Gå til innhold

vår kjære fotballfrue..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun hadde ikke holdt det ut.. Men alvorlig talt, hvorfor er den dama i konstant forsvarsposisjon? Når hun en sjelden gang svarer på konfronterende spørsmål i kommentarfeltet, så er hun i forsvar med en gang. Hun går automatisk ut fra at folk spør for å angripe, og hun avvvæpner ingenting heller. Hun oppfordrer til diskusjon og krangel, hun går ofte i personangrep når folk påpeker åpenbare ting. Se bare på noen av kommentarene postet i denne tråden. En fyr kommenterte hennes venstrevinkel til kamera, og hun skrev vel noe til ham at han ikke så ut eller kunne å posere i det hele tatt, eller hva det var. jaja.

Jeg hadde også konstant vært i forsvarsposisjon hvis det var folk som analyserte og skrev lange avhandlinger om alt jeg foretok meg.

Man blir beskyldt for å stjele en oppskrift, så hun forandrer teksten og rydder opp i stillhet, og da får hun kjeft for at hun har gjort det. Ingenting er liksom bra nok. Hva mener dere da? At hun skal skrive et innlegg med tittelen "UNNSKYLD, JEG STJAL! DERE AVSLØRTE MEG! JEG ER EN DRITT"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også konstant vært i forsvarsposisjon hvis det var folk som analyserte og skrev lange avhandlinger om alt jeg foretok meg.

Man blir beskyldt for å stjele en oppskrift, så hun forandrer teksten og rydder opp i stillhet, og da får hun kjeft for at hun har gjort det. Ingenting er liksom bra nok. Hva mener dere da? At hun skal skrive et innlegg med tittelen "UNNSKYLD, JEG STJAL! DERE AVSLØRTE MEG! JEG ER EN DRITT"

Det finnes en mellomting, kjære deg. Hva med å ikke stjele oppskriften i utgangspunktet? :kjefte:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også konstant vært i forsvarsposisjon hvis det var folk som analyserte og skrev lange avhandlinger om alt jeg foretok meg.

Man blir beskyldt for å stjele en oppskrift, så hun forandrer teksten og rydder opp i stillhet, og da får hun kjeft for at hun har gjort det. Ingenting er liksom bra nok. Hva mener dere da? At hun skal skrive et innlegg med tittelen "UNNSKYLD, JEG STJAL! DERE AVSLØRTE MEG! JEG ER EN DRITT"

Det blir nok feil uansett hva hun gjør.

Prisene på Treasures er for høy, slemme damen.

Hun setter ned prisene, og da er det galt det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også konstant vært i forsvarsposisjon hvis det var folk som analyserte og skrev lange avhandlinger om alt jeg foretok meg.

Man blir beskyldt for å stjele en oppskrift, så hun forandrer teksten og rydder opp i stillhet, og da får hun kjeft for at hun har gjort det. Ingenting er liksom bra nok. Hva mener dere da? At hun skal skrive et innlegg med tittelen "UNNSKYLD, JEG STJAL! DERE AVSLØRTE MEG! JEG ER EN DRITT"

Nå mener jeg at den oppskriftsgreia har gått for langt, men ja, hun burde faktisk ha innrømt at hun løy. Hun tok æren for noe noen andre hadde gjort. Hadde hun ikke blitt tatt så hadde hun også planlagt å publisere oppskriftene i kokeboken sin som sine egne. Men siden hun ble tatt så forandret hun forklaringen til at det skulle trykkes noen av hennes favorittoppskrifter istedet for egne hjemmeoppfunne. Jeg hadde blitt kjempesint om noen hadde kopiert noe som JEG hadde funnet opp og sagt at " Seee!!! Dette har jeg laget heeeelt selv!! " Men jeg regner med hun vil være mer på vakt nå, siden hun vet at folk følger med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en mellomting, kjære deg. Hva med å ikke stjele oppskriften i utgangspunktet? :kjefte:

Men har du noe BEVIS da, "kjære deg"? Det finnes tusenvis av like oppskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har du noe BEVIS da, "kjære deg"? Det finnes tusenvis av like oppskrifter.

Caroline sa jo hun hadde stått hele dagen og brukt fantasien til hun kom frem til den oppskriften. Da noen kommenterte på bloggen hennes at de hadde funnet oppskriften ett annet sted, så forvandlet hun plutselig innlegget i stillhet til at hun hadde googlet og blitt inspirert. Er ikke det bevis nok? Oppskriften var jo satt opp helt likt og i samme rekkefølge som den originale.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du noe BEVIS da, "kjære deg"? Det finnes tusenvis av like oppskrifter.

Linken til innlegget finner du her.

Først skrev hun

Forrige uke fikk jeg tilsendt en hel haug med diverse thaimatprodukter fra Santa Maria i forbindelse med en konkurranse jeg skal holde her på bloggen, nemlig denne. Jeg lager ikke thaimat veldig ofte, så for meg var dette en liten utfordring. Jeg ville jo helst lage noe lavkarbovennlig, og ettersom en del (stort sett alle) kryddemikser inneholder sukker, trodde jeg nesten ikke at jeg ville klare å trylle sammen noe godt. Når det er sagt: Det finnes faktisk veldig mange gode alternativer likevel, og da jeg brukte fantasien og de deilige ingrediensene til Santa Maria, endte jeg opp med noe som smakte helt himmelsk!

Etter diskusjon her og kommentarer på bloggen hennes ble det i stillhet forandra til

Når det er sagt: Det finnes faktisk veldig mange gode alternativer likevel, og da jeg etter mange nettsøk og inspirasjonshenting fra matheftet til Santa Maria (bla. på forklaring på hva jeg kunne bruke karripasta til) kom frem til denne oppskriften, ble jeg kjempefornøyd. Dette smakte helt himmelsk!

Men faktisk, hun sier aldri direkte at hun har funnet opp oppskriften selv - hun sier bare at hun brukte fantasien. Fantasien til hva, å finne opp oppskrift eller fantasien til å google en oppskrift? Men sånn som det er skrevet tolker man det som det første ;). Smaaart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har hun lagt ut bilder fra treasureskontoret. syns smykkene ser veldig billige ut når de ligger sånn i hauger i små plastposer... har noen bilde av det smykket som kostet over 1000 kr men 50 kr på ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har hun lagt ut bilder fra treasureskontoret. syns smykkene ser veldig billige ut når de ligger sånn i hauger i små plastposer... har noen bilde av det smykket som kostet over 1000 kr men 50 kr på ebay?

Jeg har ikke noe bilde av det. Det lå på sidene til Treasures før, men de selger det ikke nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken nettside var det caroline og lars kristian møttes? husker ikke om det var cupido eller blink?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken nettside var det caroline og lars kristian møttes? husker ikke om det var cupido eller blink?

Caroline og LK har da vitterlig ikke møttes på nettet. Hun sa selv at de møttes skikkelig romantisk mens begge gikk tur med hundene sine i parken :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei nå tror jeg du tar feil. jeg har hørt fra mennesker som er deres venner at de møttes på internett. basta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* De møttes internett. Jeg er nær venn av dem, altså ikke en venn av en venn av en bror av en tante, og dette er blitt bekreftet, selv om de ofte har fortalt den parkhistorien til andre bekjente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde også konstant vært i forsvarsposisjon hvis det var folk som analyserte og skrev lange avhandlinger om alt jeg foretok meg.

Man blir beskyldt for å stjele en oppskrift, så hun forandrer teksten og rydder opp i stillhet, og da får hun kjeft for at hun har gjort det. Ingenting er liksom bra nok. Hva mener dere da? At hun skal skrive et innlegg med tittelen "UNNSKYLD, JEG STJAL! DERE AVSLØRTE MEG! JEG ER EN DRITT"

Ikke akkurat de ordene, men det hadde vært på sin plass at man skriver en beklagelse ovenfor leserne for å villede dem. Det er ihvertfall vanlig skikk blant journalister og selv om en blogg ikke akkurat er en avis så blir det allikevel noe av det samme mener jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noe problem at hun tjener pennger på bloggen? (:

Jøss, imponerende at du greide å vri det jeg skrev til at jeg skal ha et problem med det? Godt jobba.

Nei, jeg har ikke problem med at folk, enten det er FF eller andre, tjener penger på bloggene sine - i prinsippet.

Når det kommer til hvordan hun tjener disse pengene, derimot...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her som har møtt caroline? :)

for nesten et år siden så "møtte" jeg henne og gubben på et apotek i ålesund. hun så stygt på meg, sikkert fordi jeg hadde lave sko på meg og var feit og ufiks :( etterpå dro de på vinmonopolet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har møtt henne flere ganger før på butikken der jeg jobber. Kald, stirret og snakket veldig sjeldent. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...