Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God dag,Tekola :) Har sove noko betre enn dei andre nettene,trur faktisk eg sov heile 6 timar i natt :gjeiper:

Takk for det,og ønskjer deg og ein flott dag,og ei fin helg :sol: Her har det snøva i natt :sjenert: No smeltar sola den då,men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekaldt her, skulle ikke forundre meg om det kommer snø! Gaaah! :unsure:

Ha en fin dag, Daybreak! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og Rumle :blomst:

Tykkjer det er på tide med vår no ja :sjenert:

Endret av Daybreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan sveisan :vinke:

Så fin dagbok du har!! Veldig greitt å ha sin eigen plass der ein kan skrive kva ein vil, tenkjer og føler :)

Håpar du har ein fin dag, og at sola skin hos deg. Det gjer den her :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mezzo :vinke:

Ja,det er veldig kjekt å ha eit lite hjørne kor eg kan bable det eg vil :mrgreen:

Den skin nesten her og no,men det var ei voldsom snøkave for 5 min sidan :sjenert:

Ha ein fin dag du også :blomst:

Endret av Daybreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The last ride:

401757_10150813360278106_723343105_9946046_1548859699_n.jpg

Ridde min tidlegare fôrhest for siste gong idag :tristbla:

Det gjekk utruleg bra,så det var hardt å tenkje på det var for aller siste gong :sukk::trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Aww, så trist!

Den eneste hesten jeg turte å ri etter at jeg falt av og brakk armen ble avlivet fordi eieren ikke gad å betale for operasjonen da hun hadde snublet og ødelagt en sene. Det var den nydeligste fjordingen i verden med et helt spesielt rødskjær i pelsen, dusteeier! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist :trist: Var fjordingen raudblakk kanskje? Utan det svarte (midtsol) i manen og i halen (halefjør)?

Men er ikkje kjekt å brekke noko,brakk skuldra sjølv i fjor då islandshesten eg ridde bukka når vi gallopperte og eg landa på 20-25 cm tjukk is etter 3 månadar med minusgrader :sjenert:

Seneskader er som regel vanskelege å helbrede og langvarige,så eg forstår jo eigaren,men samstundes er det utruleg kjipt når yndlingshesten sin må avlivast :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...