Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

I dag har eg galoppert på tur att,etter 1,5 år med skrekken etter eit fall :hoppendeglad: For ei kjensle,heilt herleg :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag hadde eg eigentleg tenkt å gå ein tur etter ein lengre dag på skulen med eksamenslesing. Men fann ut det er betre å få vaska hybelen,kjøkkenet,gangen og badet før avreise heim att,så då er det vel berre å starte :sjenert: Greitt å verte ferdig med det i alle fall,så kan eg feire på fredag og pakke ferdig då utan å måtte vaske alt saman :jepp:

No regnar det uansett,så var ikkje sann megafristande å gå ut :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløymte å nemne at eg må vaske klede og hengje opp i dag også :sjenert: Jaja,skal ikkje keie meg i kveld i alle fall :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Vi mangler en kakesmiley (i hvert fall som jeg kan se) så da blir det feriefeiring med :kaffekopp: og :is: !

Ikke forsvin helt for oss i sommer, da. Værsåsnill? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mangler en kakesmiley (i hvert fall som jeg kan se) så da blir det feriefeiring med :kaffekopp: og :is: !

Ikke forsvin helt for oss i sommer, da. Værsåsnill? :kose:

Har kake her då :jepp: -> :blåse:

Har ikkje så mykje val pga dårleg nett-tilgong :(

Stryk eg på eksamen,kjem eg ei periode attande :jepp: Om ikkje,så kjem eg sterkt attande rundt 20.august :)

Men hyggjeleg å vite eg vert sakna :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er dagen komen,og det er på tide å sei hadet til KG!

Vert pause frå det i sommar,alt for mykje anna som skal gjerast,så ønskjer alle saman ein god sommar :sol: Ha ein flott ferie,så talast me når eg gjer mitt comeback :fnise:

Snakkast folkens :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Blææææææh!!! = fritt oversatt - riktig god ferie :)

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jaja,då er eg attande,og klar for mitt siste studieår i denne omgang (hjelp,kvar vert tida av??) Uansett,så skal det vert deilig å sleppe å gå på skule,har jo ikkje gjort noko anna i mitt liv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!

Veldig annerledes enn jeg hadde regnet med. Ingen bryllupsreise, mannen jobbet plutselig 100%, flytting og så fikk jeg tilbake viruset på balansenerven. Men har vært en tur sørpå, fått med meg to venninners brylluper og ellers kost meg, så det har vært rimelig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff då,keisamt å ikkje få bryllupsreise,og ikkje minst virus på balansenerven. Mamma har hatt det fleire gongar :S

Men bra du er nøgd likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så langt har eg ikkje kome enno,men kjenner eg meg sjølv rett så skal eg opp i dag eller imorgon :) Og det er hestane :strix:

Endret av Daybreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...