med vår og haging her i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :) I høgfjella er her framleis noko snø,men er jo ikkje sikkert den ligg,for det regnar jo trollkjerringa kvar dag :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...