AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #81 Del Skrevet 15. februar 2012 Fotballfrue sier at størsteparten av leserne hennes er mellom 18 og 25. Tror dere dette stemmer? Jeg så liksom for meg at de er mellom... 14 og 18. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 15. februar 2012 #82 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg ser at mitt litt ironiske bilde ble slettet *furt*. Poster det på nytt, men uten ironien. Kun for at folk kan se sammenligningen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #83 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg ser at mitt litt ironiske bilde ble slettet *furt*. Poster det på nytt, men uten ironien. Kun for at folk kan se sammenligningen. Tror ikke ett sekund på at det der kun er lipliner og leppestift. UTrolig råttent gjort av henne å lure leserne sine til å kjøpe alt det der dilldallet når det ikke vil fungere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. februar 2012 #84 Del Skrevet 15. februar 2012 Gammelt bilde i fokus, nytt bilde ikke i fokus... Trodde hun hadde råd til et skikkelig kamera. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 15. februar 2012 #85 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg ser at mitt litt ironiske bilde ble slettet *furt*. Poster det på nytt, men uten ironien. Kun for at folk kan se sammenligningen. Og min kommentar til dette bildet ble slettet, så jeg sier det igjen: HERREGUD for ei skjønn jente hun var før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 15. februar 2012 #86 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå er jeg i postehumør her. Bare for å oppsummere innlegget hennes om å få fydlige lepper: 1. Highlight fra GloMinerals 2. Lip filler pen fra GloMinerals 3. Barry M sin Mulberry 4. Barry M sin Vintage Rose. 5. Smashbox sin O-plump Alt kan du selvfølgelig få kjøpt hos Coverbrands sin nettbutikk. Det er egentlig et litt dårlig innlegg for Coverbrands av Caroline, siden hun ikke har før og etter bilder, og får da ikke vist den fantastiske effekten alle disse produktene gir kombinert. Hadde jeg vært Coverbrands hadde jeg krevd litt av annonsepengene tilbake . 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #87 Del Skrevet 15. februar 2012 hun hadde sikkert dårlig tid så hun rakk ikke å ta før og etterbilder når hun sminka leppene sine større. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 15. februar 2012 #88 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå er jeg i postehumør her. Bare for å oppsummere innlegget hennes om å få fydlige lepper: 1. Highlight fra GloMinerals 2. Lip filler pen fra GloMinerals 3. Barry M sin Mulberry 4. Barry M sin Vintage Rose. 5. Smashbox sin O-plump Alt kan du selvfølgelig få kjøpt hos Coverbrands sin nettbutikk. Det er egentlig et litt dårlig innlegg for Coverbrands av Caroline, siden hun ikke har før og etter bilder, og får da ikke vist den fantastiske effekten alle disse produktene gir kombinert. Hadde jeg vært Coverbrands hadde jeg krevd litt av annonsepengene tilbake . Hvis det der kan sminke på henne den enorme leppa, burde jeg kunne sminke på meg en ekstra bhstørrelse, da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 15. februar 2012 #89 Del Skrevet 15. februar 2012 Hvis det der kan sminke på henne den enorme leppa, burde jeg kunne sminke på meg en ekstra bhstørrelse, da? Nå skyter jeg meg selv litt i foten, og dette er vel litt OT. Likevel, det går an å sminke på seg det meste. I filmen Pirates of The Caribbian tok det flere sminkører 45min å sminke på Keira Knightly kløft hver dag. Ikke det at jeg tror Caroline bruker en snau time hver dag for å få større lepper... spesielt ikke når hun får sponsa å putte ting inn i leppene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #90 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå skyter jeg meg selv litt i foten, og dette er vel litt OT. Likevel, det går an å sminke på seg det meste. I filmen Pirates of The Caribbian tok det flere sminkører 45min å sminke på Keira Knightly kløft hver dag. Ikke det at jeg tror Caroline bruker en snau time hver dag for å få større lepper... spesielt ikke når hun får sponsa å putte ting inn i leppene. Altså, det der er jo ikke akkurat bare sminke.. På det første bildet henger jo puppene og slenger uten noe støtte, mens på det andre er de jo pushet maks opp. Tror nok heller det er det som gjør det, enn litt pudder i kløfta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 15. februar 2012 #91 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå skyter jeg meg selv litt i foten, og dette er vel litt OT. Likevel, det går an å sminke på seg det meste. I filmen Pirates of The Caribbian tok det flere sminkører 45min å sminke på Keira Knightly kløft hver dag. Ikke det at jeg tror Caroline bruker en snau time hver dag for å få større lepper... spesielt ikke når hun får sponsa å putte ting inn i leppene. Ja, jeg er også enig i at man kan sminke på seg alt mulig, se bare på skrekkfilmene Men det jeg mente var at hvis Fruen får en sånn leppe av noen få enkle produkter, burde vel mannen ( kvinnen ) i gata også kunne sminke på seg slike lepper, lett som ingenting. Det burde liksom ikke være avansert eller vanskelig, om du skjønner.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 15. februar 2012 #92 Del Skrevet 15. februar 2012 Altså, det der er jo ikke akkurat bare sminke.. På det første bildet henger jo puppene og slenger uten noe støtte, mens på det andre er de jo pushet maks opp. Tror nok heller det er det som gjør det, enn litt pudder i kløfta. Keira er så og si flatbrystet, så det må nok mer til enn en god push-up for å gi henne den kløfta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #93 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg ser at mitt litt ironiske bilde ble slettet *furt*. Poster det på nytt, men uten ironien. Kun for at folk kan se sammenligningen. Hun har sagt det for lenge siden og jeg ser det veldig tydelig - hun smiler på en helt annen måte for å få leppene til å virke fyldigere. Klarer du virkelig ikke se det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #94 Del Skrevet 15. februar 2012 Altså, det der er jo ikke akkurat bare sminke.. På det første bildet henger jo puppene og slenger uten noe støtte, mens på det andre er de jo pushet maks opp. Tror nok heller det er det som gjør det, enn litt pudder i kløfta. Henger og slenger?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 15. februar 2012 #95 Del Skrevet 15. februar 2012 Hun har sagt det for lenge siden og jeg ser det veldig tydelig - hun smiler på en helt annen måte for å få leppene til å virke fyldigere. Klarer du virkelig ikke se det ? Okei, syntes denne har blitt sagt før og gjentatt mange ganger. Grunnen til at vi blåser opp det med restylane er fordi: 1. November 2010 skrev hun at hun hadde tatt restylane. Link Nå er det over en uke siden jeg var hos Be One, og tok restylane i leppene for første gang. Jeg vet allerede at mange av dere kommer til å synes at dette var unødvendig, og det er faktisk derfor jeg har ventet så lenge med å få det gjort. Jeg har vært så redd for hva dere skulle si. Men så kom jeg til slutt frem til at jeg ikke kunne ta hensyn til andres meninger. Jeg har aldri gjort det før, så hvorfor skulle det være annerledes denne gangen? Dette gjorde jeg kun for min egen del. Jeg har faktisk hatt det i tankene helt siden jeg så meg selv på TV for første gang. 2. November 2011 stod det i Det Nye at hun angret på inngrepet og aldri kom til å gjøre det igjen. Link – Jeg har latt meg påvirke før, og det angrer jeg sinnsykt på i dag. Det var en periode jeg fikk så mange kommentarer om at overleppa mi var så smal, og da tok jeg Restylane. Jeg så ut som en and og gjør det aldri igjen. Det var helt tragisk. Mannen min, Lars Kristian, hatet det, og jeg er skikkelig flau over at jeg lot kritikerne vinne, sier hun. 3. Etter en diskusjon her på forumet om det, skrev hun på bloggen sin 16 januar 2012: Link: (..) Der vinklet de saken som at jeg mente jeg så ut som en and etter restylaneinngrepet. Det noen tydeligvis har oversett her, er det faktum at dette ble sagt i sammenheng hvor jeg og journalisten pratet om tiden rett etter behandlingen. Absolutt alle hovner opp etter en slik behandling, så det er helt normalt. Jeg synes det er kjempesynd at det hele ble vinklet på denne måten, det skal godt gjøres å se ut som en and etter 0.7 ml. restylane. Dette er svært lite, og syntes nesten ikke på leppene mine etter at hevelsen var gått ned. Jeg var veldig fornøyd med resultatet den gangen, og jeg synes ikke at Petra Eckmann fortjener denne “uttalelsen” fra meg. 4. Videre skrev hun også at det med at hun har restylanes eller ikke er en privatsak. Jeg angrer for eksempel på at jeg fortalte om restylaneinngrepet i 2010, fordi jeg mener at dette burde vært en privatsak 5. Hun har svart på kommentarer på bloggen sin om at hun anbefaler Petra som tok restylane på henne. Link Charlotte W says: February 1, 2012 at 18:38 Hei Caroline! Først vil jeg bare si at du har en fantastisk blogg. Masse inspirasjon og gode tekster Så har jeg også et spørsmål: Jeg vet at du har fylt leppene med restylane og lurer på om du anbefaler det stedet videre? Og vet du hvor Petra holder til nå siden BeOne har lagt ned? Klemmer fra Charlotte Reply Fotballfrue says: February 1, 2012 at 18:48 Ja, det anbefaler jeg Jeg var veldig fornøyd da jeg gjorde det! Petra jobber hos Face It på Majorstuen nå Men hun svarer kun på uttalense om at hun så ut som en and, deritmot sa hun også at "Jeg så ut som en and og gjør det aldri igjen". Hun kan liksom ikke bare si at hun ombestemte seg etter uttalense sin, og fortsatte å ta det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #96 Del Skrevet 15. februar 2012 hvis hun sa at hun aldri mer ville ta restylane, kanskje det var sant? men at hun putta i silikon ellernoe istedet? se bare på hun ene norske hollywoodfrua, hun har jo goretex i leppene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 15. februar 2012 #97 Del Skrevet 15. februar 2012 hvis hun sa at hun aldri mer ville ta restylane, kanskje det var sant? men at hun putta i silikon ellernoe istedet? se bare på hun ene norske hollywoodfrua, hun har jo goretex i leppene Eller som #93 AnonymBruker sier, at hun smiler på en annen måte. Lager andemunn på alle bildene hun legger ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 15. februar 2012 #98 Del Skrevet 15. februar 2012 hvis hun sa at hun aldri mer ville ta restylane, kanskje det var sant? men at hun putta i silikon ellernoe istedet? se bare på hun ene norske hollywoodfrua, hun har jo goretex i leppene Goretex i leppene?? Verden er gal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #99 Del Skrevet 15. februar 2012 hun har jo store lepper på videoene også. vanskelig å trute ut leppene hele tiden. hva mer kan man putte i leppene? silikon, saltvannsløsning? fett fra en annen kroppsdel? mulighetene er uendelige. men så er det jo noen her som hevder at de kjenner hun som fyller opp leppene hennes? men er de en sikker kilde? har man ikke taushetsplikt?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 15. februar 2012 #100 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg nekter å tro at hun ikke visste om at hun var nominert til den blogawardsgreia, så enkelt er det! Det er umulig at hun ikke skal ha fått dette med seg, det sier seg jo selv. Hun, en av Norges mest leste bloggere, fikk ikke med seg at hun var nominert til pris? Det går fader ikke an. Det tror jeg ikke Vixen hadde tillatt heller, å sendt slik viktig info til en adresse de ikke var sikker på at var korrekt adresse heller. Og HVIS det var sant, at hun ikke fikk det med seg, og dermed ikke fikk folk til å stemme på seg, hvis det faktisk er tilfelle at Vixen gjorde en fei, så hadde hun laga et sånt sirkus av det at det hadde ikke vært likt noe annet. Da hadde det blitt en "buhu, jeg ble ikke gjort oppmerksom på det, og dermed fikk jeg ikke sjansen til å sanke stemmer, de ødela alt for meg!" og blogawards hadde måtte komme med en "ja, vi gjorde en feil, vi skulle dobbeltsjekket kontaktinfo, vi beklager grovt blabla". Og HVIS hun ikke fikk det med seg for real, kunne ikke en av vennene hennes, mannen hennes, eller fansen hennes sagt i fra? Men som sagt, som om hun ikke følger med hva som skjer i bloggverden, yeah right.......... Endret 15. februar 2012 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå