Daybreak Skrevet 30. april 2012 Forfatter #101 Del Skrevet 30. april 2012 Ooo den funka jo fint,den måten Skal tenkje på ein fin måte å "skjule" dagboka på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2012 #102 Del Skrevet 30. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 30. april 2012 #103 Del Skrevet 30. april 2012 uuusjj!! så mye hesteprat her inne! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 30. april 2012 Forfatter #104 Del Skrevet 30. april 2012 Nemmen,kom du også ramlande inn,Jelly? Vi kan godt snakke om noko anna,berre å kome med forslag det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 30. april 2012 #105 Del Skrevet 30. april 2012 Hehehe...er bare nysgjerrig,har du planer om å anskaffe deg en hest sjøl etterhvert eller? Hvor mye koster en hest stort sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 30. april 2012 Forfatter #106 Del Skrevet 30. april 2012 Vel,har jo lyst på det,tida får vise seg Det kjem an på kvar i landet du bur med tanke på hovslager,høyutgifter og stallutgifter. Men sann grovt rekna mellom 25.000 og 40.000 er nok vanleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 30. april 2012 #107 Del Skrevet 30. april 2012 Det er jo kjempedyrt! For ikke å snakke om alle driftsutgiftene...du må prøve å gifte deg med en bondesønn Day,da får du område,fjøs og høy inkludert i 'pakken' liksom. Problem Solved!...Regner med at det ikke er mangel på gardsgutter nede på Møre? Men seriøst,det kan jo bli litt trangt økonomisk om du velger å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 30. april 2012 Forfatter #108 Del Skrevet 30. april 2012 Er gardsjente sjølv,men nei,gard åleine er ikkje nok til å leve av i våre dagar. Men ja,dyrt er det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2012 #109 Del Skrevet 30. april 2012 God investering når du får så mye tilbake for det sa, synes jeg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #110 Del Skrevet 1. mai 2012 Ååh, hest Jeg har en liten drøm om å ta over familiens gamle småbruk (har ikke vært drevet de siste 50 årene, og jorda leies ut) og så ha noen små dyr og en lat, koselig fjording der til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #111 Del Skrevet 1. mai 2012 Takk Tekola Og ja,det er absolutt verdt det,om eg berre får meg ein jobb og sluttar å vere student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #112 Del Skrevet 1. mai 2012 Stå ikke ved min grav og gråt, jeg er ikke der, jeg sover ikke Jeg er vinden som blåser Jeg er diamanter som glitrer i snøen Jeg er solskinnet på det modne korn Jeg er det milde høstregn Når du våkner i morgengryet, er jeg der som fuglenes sirklende flukt jeg er de funklende stjerner som skinner om natten Stå ikke ved min grav og gråt Jeg er ikke der Jeg døde ikke -Mary Frye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #113 Del Skrevet 1. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #114 Del Skrevet 1. mai 2012 Hesten var ikkje min,men tykte diktet var så fint,og passa så godt saman med bilete av Sirius som vart avliva for nokre år sidan. Eg ridde han heller aldri,men han var på stallen der eg lærte å ri ei stund,så er jo alltid trist når hestar dør som du veit kven det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #115 Del Skrevet 1. mai 2012 Ja,det kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #116 Del Skrevet 3. mai 2012 Eksamen levert i dag,det er opphaldsvêr,noko varme og litt sol Seinare skal eg gå tur og ha filmkveld, og i morgon skal eg også ri (gjorde det i går også ) Ha ein fin dag,alle saman 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2012 #117 Del Skrevet 3. mai 2012 Ååh, så deilig! Det har du fortjent! Kos deg i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #118 Del Skrevet 3. mai 2012 Takk det same,Tekola Og lukke til vidare med skrivinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #119 Del Skrevet 3. mai 2012 Håper du får en fin helg, Daybreak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #120 Del Skrevet 4. mai 2012 Takk det same Rumle Nyt det med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå