Gå til innhold

vår kjære fotballfrue..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer med at hun på de fleste bilder har ansiktet vendt mot venstre? :P

Hennes "gode" side? Har sett på filmer at mange som er ganske bevisste på sitt eget utseende er veldig nøye på slikt =P Noe som forsåvidt stemmer godt overens med realiteten =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med at hun på de fleste bilder har ansiktet vendt mot venstre? :P

Da syns benstrukturen i ansiktet bedre. Hun er faktisk ikke spesielt pen forfra.. Litt flat i ansiktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. 5 ting bare på leppene? :skratte: At folk gidder.

Synes det er stress å hive på liner i TILLEGG til leppestift... Det er som regel regla på shoots. Lip liner og leppestift for fyldige lepper... Normalt sett, i hverdagen - Foretrekker egentlig heller bare en gloss, og det er om jeg skal ut på byen =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns benstrukturen i ansiktet bedre. Hun er faktisk ikke spesielt pen forfra.. Litt flat i ansiktet.

Det var perseren min også, jeg syntes hun var nydelig allikevel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det var perseren min også, jeg syntes hun var nydelig allikevel.

Katten din altså? ^^

Edit: å herregud, ja. Perser - flat ansikt. :fnise:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt merke til det med vinklinga til høyre jeg også. Men om det er pga benstrukturen så kunne hun vel vridd hodet til venstre også? Lurer på om hun poserer på samme måte på alle bildene i boken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen nevnte at Fotballfrue sa hun ikke gjorde knebøy fordi hun var redd lårene skulle bli store, og nå legger hun plutselig ut på bloggen sin at hun har tatt knebøy. Flere enn meg som tror hun følger med på trådene om seg selv eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen nevnte at Fotballfrue sa hun ikke gjorde knebøy fordi hun var redd lårene skulle bli store, og nå legger hun plutselig ut på bloggen sin at hun har tatt knebøy. Flere enn meg som tror hun følger med på trådene om seg selv eller?

Så kan vi jo prøve å utvide tankemønsteret her inne med at kaaaanskje hun har fått råd fra sin personlige trener og at hun er tilbøyelig til å prøve de ut? Nei,det er visst ikke mulig å tenke slike tanker her inne. Det må nok være at hun sitter å leser her inne hver dag :roll:

Flere enn meg som ikke er så trangsynt eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til det med vinklinga til høyre jeg også. Men om det er pga benstrukturen så kunne hun vel vridd hodet til venstre også? Lurer på om hun poserer på samme måte på alle bildene i boken :P

:skratte: Jeg tror iallefall ikke at FF tenker så mye over dette som enkelte gjør i denne tråden iallefall!

Man kan jo spørre seg om hvem som er mest opphengt i denne vinklinga :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at hun på de fleste bilder har ansiktet vendt mot venstre? :P

Hun har nok en enorm vorte med masse sorte hår i på høyre siden... :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper lite å være veltrent og velstelt når du ikke eier sosiale antenner. Hun virker så opphengt i å være en person hun ikke er at hun faktisk har blitt den personen. Hun kan umulig vite hvem hun egentlig er, syns hun ikke eier personlighet eller sjel. Et trist menneske med andre ord.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig følger hun med. Hun er en ekspert på å google. Da det herjet med treasures saken kommenterete de på mange blogger, bl.a på min hjemmeside. (Bevis på kommentarer her, her, og her)

Og ja, Mortem, vært diskutert det tidligere at hun kun tar bilde fra en vinkel av ansiktet. Etter at det ble tatt opp her på forumet, samt noen kommentarer om det på hennes blogg, så dukka det opp mange bilder fra MacBook'en hennes som viste henne i den andre vinkelen - riktig nok så var disse bildene speilvendte :klaske:

Det er greit nok at hun har en posering med hode som hun foretrekker, men greia er det at hun reagerte kvast når folk bermerket det, med å si at hun ikke gjør det. Dere kan lese noen (frekke) svar fra henne om det:

Nina says:

January 6, 2012 at 00:08

Hei. Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor det alltid er bilde av ansiktet ditt fra dwn ene siden?

Reply

Fotballfrue says:

January 6, 2012 at 09:39

Hehe, I think you nedd glasses Her er det jo bilder både forfra (meg og mamma i hennes 50-årslag, Nelly-shooten etc.) og fra siden Alle har en måte å posere på, vet du, det ser du overalt i media også

- C

Reply

eskild says:

January 6, 2012 at 13:06

Nei, ingen briller nødvendig. Nina har rett. Du har vel en stor vorte eller noe annet rart på den ene siden. Folk som lar seg avbilde så mye som det du gjør burde variere litt i poseringen.

Reply

Fotballfrue says:

January 6, 2012 at 14:16

Herregud, ta deg en bolle! Ta en titt i kategorien video, da vel? Eller sjekk innlsaget med God kveld. Norge. Jeg har vel for fanden ikke noe vorte i trynet. Dessuten kan jeg meddele at du dessverre må være blind, dersom du VIRKELIG mener at du ikke ser noen bilder av meg forfra i dette innlegget. T.R.I.S.T. Nei, en varierer ikke i poseringen. En poserer på en slik måte som føles naturlig, og som gjør at en føler seg VEL. Tydelig at du ikke er vant med å avbildes, i hvert fall. Enda mer trist. Eskild.

- C

Reply

Endret av Micolina
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og slike ting poster fotballfrue fremfor seriøse og konstruktive spørsmål og innlegg? Minner mest om barneskolen der jenter gikk på lag med hverandre og slengte dritt mot andre for å forsvare noen. Er ikke fotballfrue 25 ÅR gammel eller noe?? Så poster hun slikt som hun Pia, som garantert ikke er mer enn 12 år selv med den tonen, skriver?? Hallo haha, nå er det kvinneguiden som ler.

Selvsagt, den siste setningen peker jo ut hvor utrolig stygg og dum motparten er ,mens Caroline er dronning. Hun ELSKER slike kommentarer. Hun er jo 25, men hun står fast på ungdomsskolestadiet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en som har kommentert, at hun kun poserer i fra en spesiell vinkel, og lurer på når vi får se den andre siden av ansiktet hennes.

Da svarte Fotballfrue, at det er bare å klikke seg inn på kategorien Antrekk, der ligger det så mange bilder av den andre siden av ansiktet hennes, at vi kan kaste opp (?)

Jojo, jeg klikket meg da inn på antrekk, men det er KUN bilder fra hennes ene side. Til og med speilvendte bilder...jaha? Hva er hun redd for med den andre siden egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poserer faktisk akkurat likt fotballfrue, og det er pga at jeg har brukket nese og det syns så godt at den er skjev om en ser nesen min forfra eller fra venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg poserer faktisk akkurat likt fotballfrue, og det er pga at jeg har brukket nese og det syns så godt at den er skjev om en ser nesen min forfra eller fra venstre side.

Det er da greit nok det, men hvorfor ikke bare si det som det er i steden for å lyve?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett helt vanlige bilder av Caroline forfra, det er ingenting galt med nesen hennes. Måten hun poserer på er såkalte beauty shots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å lese de objektive(?) bokanmeldelsene når boka kommer for salg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...