Gjest Bond Skrevet 15. februar 2012 #101 Del Skrevet 15. februar 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner Husk at det fortsett ikke blir ok bare å kopiere over kommentarer fra bloggen uten at innleggene her ikke har noe egenverdi. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #102 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå skal jeg forsøke si hvordan jeg ser det hele med leppene ut i fra hva FF svarer leserne. Hun vet akkurat hva hun skal si for å ikke bli tatt på noe. FF svarer bevisst at hun angrer på at hun tok restylane av påvirkning fra leserne som kommenterte leppene hennes. Altså, hun angrer ikke på inngrepet i seg selv, men at hun visstnok gjorde det pga av "press". Videre sier hun jo ganske klart at feilen hun den gang gjorde var å være åpen om det, og at hun nå anser det som en privatsak. Hun verken avkrefter eller bekrefter at hun har gjort det igjen siden den gang. På den annen side: Se gjennom innleggene hennes fra den tiden hun visstnok skulle innom klinikken. Det er ikke ett eneste bilde av ansiktet hennes på nært hold. Det er så og si ingen bilder av henne!. Hun er gjemt bak ting osv. Ganske avslørende for min del. Jeg driter forsåvidt i om hun ikke vil si det eller ikke. Det jeg reagerer på er den det sterkt misvisende, sponsede innlegget hun nylig hadde om "hvordan man hukser til seg fyldigere lepper". Det er så usmakelig som det får blitt. Hvorfor tror dere hun ikke satte inn før og etter bilder? Kjedelig? Neppe. Hun la inn før og etter-bilder da hun bleket tennene. Når det gjelder kokeboken sa hun også at alle tekstene var ferdige og at det var så deilig. Virker nesten som om hun har fått med seg diskusjonen her og nå sikkert endrer litt mer enn salt og seltin på oppskriftene. Den bloggnominasjonen, og forklaringen hennes er bare pinlig å lese om. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #103 Del Skrevet 15. februar 2012 Eller som #93 AnonymBruker sier, at hun smiler på en annen måte. Lager andemunn på alle bildene hun legger ut. Du klarer virkelig ikke se at hun smiler på to forskjellige måter på de bildene? Jeg kan også lage en sånn munn om jeg vil og leppene mine vil se omtrent dobbelt så fyldige ut. Hva i all verden er dette å lage store diskusjoner om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #104 Del Skrevet 16. februar 2012 hvor mange av dere har tenkt å kjøpe boken hennes når den komme ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #105 Del Skrevet 16. februar 2012 hvor mange av dere har tenkt å kjøpe boken hennes når den komme ut? Jeg blir nok å kjøpe den. Er nysgjerrig på hva som står der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #106 Del Skrevet 16. februar 2012 Skulle ønske flere jenter var like slanke og deilige som henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #107 Del Skrevet 16. februar 2012 når man ser på kroppsbildene fra den gamle bloggen hennes og sammenligner de med hvordan hun ser ut i bikini nå, så syns jeg hun var mye tynnere før? like tynn men tynnere på en annen måte liksom? ps foretrekker henne med klær på ;p og ja, jeg er feit, men ikke så veldig misunnelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #108 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg er like tynn som Caroline ( om ikke tynnere ), derfor er det alltid like morsomt når folk påstår at jeg bare er feit og missunelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. februar 2012 #109 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det "bevis" for at hun stjal de oppskriftene egentlig? Just curious. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #110 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det "bevis" for at hun stjal de oppskriftene egentlig? Just curious. Nei det er ikke det, men det er ihvertfall bevis for at hun har tatt en. Da påsto hun at hun hade brukt fantasien hele dagen, men da noen påpekte at oppskriften var tatt fra en annen matblogg endret hun teksten og plutselig hadde hun ikke funnet opp oppskriften alikevel, da hadde hun lett etter inspirasjon på internet og funnet den. Ikke lett å vite hva som er sant når det kommer til den dama. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 16. februar 2012 #111 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Nei det er ikke det, men det er ihvertfall bevis for at hun har tatt en. Da påsto hun at hun hade brukt fantasien hele dagen, men da noen påpekte at oppskriften var tatt fra en annen matblogg endret hun teksten og plutselig hadde hun ikke funnet opp oppskriften alikevel, da hadde hun lett etter inspirasjon på internet og funnet den. Ikke lett å vite hva som er sant når det kommer til den dama. Da blir det isåfall ganske teit å anklage henne for å ha tatt oppskrifter når det bare er bevis for èn. Edit: og nei, jeg er ingen fan av henne eller har et hat/elsk forhold til henne. Prøver ikke å forsvare henne. Endret 16. februar 2012 av Mortem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #112 Del Skrevet 16. februar 2012 Da blir det isåfall ganske teit å anklage henne for å ha tatt oppskrifter når det bare er bevis for èn. Edit: og nei, jeg er ingen fan av henne eller har et hat/elsk forhold til henne. Prøver ikke å forsvare henne. Enig med deg. Det er ikke bevis ( ennå ihvertfall ) på at hun har tatt flere oppskrifter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 16. februar 2012 #113 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Da blir det isåfall ganske teit å anklage henne for å ha tatt oppskrifter når det bare er bevis for èn. Edit: og nei, jeg er ingen fan av henne eller har et hat/elsk forhold til henne. Prøver ikke å forsvare henne. Vel, du kan jo sette deg ned og google alle oppskriftene hun har skrevet på bloggen sin. Men jo, det finnes flere bevis. En oppskrift som hun kaller "knekkebrød ala Caroline". Der hun hardnakka påstår at dette er en oppskrift hun har funnet på helt fra bunnen av, hun svarer ganske frekt også. (Jeg siteterte kommentarene her, men de ble fjernet av mod) Kommentarene kan dere lese her: Link til innlegget Er visstnok flere andre som skal ha googla oppskriftene hennes og funnet ganske mange identiske. Endret 17. februar 2012 av Micolina 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #114 Del Skrevet 16. februar 2012 Vel, du kan jo sette deg ned og google alle oppskriftene hun har skrevet på bloggen sin. Men jo, det finnes flere bevis. En oppskrift som hun kaller "knekkebrød ala Caroline": Link til innlegget Er visstnok flere andre som skal ha googla oppskriftene hennes og funnet ganske mange identiske. Ganske utrolig at hun ikke slutter mens leken er god. Hun kommer til å ende opp med å bli skikkelig ferska og miste flere og flere lesere. Kommentarene hennes har jo minsket betraktelig allerede. Er nok flere som har påpekt det at hun stjal den oppskriften, men hun tør ikke la det komme gjennom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 16. februar 2012 #115 Del Skrevet 16. februar 2012 Hahaha, jeg kjenner mange personer som baker akkurat sånne knekkebrød, om ikke helt identisk oppskrift, så er de hvertfall veldig like. Og det var før hun kom med sin oppskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #116 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Utrolig sleipt om hun faktisk har tatt flere og kopiert dem til boken sin. Hun tjener penger på å publisere andres verk som sitt eget. Endret 16. februar 2012 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #117 Del Skrevet 16. februar 2012 Håper virkeilg færrest mulig mennesker har behov for å kjøpe denne boken hennes. Du finner jo det meste ved å google likevel! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #118 Del Skrevet 16. februar 2012 Håper virkeilg færrest mulig mennesker har behov for å kjøpe denne boken hennes. Du finner jo det meste ved å google likevel! Vet ikke hvor godt det vil selge blandt oss voksne, men blandt 14 år gamle jenter som synes drømmelivet skal bestå av å få lagt negler, få nytt hår, pumpe inn restylane samt henge på armen til den kjekke fotballkjæresten sin så vil jo dette bli en slager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 16. februar 2012 #119 Del Skrevet 16. februar 2012 Syntes coveret på boken var veldig dårlig laget. Den lyse bakgrunnen, den lyse kjolen, de hvite stjernene og den hvite skriften gjør det tungt å se på den, vil på en måte bare se bort. Den var ikke spesielt pen heller. Men hun var veldig pen på bildet, så litt mer sunn og fin ut, og ikke bare stiv og stram med et påklistret smil. På bok-bildet ser man forøvrig at leppene fortsatt er relativt små. Hadde vært morsomt å lese hva som er i boken. Men da låner jeg den, betaler ikke 300kr for juks og fanteri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2012 #120 Del Skrevet 16. februar 2012 Har hun gitt ut dagbok?? Hvem gidder å lese en hel bok om "ingenting". Erre mulig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå