Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjaa,eg har vel ridd dei stort sett like mykje,men no ser det ut til at eg skal ri den eine litt meir sidan eg skal byrje å ri åleine på ho også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sit og svarer på spm i høve til praksisperioda vår. I tillegg skal eg halde fram med pensumlesinga mi så eg starta på i går. Men det eg eigentleg vil er å leggje meg ned å sove eller noko. Studentlivet er ikkje så glamroøst likevel :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Håper berre eg får jobb,er jo ikkje lett,og særskilt ikkje når ein ikkje har jobba før heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det :)

Åå no kjenner eg sakar verkeleg å ri :/

Slengjer med eit bilete av meg og Linka i stor glede frå i fjor vår :)

293537_10150270826983106_1607317_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noko riding har det ikkje vorte på meg enno. Linka er halt,og har fått ein hovbyll. Dog verkar ho på betringen sin veg no. På den andre sida har eg fått influensa (eller virus som det vert så flott kalla). Når det verkar i alle delar når ein går til skulen (5 min gange) og hovudet vil sprekkje,+ tett i luftvegane,då er det ikkje så lurt å ri.

Men å gå tur,ein roleg tur,det går vel bra? tenkte Daybreak. Vel,eg kom meg heim,men måtte nesten kravle opp trappene. Eg landa i senga,og der har eg vore til no. Fann ut at å ta meg ein paracet og noko mat kan ikkje skade,sjølv om eg brekk meg berre ved å tenkje på å ete. Maten står no framføre meg,og når den ein gong vert svelgt,så skal eg ta natta. Søvn er den raskaste vegen til betring,det trur eg på.

Så mine kjære vener,ha ein flott kveld,og akkurat no skal dykk vere glade for ikkje bakteriar frå menneske smittar over nettet :fnise:

Revoyure :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk FruN :klemmer:

No skal eg logge av,for så leggje meg. Om eg ikkje får sove,så får eg i alle fall kvile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vi hadde det utruleg morosamt den dagen :) og rettelse,det er frå juni 2011,ikkje våren.

Takk til deg og,Rumle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...