Gå til innhold

vår kjære fotballfrue..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Janteloven har da ingenting med saken å gjøre!! :roll:

Nei, klart ikke :roll:

Jeg er helt fascinert over hvor lavt enkelte synker her inne. Fortsatt. Jeg burde jo ha lært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ho hadde også en mye morsommere måte å skrive på på den tida der... Var ikke så selvhøytidelig eller vanvittig opptatt av å fremstå som perfekt.

Før var hun helt hærlig!!

Elsket bloggen hennes, nå blir jeg bare skuffet hver gang jeg titter innom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, klart ikke :roll:

Jeg er helt fascinert over hvor lavt enkelte synker her inne. Fortsatt. Jeg burde jo ha lært.

Kan du begrunne påstanden din om at det er janteloven som regjerer her? Mulig at noen her er misunnelige av en eller annen merkelig grunn, for det er mange flåsete kommentarer i disse trådene, men de fleste reagerer jo bare på de uetiske metodene hun bruker for å tjene penger? De som faktisk har et talent og jobber hardt (og etisk riktig) for suksessen sin får jo ikke i nærheten av denne type kritikk?

Ja, du burde lært, så hvorfor orker du å bruke tid på å gå inn her og klage? Jeg hopper selv over tråder med temaer som provoserer meg, så slipper jeg å gå rundt og irritere meg. :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at sikkert veldig mange altfor unge jenter kjøper hver en setning hun skriver.. Er det ikke noe man kan gjøre for å stoppe blogghysteriet?

Jeg elsket bloggen til Caroline før, nå synes jeg den bare er et spill for galleriet på mange måter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange produkter bare til leppene??! hva skjer med verden!! Hva er gærnt med lypsyl liksom? Det tar jeg på om jeg er tørr på leppene, evt elisabeth arden 8 hour lepepomade om jeg skal være fin! :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hun var penere uten det andenebbet.

Når det gjelder Vixen Blog Awards, er det åpenbart at hun har visst hele tiden at hun har vært nominert. Hva er sjansen for at de informerer henne på en annen e-postadresse enn den som fremgår av bloggen, OG at ingen av leserne har kommentert dette den siste tiden? Antakelig er hun livredd for å bli forbigått igjen (hun vant jo ikke pris forrige gang). Det opplever hun sikkert som flaut når hun er den mest leste bloggen i landet. Eventuelt er det fordi hun ikke har noen å gå sammen med, og ikke kjenner noen av de andre som er der. Hun virker ikke som en omgjengelig jente som er flink til å mingle, hun er altfor opptatt av å forsøke å fremstå som perfekt.

Trist :(

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de andre kjendisene har gjennomskuet henne så er det kanskje ikke så rart at hun ikke har noen å henge med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue har en hel drøss med unge lesere som har et like stort fokus på utseende og kropp som det hun har, hvis hun anbefaler produkter for å få det nebbet hennes, så kjøper ungdommene det. Hun burde skamme seg så inn i helsikke hvis tilfellet faktisk er det at hun stapper kjeften full i restylane, men sier at det kan oppnås med produkter.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktum er at en leser gjorde henne oppmerksom på at hun var nominert til årets blogger allerede da hun var på ferie før jul. Da spilte hun også overrasket. Dette var i desember. Vanskelig å få kommet på så kort varsel ja. Det er jo nesten som man tror hun bare kødder, at hun tør eller er så lite smart at hun ikke skjønner at hun blir avslørt gang på gang? Noe må jo være fryktelig galt. Jeg ønsker henne ikke nødvendigvis noe vondt, men du store tid som hun skyter seg selv i foten gang på gang samtidig som hun fortsetter å legge skylda over på andre. Noen nær henne må jo nødvendigvis reagere?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue har en hel drøss med unge lesere som har et like stort fokus på utseende og kropp som det hun har, hvis hun anbefaler produkter for å få det nebbet hennes, så kjøper ungdommene det. Hun burde skamme seg så inn i helsikke hvis tilfellet faktisk er det at hun stapper kjeften full i restylane, men sier at det kan oppnås med produkter.

Det er jo akkurat det hun har gjort. Hun bruker restylane med forteller leserne sine at alt dette kan oppnås med produkter. Dama er grisk, og gjør absolutt ALT for penger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat det hun har gjort. Hun bruker restylane med forteller leserne sine at alt dette kan oppnås med produkter. Dama er grisk, og gjør absolutt ALT for penger.

Med tanke på den innflytelsen hun har, håper jeg hun blir avslørt offentlig og får dette bretta ut i VG eller Dagbladet, en av de har jo uansett vært glad i å skrive om henne før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk starter opp tråder etter tråder om denne dama

Fatter ikke at du skal inn å kommentere i hver eneste en, hver eneste gang, uten unntak.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Folk synes det er gøy å diskutere dama, akkurat som noen synes det er gøy å diskutere silikonpupper,babyer, gulp og drittbleier.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at du skal inn å kommentere i hver eneste en, hver eneste gang, uten unntak.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Folk synes det er gøy å diskutere dama, akkurat som noen synes det er gøy å diskutere silikonpupper,babyer, gulp og drittbleier.

Fliir uten unntak? Jo jøss da.

Diskutere ? Synes det meste går i å slenge mest mulig dritt ut.

Det uten at jeg liker dama,men synes mye blir bare direkte personangrep her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun greier nok å juge seg ut av det på en eller annen måte. Spesielt om mannen hatet restylane så mye samt at hun ikke likte det at hun fyller på enda mer konstant da. Det å juge på den måten der er rett og slett stygt gjort. Tenk når alle ungdommene har kjøpt alt det der og ikke oppnår samme resultat.

Det er akkurat det jeg tenker på, de ungdommene.. Hvem av oss, jenter i allefall, har ikke vært ung og skikkelig usikker på oss selv? Sett på damer her og der og tenkt at de er både vakrere og bedre enn oss, og vi har gjort ting for å prøve å etterligne de. Brukt penger på hår- og hudprodukter, og alt mulig som lovet oss en filmstjernelook! Men med tiden ble det jo avslørt og man ble kjent med begreper som photoshop og retusjering, hello there. Det å utnytte folks usikkerhet er så kynisk at jeg har faen meg ikke ord for det. Jeg blir ekstremt provosert av at kjerringa skal sitte der og tjene penger ved å rett og slet LYVE folk rett i ansiktet. Og nei, jeg er hverken misunnelig eller lever etter janteloven, jeg hadde aldri sunket til hennes nivå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliir uten unntak? Jo jøss da.

Diskutere ? Synes det meste går i å slenge mest mulig dritt ut.

Det uten at jeg liker dama,men synes mye blir bare direkte personangrep her inne

Vi har fått med oss hva du mener nå, du trenger ikke gjenta det igjen og igjen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til alle dere kritiske til denne tråden. Jeg var en av dem som aldri tenkte noe negativt om fotballfrue. Skrev ut lavkarbooppskrifter til min mor, hentet klesinspirasjon. Leste om drømmelivet jeg skulle hatt for alt i verden. Ung, dum og fri for selvtillit. Hvilken ung jente vil ikke bruke dagen sin på å stelle hår, negler, øyenvipper, trene, spise sunt. Være tynn og ha en herlig mann og hoppe i armene på. Dra på eksklusive reiser,og leve drømmelivet? Hadde det ikke vært for at jeg havnet på KG hadde jeg aldri visst hvor falskt det hele var! Jeg har gjennomskuet voe (feks; ikke opplyst ang sponsing)kristinaandersen, samme grunn. Men noen så sleip som fotballfrue å utspekulert har jeg aldri vært borti. Jeg skrev en kommentar til henne for en stund siden der det stod noe som " Jeg brukte å like deg, men leste på kvinneguiden også tusen avslørelser om henne, til slutt et Er det sant?" Tror dere den kom igjennom, nei! Derfor mista jeg ALL respekt for dama. Jeg blir kanskje en av drittkjerringene som skriver dritt til henne, men for all del disse innleggene åpnet øynene for meg. La de gjøre det for andre også! Jeg irriterer meg over dama, men i bunn og grunn syns jeg synd i henne. Hun må jo ha det fælt, tørr ikke å kose seg på blogawards i frykt for å ikke vinne, eller ikke ha venner. NÅ setter jeg pris på mitt eget liv og det er HERLIG.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange produkter bare til leppene??! hva skjer med verden!! Hva er gærnt med lypsyl liksom? Det tar jeg på om jeg er tørr på leppene, evt elisabeth arden 8 hour lepepomade om jeg skal være fin! :-)

Hun har jo tida til det. Hun har også proklamert at hun tørker støv av sine 300+ par sko 2-3 ganger i uka. Det triste er jo de vanvittige tvangstankene hennes om å være perfekt. Det er ikke mye som er ekte på den jenta der lenger.

- kunstig hår:

http://fotballfrue.no/?p=2058

- kunstige negler:

http://fotballfrue.no/?p=9676

- kunstige øyenvipper:

http://fotballfrue.no/?p=11523

-kunstige lepper (hun nekter for at hun blåser dem opp regelmessig, men bare titt på bloggbilder av henne fra 2009 og deretter bloggbilder fra 2012):

http://fotballfrue.no/?p=2226

- bleker tennene sine HVER UKE:

http://fotballfrue.no/?p=12597#comment-314836

Hun kommer jo til å bli psykotisk om hun får en krevende baby en dag, som ikke tillater henne å bruke 3 timer daglig på utseendet sitt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bleker selv tennene mine 1 gang i året, men om du bleker de hver uke, vil de ikke bli ødelagte å falle ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså overleppen hennes ser jo brettet oppover ut! Ikke er det pent slik den buler ut og hvorfor står hun frem i media og sier hun angrer på restylane når hun jevnlig tar det?

Syns dette er det beste eksempelet på før og etter: http://www.ingridsblogg.no/?p=408315

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...