Gå til innhold

vår kjære fotballfrue..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gleder meg til å lese de objektive(?) bokanmeldelsene når boka kommer for salg :)

Huff, tenk hvordan kg kommer til å se ut da. En 185 sider lang tråd med "seee hvordan hun juger på side 84, daaa!" Og "nå har jeg telt, og hun har hodet i samme vinkel på 74 av 77 bildeerrr!" Og "de siste 3 er speilvendt, det ser jeg av mønsteret på tapeten i bakgrunnennnn!"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tenk hvordan kg kommer til å se ut da. En 185 sider lang tråd med "seee hvordan hun juger på side 84, daaa!" Og "nå har jeg telt, og hun har hodet i samme vinkel på 74 av 77 bildeerrr!" Og "de siste 3 er speilvendt, det ser jeg av mønsteret på tapeten i bakgrunnennnn!"

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tenk hvordan kg kommer til å se ut da. En 185 sider lang tråd med "seee hvordan hun juger på side 84, daaa!" Og "nå har jeg telt, og hun har hodet i samme vinkel på 74 av 77 bildeerrr!" Og "de siste 3 er speilvendt, det ser jeg av mønsteret på tapeten i bakgrunnennnn!"

Jasså, du er her også? Leste innlegget ditt i kommentarfeltet til fruen også. Lykke til med videre tilbeding. En dag våkner du opp og skjønner at du har blitt lurt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Huff, tenk hvordan kg kommer til å se ut da. En 185 sider lang tråd med "seee hvordan hun juger på side 84, daaa!" Og "nå har jeg telt, og hun har hodet i samme vinkel på 74 av 77 bildeerrr!" Og "de siste 3 er speilvendt, det ser jeg av mønsteret på tapeten i bakgrunnennnn!"

Hey, nå må du ikke gi folk her inne noen ideer :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, tenk hvordan kg kommer til å se ut da. En 185 sider lang tråd med "seee hvordan hun juger på side 84, daaa!" Og "nå har jeg telt, og hun har hodet i samme vinkel på 74 av 77 bildeerrr!" Og "de siste 3 er speilvendt, det ser jeg av mønsteret på tapeten i bakgrunnennnn!"

Ikke glem at 97 av sidene vil bestå av "jeg er sååå glad for at jeg har et LIV i motsetning til disse misunnelige hønsehuene som bruker all sin tid på å gjøre narr av andre. Jeg er glad JEG er et bedre menneske enn det, for jeg bryr meg bare om viktige ting"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, du er her også? Leste innlegget ditt i kommentarfeltet til fruen også. Lykke til med videre tilbeding. En dag våkner du opp og skjønner at du har blitt lurt.

Beklager å skuffe deg, i motsetning til haterne her er jeg aldri inne på fotballfruebloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at 97 av sidene vil bestå av "jeg er sååå glad for at jeg har et LIV i motsetning til disse misunnelige hønsehuene som bruker all sin tid på å gjøre narr av andre. Jeg er glad JEG er et bedre menneske enn det, for jeg bryr meg bare om viktige ting"

De som kritiserer de som kritiserer Caroline har jo minst like lite liv som de som velger å diskutere. Om ikke mindre, når de ikke har noe bedre å finne på enn å sitte å irrtere seg over denne tråden :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kritiserer de som kritiserer Caroline har jo minst like lite liv som de som velger å diskutere. Om ikke mindre, når de ikke har noe bedre å finne på enn å sitte å irrtere seg over denne tråden :fnise:

Og mens vi sitter her og diskuterer hvem som har mest innholdsløst liv av de som finstuderer bloggen og mobber henne for hver detalj, og oss som følger tråden så vi kan rapportere den verste mobbingen, så sitter fotballfrue og har mer liv enn oss alle. Kall det jobb eller ikke, hun har i hvert fall et levebrød av bloggen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens vi sitter her og diskuterer hvem som har mest innholdsløst liv av de som finstuderer bloggen og mobber henne for hver detalj, og oss som følger tråden så vi kan rapportere den verste mobbingen, så sitter fotballfrue og har mer liv enn oss alle. Kall det jobb eller ikke, hun har i hvert fall et levebrød av bloggen sin.

Når ble "å ha et liv" definert ut fra hvor mye tid man bruker på å diskutere på nettet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen bør skaffe den dama en medierådgiver NÅ! Hun driter seg så til de grader ut at det gjør vondt å se på. :( Hun har jo følelsene sine utenpå kroppen, og har det med å overreagere noe så voldsomt når hun får kritikk/noe går henne i mot. Selv om hun blir beskyldt for noe som IKKE er sant bør hun holde seg for god til å spy ut lite gjennomtenkte "motkommentarer". Hun fremstår som aldri så lite dum.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så arti at Caroline alltid sier at Stygge kommentarer blir sensurert vekk men når fansen hennes skriver en milelang forsvarskommentarom hvor stygg motparten er så glir den RETT gjennom. Det lyser dårlig selvtillit av den jenta der .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal fatisk innrømme at jeg igså lurte på om hun kunne være litt underbitt på bildet hun la ut i dag av at hun kysset voffsen.

Note to FF: Enda en vinkel du bør unngå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig TCMN var med nedtonet sminke og frisyre!

Ja, for en forskjell! Får håpe hun tar til seg lærdommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...