Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #201 Del Skrevet 19. februar 2012 Så nydelig TCMN var med nedtonet sminke og frisyre! Helt enig! Den vanlige stilen hennes er grusom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #202 Del Skrevet 19. februar 2012 Helt enig! Den vanlige stilen hennes er grusom. Enig. Tror det kommer av at hun bruker alt for mye mascara på falske pålimte øyenvipper. Det ser bare dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #203 Del Skrevet 19. februar 2012 Enig. Tror det kommer av at hun bruker alt for mye mascara på falske pålimte øyenvipper. Det ser bare dumt ut. Det er mer som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. februar 2012 #204 Del Skrevet 19. februar 2012 Host. Altfor mye og for mørkt solpudder kanskje.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #205 Del Skrevet 19. februar 2012 Host. Altfor mye og for mørkt solpudder kanskje.. Det er bare fornavnet. Men skal ikke være off-topic her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #206 Del Skrevet 19. februar 2012 Jaja, nok off topic. Nå må noen snart kommentere at FF vrengte hodet til høyre når hun oppdaget at kameraet nærmet seg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #207 Del Skrevet 19. februar 2012 Jaja, nok off topic. Nå må noen snart kommentere at FF vrengte hodet til høyre når hun oppdaget at kameraet nærmet seg! Hvilke minutter er det på? Gidder ikke se hele filmen. Fatter og begriper ikke hvorfor jeg har blitt med i FF-diskusjonen. Hadde knapt hørt om dama før jeg kom inn i KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #208 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvilke minutter er det på? Gidder ikke se hele filmen. Fatter og begriper ikke hvorfor jeg har blitt med i FF-diskusjonen. Hadde knapt hørt om dama før jeg kom inn i KG! Når hun og Trine står sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #209 Del Skrevet 19. februar 2012 se fra 0:43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #210 Del Skrevet 19. februar 2012 Jaja, nok off topic. Nå må noen snart kommentere at FF vrengte hodet til høyre når hun oppdaget at kameraet nærmet seg! Hadde jeg vært der skulle jeg filma hu fra venstresiden hele tiden og lagt det ut. Hadde vel blitt truet med advokat og greier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #211 Del Skrevet 19. februar 2012 Maria says: February 19, 2012 at 18:38 du har litt underbitt, har du ikke? Reply Fotballfrue says: February 19, 2012 at 19:19 Kødder du? Nei, haha Hva annet gøy har du å komme med? - C Reply Frekt says: February 19, 2012 at 20:41 Du trenger ikke svare så sinnsykt frekt, hun bare stilte et spørsmål, og faktisk har jeg vært SIKKER på at du har underbitt, så jeg forstår innmari godt at hun lurte! Reply Fotballfrue says: February 19, 2012 at 20:54 Du sier jeg er frekk?? Haha? Jeg har jo ikke underbitt, og ikke er jeg hjulbeint heller, som du har påstått tidligere Faktisk har jeg ingen slike “feil” eller hva jeg skal kalle det. Jeg er faktisk helt normal. Er det så innmari hardt for deg å innse, ettersom du ser etter feil som ikke eksisterer hele tiden? Ta den en diger fastelavnsbolle :D Så underbitt og å være hjulbeint er feil og unormalt.. Herre, jemini. Hun er ikke god. Tenk hvor mange som er leser av bloggen hennes som har slike "feil". Jeg har ikke ord, jeg. For ei ufin Jente. Kanskje hun ikke har underbitt, men når hun er så jævla skinny og ser ut som et skjelett så stikker jo ikke minst hele kjevepartiet ut så det ser ut som hun har underbitt.. Ikke for å være slem, men det er fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessiie Skrevet 19. februar 2012 #212 Del Skrevet 19. februar 2012 synes egentlig synd på hele jenta..hun ser jo helt grei ut. altfor tynn for min del og altfor unaturlig, men er det bare meg eller så hun friskere ut før? synes hun er flink i det hun driver med da, som foreksempel mat, men måten hun fremstiller seg selv på trekker ned hele inntrykket veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 19. februar 2012 #213 Del Skrevet 19. februar 2012 Så underbitt og å være hjulbeint er feil og unormalt.. Herre, jemini. Hun er ikke god. Tenk hvor mange som er leser av bloggen hennes som har slike "feil". Jeg har ikke ord, jeg. For ei ufin Jente. enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. februar 2012 #214 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Hun står jo sånn fra før av? Man ser jo ikke at hun merker kameraet før 0,44 ca. Endret 19. februar 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #215 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg missunner den lille boblen hun lever i egentlig. Tenk så deilig det må være å ha det slik på det mentale plan at hvis noen kritiserer deg for noe galt du har gjort så betyr det at de er stygge og feite og du trenger ikke ta det til deg i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #216 Del Skrevet 19. februar 2012 Vel, det er tydelig at bloggere har en tendens til å pynte på sannheten iallfall. Jeg ler enda godt av dette: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=632417 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_pilot Skrevet 19. februar 2012 #217 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå har hun lagt ut Før og etter bilder på hvordan man sminker større lepper artikkelen hennes :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #218 Del Skrevet 19. februar 2012 Nå har hun lagt ut Før og etter bilder på hvordan man sminker større lepper artikkelen hennes :gjeiper: på før bildet var jo ikke leppene akkurat like tynne som de pleier å være. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #219 Del Skrevet 19. februar 2012 på før bildet var jo ikke leppene akkurat like tynne som de pleier å være. Korrekt. Det er kjempelett å finne sammenligningsbilder der hun har tilnærmet ingen overleppe. På før-bildet har hun helt normal overleppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #220 Del Skrevet 19. februar 2012 Nesen så veldig stor ut på før-bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå